Seite 161 von 429

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 14 Mär 2012 15:47
von ritschi
und süsch hets da no en recht gueti history vo alte seatler

http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 14 Mär 2012 20:11
von lakritz
:typej:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 15 Mär 2012 18:17
von Jones
TypeJ hat geschrieben:chli isch de leon nid...aber ebe, sini frag isch ziemlech weich
chliner als e oktavia oder toledo... aber hesch scho nid unrächt... :vortex:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 27 Mär 2012 11:29
von emP
Bild

Bild

Bild

70'000 eier plus en boxster, denn ischer dir

http://www.spiegel.de/auto/fahrkultur/0 ... 51,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 27 Mär 2012 13:30
von putzfrau
s'horizontale gwerb mues sich scho lohne. vorher isch grad en lamborghini reventon vorem büro dure gfahre! im web schtaat, dass wältwiit nur 20 schtuck verchauft worde sind. für 1 mio € pro charre...

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 27 Mär 2012 14:05
von emP
ig wette 20 st0tz dasses numme en normale lambo isch gsi mit matte folie.

allerdings hani in Dsöri au scho mal en 959 gseh umfahre, und da gitts ja au nid grad wahnsinnig viel dervo.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 27 Mär 2012 15:20
von emP
Halt doch numme ne Japaner:
Spätestens jetzt ahnt man, dass sich der BRZ artig in die Ahnenreihe der Sportwagen aus Nippon einreiht. Denn auch die Lenkung ist leider nur straff geraten, und nicht wirklich geschliffen scharf; das Getriebe fühlt sich eher knöchern als knackig an - und der Sound könnte auch wirkilch betörender sein. Beim Interieur setzt sich diese gewisse Halbherzigkeit fort: Ein paar rote Ziernähte an den Lederverkleidungen und höhere Seitenwangen an den Vordersitzen machen eben aus einem Spießer noch keinen Sportler.
http://www.spiegel.de/auto/fahrberichte ... 00,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:vortex:

Antizipation: Liebe Jones und Tüp Jott, ig finde dä Artikel itz grad e chli unobjektiv. Ide Kommetär steit das z.T. o. Z.B. versteit er ds Prinzip vom Suuger nid. Alles klar, also rugi Bluet. Es geit au numme um nes Auto und nid um Euch

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 27 Mär 2012 17:32
von TypeJ
:lol:
Ich chauf mir ide negste wuchene en s2k :wixer:
Du dörfsch stichle soviel du willsch

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 05:57
von emP
Prediction (markiere meine Worte): im Oktober hesch ne nüm.

"mümümümü er isch ds hert und unpraktisch und im Winter es Cabrio..."

Aber super Auto, für Lüt wo nid grösser is als 160 :1thumb:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 09:41
von Jones
putzfrau hat geschrieben:s'horizontale gwerb mues sich scho lohne. vorher isch grad en lamborghini reventon vorem büro dure gfahre! im web schtaat, dass wältwiit nur 20 schtuck verchauft worde sind. für 1 mio € pro charre...

i ha derfür vor 2 täg z'erschte mau ir city e bugatti veyron (es cabrio) gseh! :sabber:

@ michi: viel spass dermit! :herzli:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 10:28
von ritschi
emP hat geschrieben:Halt doch numme ne Japaner:
Spätestens jetzt ahnt man, dass sich der BRZ artig in die Ahnenreihe der Sportwagen aus Nippon einreiht. Denn auch die Lenkung ist leider nur straff geraten, und nicht wirklich geschliffen scharf; das Getriebe fühlt sich eher knöchern als knackig an - und der Sound könnte auch wirkilch betörender sein. Beim Interieur setzt sich diese gewisse Halbherzigkeit fort: Ein paar rote Ziernähte an den Lederverkleidungen und höhere Seitenwangen an den Vordersitzen machen eben aus einem Spießer noch keinen Sportler.
http://www.spiegel.de/auto/fahrberichte ... 00,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:vortex:

Antizipation: Liebe Jones und Tüp Jott, ig finde dä Artikel itz grad e chli unobjektiv. Ide Kommetär steit das z.T. o. Z.B. versteit er ds Prinzip vom Suuger nid. Alles klar, also rugi Bluet. Es geit au numme um nes Auto und nid um Euch

hie schribe si übrigens bits öppis anders.
With everyone in sports cars switching to electro-mechanical steering due to packaging and fuel efficiency gains, there has been a mess of opportunities over the past six months to see who's nailing it and who not so much. At one end, there is the distinctly sensory-deprived setup on the new Mercedes SL, then to the slightly less fuzzy steering on newer Audi models. Moving up the spectrum, there's the Porsche Boxster and on up to the new 911, which is pretty good (it's got the same ZF steering as the Boxster, so the fact that it's better than on the Boxster has to be down to sheer physics), and finally you hit the latest BMW 3 Series, which is spot-on for its segment. But the quick 13:1 ratio steering on the BRZ with electric actuation by Japan's Jtekt goes one better versus even the 3 Series. I had completely forgotten to even pay attention to it as such until the guy I was driving with blurt out, "The steering is really just so dang good. Doesn't feel one bit electronic."
http://www.autoblog.com/2012/03/26/2013 ... iew-video/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 10:33
von ritschi
Und grad nomal
Beim Fahren schaffen das sehr direkte Einlenken, die präzise Spurhaltung und die ausgeprägte Handlichkeit sofort das gute Gefühl, den Wagen sicher im Griff zu haben. Auch der völlig neu entwickelte Vierzylinder-Saugmotor trägt mit seiner Drehfreude (bis 7.400/min) und einem Akustik-Tuning viel zur angestrebten "Freude beim Fahren" (so das Entwicklungsziel) bei.
http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr ... 66811.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:lol:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 10:36
von Jones
dass dr BRZ super uf dr strass liegt, hani itz scho zig mau gläse! schwärpunkt sig ja tiefer als bime gaymäään! :lol:
ufe wäg schad, het er ke turbo! zwar isch e geile suger schöner zum fahre aber laht haut o wenig luft zum tune... mitem turbo wärs eifacher für 50 zuesatz PS z'mobilisiere... :(

trotzdäm gahni das ding im juni gah probefahre! :fick:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 10:41
von ritschi
"I asked Masuda-san point-blank if indeed there will be an STI-style turbocharged BRZ by the time this generation reaches the middle of its life in two-and-a-half or three years. A number came out of his mouth that raised my eyebrows. "In future, there is the thought to have as much as 280 horsepower." Well, uh, gosh, that's even a bit more than I was gambling for. "And we are," he went on, "thinking very much about the possibility of a turbocharger." So, could we be digging on somewhere around 250 pound-feet of torque? The master would not confirm or deny, but he did say that such a model would probably not use the acronym STI."

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 10:43
von Jones
280ps uf 1200-1300 kg wär auso no rächt guet! :sabber:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 14:50
von TypeJ
emP hat geschrieben:Prediction (markiere meine Worte): im Oktober hesch ne nüm.

"mümümümü er isch ds hert und unpraktisch und im Winter es Cabrio..."

Aber super Auto, für Lüt wo nid grösser is als 160 :1thumb:
:lol: isch euse drittwage..im winter macht de winterschlof
Zum glück bini nume 159

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 28 Mär 2012 15:24
von Jones
TypeJ hat geschrieben: Zum glück bini nume 159
:lol:
sone chäs! mi dire grössi passisch easy ine! sogar ig mit mitne 187 ha einigermasse platz gha. klar nid im überfluss aber es isch gange zum fahre! mit über 190 oder ame dicke füdle (de hocksch höcher, hesch weniger platz) oder beidem isches hingäge nüme würklech machbar... :vortex:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 29 Mär 2012 05:58
von ritschi
öpper het glaub alti posts glöscht i däm topic, es si nüm die gliche (weniger) posts uf de gliiche siite

SKANDAL

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 29 Mär 2012 06:41
von TypeJ
@beat
bin ja au scho paarmal gfahre, logisch gahts prima! eigentlich perfekt für mini 179!

etz muesi nur das de richtig finde, aktuell hani 3 zur uswahl :wixer:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 29 Mär 2012 06:44
von Skeletor
was zahlsch für so eine öpä?

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 29 Mär 2012 06:58
von TypeJ
me chan viel oder wenig zahle...olol
ich will wenig zahle!
so 18-20gi muesi anelege

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 30 Mär 2012 06:36
von Avenger
Des Avengers interessante Erkenntnisse:

Bild
DVD isch nüt neus, das hets scho im 1947 geh.

Bild
Porsche het Prototype hergstellt wo denn doch nid i Serie si produziert worde. Bi dem Modell nachvollziehbar.

Bild
Interessanti Auto si leider nid immer strossetauglich. :(

Bild
Der 914 isch de doch i Serie produziert worde. Dass der 914/6 de nid isch usecho isch für die meiste uninteressant gsi.

Bild
Lueg, am smart si Vorgänger (de im Vordergrund, natürlich). Und d Sitze si besser polsteret.

Bild
Auto wo "leicht" würke sis de tatsächlich au, i dem Fall der 911 GT3 RS.

Bild
...und zum Schluss no es guets Zitat.

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 15 Apr 2012 15:21
von ritschi
Avenger hat geschrieben: Porsche het Prototype hergstellt wo denn doch nid i Serie si produziert worde.

:shock:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 16 Apr 2012 12:43
von emP
Avenger hat geschrieben:Des Avengers interessante Erkenntnisse: Porsche het Prototype hergstellt wo denn doch nid i Serie si produziert worde. Bi dem Modell nachvollziehbar.

würklich, ganz intressant. Da isch Porsche sicher die einzigi Firma uf dr Welt!

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Verfasst: 17 Apr 2012 14:17
von Marco_in_motion
"Der neue Motor entwickelt 200 PS bei 7000/min und ein Drehmoment von 205 Nm bei 6600 U/min."

Super Subaru BRZ im 2012, Honda hät das scho im 2004i gha... :sleepy:

Tüpjott : Häsch Din s2k kauft? :-)