Heute erhalten - Retro Edition
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Re: Heute erhalten - Retro Edition
krass, ha gmeint das seg scho vor es paar mönet über Ricardo wäg … isch es wiili lang für 5555.- uf Ric gsi
Hmm cha si, dass es lang döt druf gsi isch. i ha de Verchäufer kennt drum au eifach direkt ihn agschriebe. Bi überrascht, dass da sust niemert het wölle demfall. I finds e durchus bruchbars set. Sind paar 100-200 Fr. games drunter.

Und es Mega Drive Visitecharte Case.

Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.

Normalerwiis beklag i mi selte bem Verchäufer über Games. Aber so hiwiis wie, dass e Game usere Videothek chunt oder dass s Darkstalkers komplett zueklebt worde isch, wäret amel scho guet. Zumindest sind all NTSC-Games imene schöne Zuestand. PAL hingege sind eher so mässig guet, mer cha demit lebe, aber joa, chli besseri Qualität chönnts scho si. Zumindest isch vo de PAL Games s wichtigste mitem Hebereke guet. Has Päckli aber e nur wegm Monkey Island wölle.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
nöd erhalte, aber grad no bschtellt:

- President Evil
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
261
Wo hesch de 8Bitdo SF30 Pro bstellt?
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Aliexpress, wäge?President Evil hat geschrieben:Wo hesch de 8Bitdo SF30 Pro bstellt?

- President Evil
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
261
Ha mer au scho überleit zkaufe 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
President Evil hat geschrieben:Ha mer au scho überleit zkaufe
choscht $34.-; bin ufd sticks gspannt und s'handling insgesamt. de sfc30 isch ja super
mun aber ehrlicherwiis säge: ich find d'retroflag controller besser. hend zwar es Kabel dra, aber oft möcht ich was alts spiele, und denn hed das bluetooth ding kei akku meh, chani zersch charge. Nervt - deswäge Kabel immer no die besser Lösig imo.
Zudem händs Lag; chasch vergässe. Besser Original-Pads (und Lag-free Adapter) ahhänke.zeromeier hat geschrieben:President Evil hat geschrieben:Ha mer au scho überleit zkaufe
choscht $34.-; bin ufd sticks gspannt und s'handling insgesamt. de sfc30 isch ja super
mun aber ehrlicherwiis säge: ich find d'retroflag controller besser. hend zwar es Kabel dra, aber oft möcht ich was alts spiele, und denn hed das bluetooth ding kei akku meh, chani zersch charge. Nervt - deswäge Kabel immer no die besser Lösig imo.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
möglich, ich merk das aber nöd, drum ischs mir kpl. egalNRG hat geschrieben: Zudem händs Lag; chasch vergässe. Besser Original-Pads (und Lag-free Adapter) ahhänke.

Endlich han i eis gfunde fürene akzeptable Priis. Mini Kontäkt hemmer da mal wieder gholfe.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
nice.
was häsch denn öppe usgeh?

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
prise variiered ja starch online.

Weniger als es baar hunderternötli wirds kuum gsi sih 

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
700 Millionä Milliardä
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Ha 920 Euro + glaub 8 oder 9 DC-Games, wo i e ha wölle weg ha.
Priise sind sust meist so um die 1300 - 1400. Vo dem her isch mis no günstig gsi. Isch halt au s türste und beliebteste N64-Games. Vor 2 Jahre isch mal uf ricardo nur s Modul für 500 Fr. per Gebot weg gange.
Priise sind sust meist so um die 1300 - 1400. Vo dem her isch mis no günstig gsi. Isch halt au s türste und beliebteste N64-Games. Vor 2 Jahre isch mal uf ricardo nur s Modul für 500 Fr. per Gebot weg gange.
Snowboard Kids 1 isch immerhin eis vo de wenige erfolgriche N64 Games gsi.
Teil 2 isch vilicht nöd unbedingt besser, aber au kein totale Bruch.

Teil 2 isch vilicht nöd unbedingt besser, aber au kein totale Bruch.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
hey ganz ehrlich: ich chan mich a keine vo beidne Teil erinnere, bin mir aber zimli sicher wenigschtens de erscht mal gspielt zha, irgendwenn ide 90er lolDeftOne hat geschrieben:aber au kein totale Bruch.

Denk liit chli am Altersunterschied vo mir zu de meiste da. Aber i mim Kollegekreis so kennet das Spiel halt scho sehr viel und het au zu de bessere N64-Games ghört. Has früener au sehr viel gspielt, aber us hütiger Ziit find i halt di meiste N64 Games en Bruch zum Spiele. I ha de Stick vom N64 nie möge und 20 Jahr spöter han i immer nonig meh Spass mit dem Controller z game.zeromeier hat geschrieben:hey ganz ehrlich: ich chan mich a keine vo beidne Teil erinnere, bin mir aber zimli sicher wenigschtens de erscht mal gspielt zha, irgendwenn ide 90er lolDeftOne hat geschrieben:aber au kein totale Bruch.
Mir fehlet halt wie be allne Konsole nüm viel Games für e Fullset und SBK 2 isch bem N64 no schwerste gsi zum finde. Vilicht leg ichs au mal wieder i, aber denk da zock i vorher no paar Sega Games.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich has 1 sehr vill mitm kolleg gspillt damals. es super spiel. au no vor 4-5 jahr wieder es zitli ufm emulatori ineghebt. super. ich glaub s zwei bühted theoretisch meh, aber es 1 findi alles ih allem doch besser.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wieso wie alt bisch?DeftOne hat geschrieben:Denk liit chli am Altersunterschied vo mir zu de meiste da.zeromeier hat geschrieben:hey ganz ehrlich: ich chan mich a keine vo beidne Teil erinnere, bin mir aber zimli sicher wenigschtens de erscht mal gspielt zha, irgendwenn ide 90er lolDeftOne hat geschrieben:aber au kein totale Bruch.