esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Nume bi gwüssne 

Re: esch corona esch problem
schad... ab und zue.. nur ab und zue, wärs easy, wenn nid dumm würsch trolle! 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Bi gwüssne muesi ab und zue, de chund mini dumm Charaktersiite füre. Spiegelbild und so
e legitimi frag miteme falsche, völlig dumme verglich z'kontere... doch.. das isch tatsächlech din charakter!Herr Rossi hat geschrieben: ↑21 Mai 2021 19:22 Bi gwüssne muesi ab und zue, de chund mini dumm Charaktersiite füre. Spiegelbild und so

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Erschtens mal, was für en Frag?
Zweitens hesch offebar zwenig Empathie oder Intelligenz um mini versöhnlich und nüechtern Ussag als solchi z erkenne.
Wetsch es nomol versueche oder isch es dir egal was du für es Bild vermittlisch?
Nomol; bi Niveautüüflüger oder Vollpföschte neig ich dezue zum Arschloch zwerde. Situativ halt. Momentan grad bi dir. Hesch es selber chli i de Hand falls es dir wichtig sett sii
Zweitens hesch offebar zwenig Empathie oder Intelligenz um mini versöhnlich und nüechtern Ussag als solchi z erkenne.
Wetsch es nomol versueche oder isch es dir egal was du für es Bild vermittlisch?
Nomol; bi Niveautüüflüger oder Vollpföschte neig ich dezue zum Arschloch zwerde. Situativ halt. Momentan grad bi dir. Hesch es selber chli i de Hand falls es dir wichtig sett sii

ernsthaft itz? du trollsch mi füre frag und am schluss fragsch "weli frag"?

es "warum" iteme "?" am schluss, sött am dümmschte zeige, dass es e frag isch nid?
aber lueg, wiu ig sone nätte mönsch bi, tuenis dir nomau erkläre miteme andere bispiu:
er seit:
itz ersetze mer "lüt wo sich impfe lah wähnd" mau mit "schwuli" oder "schwarzi"ich kenn zum glück nur lüht usm gschäfft, oder alti schuel kollege wo ich sitt über 10 jahr nüm gseh ha wo sich impfe lah wähnd.
wenn öpär seit: " i kenne zum glück nur gschäftlech und lüt vo früeher wo schwul si oder schwarz."
das seit jedem, wo dr dütsche sprach halbwegs mächtig isch (und nid am trolle isch), dass er's us glück aluegt, dass i sim persönleche/aktuelle umfeld keni schwuli/schwarzi si.
fingsch nid, dass es denn legitim isch, z'frage, ob er es problem mit schwule/schwarze het, wenn er das als "Glück" bezeichni?
dini gegefrag isch trollig hoch 10 aber eifach z'beantworte: i ha kes problem mit andere meinige sondern mit intoleranz.
mir isches komplett schnuppe, wer us mim aktuelle oder ehemalige fründeschreis sich wott lah impfe oder schwul oder schwarz isch. i würds also nie als "zum glück" bezeichne, dass niemer vo mine fründe eis vo dene "attribut" erfüllt.
hesches itz verstande oder möchtsch gärn witer trolle?
ähm jones, du regsch dich uf, dass es immerno möngis git, wo am dildo en bühni gäbed, idem sie ihm antwortet. aber dänn lieferisch du dir mit aluhüet siitelangi diskussione über theme.wo nirgedwo anefüehred... merksch öppis?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?

aluhuet alarm , impfig beste.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Nette Versuech Jones dini Absicht hinder dinere sautumme Frag (jetz isch klar weli, hesch mehreri gschtellt) zverstecke. Schad eifach hesch kei Eier hinder dere Absicht zschtah und reagiersch wie en Schwöschter und mini Reaktion und din Kommentar. Ja, für dich isch es trolle wil dis Ego sich nid cha igeschtah dases lediglich de Spiegel isch wo der änehebe. Du magsch en nette Typ si, aber lehr demit umgah dass es Aktion en Reaktion zur Folg hed.
Fisch, hesch no me Schublade oder eifach kei Argument?
Fisch, hesch no me Schublade oder eifach kei Argument?
mi so behinderete ussage bewiest meh die eigeni intoleranz. dass es nid begriffsch trotz mire plakative erklärig, seit einiges über di us. 
wäm wird ächt hie dr spiegu ane ghäbet?
aber okay.. du bisch e troll und blibsch e troll. ha zwüschedüre mau churz hoffnig gha, es stecki doch meh derhinger...

wäm wird ächt hie dr spiegu ane ghäbet?

aber okay.. du bisch e troll und blibsch e troll. ha zwüschedüre mau churz hoffnig gha, es stecki doch meh derhinger...

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich bi gegenüber dir intolerant, ja, das stimmt absolut. Min Respekt mues mer sich verdienen 

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das ist echt eine sehr alte ausgelutschte Aussage, die er alle paar Momentchen wiederholt um damit sein angestaubtes Ego aufzupolieren.
Das einzig Gute, und ja das ist bereits besonders... ist dass er ja nicht kontaktscheu ist und sicher nicht unfähig Beziehungen aufzubauen... einen deftig an der Latte hat er trotzdem.
Das einzig Gute, und ja das ist bereits besonders... ist dass er ja nicht kontaktscheu ist und sicher nicht unfähig Beziehungen aufzubauen... einen deftig an der Latte hat er trotzdem.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ah, mir isch grad in sinn cho, dass sich mini tante, onkel und cousine au impfe wänd.
die händs au scho all gha bis ufd cousine. vo dem her weissi nöd wie vill sinn das macht. anderersiits sinds chli fett und alt.
wenn ich ah mis umfeld und impfige dänk, chömed mir halt eiach die für mich ignorante schuel kollege in sinn. ich has gfühl die wärded nur vo angst gstührt und fröged sich nöd mal obs sinn macht für sie, oder nöd.
di eint hät sogar gmeint sie wür sich jedes jahr geg gripp impfe, und zwar zum schutz vo andere lüht.
ich bin also eigentlich froh, dass ich nöd no meh so lüht ih mim umfeld ha, du fründ und ex-diener vo schwarze und schwule.
die händs au scho all gha bis ufd cousine. vo dem her weissi nöd wie vill sinn das macht. anderersiits sinds chli fett und alt.
wenn ich ah mis umfeld und impfige dänk, chömed mir halt eiach die für mich ignorante schuel kollege in sinn. ich has gfühl die wärded nur vo angst gstührt und fröged sich nöd mal obs sinn macht für sie, oder nöd.
di eint hät sogar gmeint sie wür sich jedes jahr geg gripp impfe, und zwar zum schutz vo andere lüht.

ich bin also eigentlich froh, dass ich nöd no meh so lüht ih mim umfeld ha, du fründ und ex-diener vo schwarze und schwule.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bestimmt nicht, ist nur um sich selber zu schützen... Angst beherrscht diese Menschen von Zeh bis Kopf.
Wären sie dermassen sozial würden sie ja auch nicht am Laufmeter Körbe verteilen... Logik ist da stark.
Wären sie dermassen sozial würden sie ja auch nicht am Laufmeter Körbe verteilen... Logik ist da stark.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Han ich das richtig gläse; du bewertisch Lüüt wo sich lönd la impfe als weniger intelligänt?Mastler(P) hat geschrieben:, ich stuf sie jetz eifach als weniger intelligent und manipulierbarer ih. das isch alles.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
nei.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Denn bini beruhigt.Mastler(P) hat geschrieben:nei.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
guet, da bin ich froh.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Flow isch bitz im Savas-Style
Life is a delicious drink that you have to suck deep
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
so geil, und dä ander ufm velo! 
schön hämmer die krise überwunde.

schön hämmer die krise überwunde.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Quelle wenn mich frögsch, ob ich dä covid impfige trau.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich kenne Leute welche im Ausland bereits nicht mehr in ein Resti können weil sie kein Coronazertifikat haben...
Das ist fast überall mehr oder weniger ähnlich, also da zieht die Welt an einem Strick... besonders interessant weil sie das ansonsten bei fast nichts können.
Generell kann man sagen, Reisen und Gastronomie ist ohne dieses Zerifikat entweder stark behindert oder gar unmöglich.
Das ist fast überall mehr oder weniger ähnlich, also da zieht die Welt an einem Strick... besonders interessant weil sie das ansonsten bei fast nichts können.
Generell kann man sagen, Reisen und Gastronomie ist ohne dieses Zerifikat entweder stark behindert oder gar unmöglich.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
was du nicht sagst
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.