"Mission COmpleted" World First Vaul of Glass!
12 Stunden nach Eröffnung des ersten Raids für Destiny, hat der Clan "PRIMEGUARD" den World First erfolg für die "Vaults of Glass" ab gestaubt.
Die Gruppe ist im wahrsten SInne des Wortes Tausend Tode gestorben, um Schlussendlich Atheon das handwerk zu legen. 1605 mal sind Charaktere über die klinge gegangen
Bereits kurze Zeit später hat derselbe Clan mit Team 2 unter der Führung des Youtubers DattoDoesDestiny ebenfalls den World 2nd Kill des Endbosses für sich verzeichnen können. Gartulation und so... was für Freaks
Destiny
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

Re: Destiny
ja die haend leider nöd gstreamt, tuet sie z fest ablenke.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
gaht nid dadrum!Buccaneer hat geschrieben:[
Haha wie ihr euch ufreged. Wär doch irgendwie bizz scheiss wenn mer jetzt, grad mal en Wuche nach Spielstart bereits die legendärschti beschti superschti Rüstig und Knarre hetted… Was willsch de no mache?
es gaht drumm das NULL system dehinder steckt..oder mir wüssed naned wie das system funktioniert!
das bananespieler hammer items droped und gueti spieler nix oder nur dreck!
das isch kacke, punkt

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
vielleicht musch kacke spiele. vielleicht dänkt sich das spiel: ou, de isch kacke, de brucht bitz hilfe, da nimm es legendary item!

TypeJ hat geschrieben:gaht nid dadrum!Buccaneer hat geschrieben:[
Haha wie ihr euch ufreged. Wär doch irgendwie bizz scheiss wenn mer jetzt, grad mal en Wuche nach Spielstart bereits die legendärschti beschti superschti Rüstig und Knarre hetted… Was willsch de no mache?
es gaht drumm das NULL system dehinder steckt..oder mir wüssed naned wie das system funktioniert!
das bananespieler hammer items droped und gueti spieler nix oder nur dreck!
das isch kacke, punkt
Guet chani au nachvollzieh. Wird bestimmt no apasst oder aber wie du seisch, mier gsehnd nonig dehinder. Und wenn legendärs züg z.b. en droprate vo 0.2 % oder so hed, denn ischves möglich, das ich bim erste zock eas bechume und du bim 100 ni nit.
Bim wow dropped fast nur die übersuperbosse was, das au nur sälte, au nid würlki für dini klass und es sind irgemdwie 20 chnöche wo sich um die ein zwei teili zanked.

also wow haet s loot System doch scho immens verbesseret, wenn ich a die alte molten core 40maa raids denke. lol.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
geil, es casual game.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
jedes game uf dä ps4, xb1, wiiu und co isch es casual game.geosnow hat geschrieben:geil, es casual game.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich chume eifach ned über level 22 use... bin scho sitt 5 Täg level 22.
wie sind ihr all so schnell scho level 25? Michi?? Was hesch gmacht?
Ich han geschter ufem mond gfarmt, vor em tempel crota... 2 stund lang.
es sind jeeeeeenschti grüeni und es paar wenigi blaui bölleli dropped.
es sind aber immer nur waffe, und selbscht vo dene chani 95% ned bruche, will ich scho bessers han.
all sind devo zoge und ich bin und bliibe level 22
wie sind ihr all so schnell scho level 25? Michi?? Was hesch gmacht?
Ich han geschter ufem mond gfarmt, vor em tempel crota... 2 stund lang.
es sind jeeeeeenschti grüeni und es paar wenigi blaui bölleli dropped.
es sind aber immer nur waffe, und selbscht vo dene chani 95% ned bruche, will ich scho bessers han.
all sind devo zoge und ich bin und bliibe level 22

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

ned brüele!
ich han hald au gfarmt, primär im nexus strike ine...aber aber lang uf de venus!
aber die beschti gegeständ bechum ich im pvp..
gescht hemmer 3,5h nur pvp gspielt, hend all penetriert und endlich hed sichs uszahlt YES!
es goldigs(exotisch) Automatik Gwehr und de kolleg en legendäre panzerhändschä

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han nur ei ussergwöhnlich waffe. die womer bechunt, wenn mer dstory fertig spielt...
ich han ja au viel pvp gspielt die letschte 4 täg und nüt becho. geschter hani gfarmt. au nüt.
ich chönt chotze!
scheiss spiel!

ich han ja au viel pvp gspielt die letschte 4 täg und nüt becho. geschter hani gfarmt. au nüt.
ich chönt chotze!
scheiss spiel!

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
die wird mer au en ammo-verschleiss ha! 
ich han lieber bitz meh impact, defür en gringeri füürrate.
aber de ammo-count isch prima!

ich han lieber bitz meh impact, defür en gringeri füürrate.
aber de ammo-count isch prima!

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
was bessers chani nöd büüte.
ha aber trotzdem freud a dem da (vor allem am 3D Hologram ZF):
ha aber trotzdem freud a dem da (vor allem am 3D Hologram ZF):
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gester zu später stund hets mi auso oh no i Schmäuztigu abeglockt u gopferdammi siech hani die huerre cheibe usenang gnoh, fasch s ganze team vergwautigt. Miner Mitspiler wärde aber konstant penetriert, am ändi hani de scheiss doch no chönne entscheide mit drü perfekte magazin i die huerre schisschöpf ine. När dänki jetzt chani fett go drops abruuhme aber wär isch ächt dr einzig wo nüt überchunt? IG NATÜRLICH GOPFERDAMMI SIECH!!!!! dr schlechtischt kolleg het e legendäri abgruhmt, däm hueresohn haui hüt ufem bou eine ine. när bini no de Klingetänzer uf 26 go levle und nach ere mission chumi e TITAN HEUM ÜBER!!! I BI E WARLOCK DU VERDAMMTS HUERESOHN GAME!!!!!!!!!!
Hey nei das isch doch es verdammts huere dräcks Spiel.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
WAS??????? HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTypeJ hat geschrieben:es goldigs(exotisch) Automatik Gwehr und de kolleg en legendäre panzerhändschä
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
whoopwhoop hat geschrieben:Gester zu später stund hets mi auso oh no i Schmäuztigu abeglockt u gopferdammi siech hani die huerre cheibe usenang gnoh, fasch s ganze team vergwautigt. Miner Mitspiler wärde aber konstant penetriert, am ändi hani de scheiss doch no chönne entscheide mit drü perfekte magazin i die huerre schisschöpf ine. När dänki jetzt chani fett go drops abruuhme aber wär isch ächt dr einzig wo nüt überchunt? IG NATÜRLICH GOPFERDAMMI SIECH!!!!! dr schlechtischt kolleg het e legendäri abgruhmt, däm hueresohn haui hüt ufem bou eine ine. när bini no de Klingetänzer uf 26 go levle und nach ere mission chumi e TITAN HEUM ÜBER!!! I BI E WARLOCK DU VERDAMMTS HUERESOHN GAME!!!!!!!!!!

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Z Game hets wieder gmacht, its isch de zit cho zum Game verbräche und Bungie z schribe was für verdammti Hueresöhn si si, legendärs Brustpanzer engramm becho, 2 hueresohn münze drinn, legendäri Stifle becho, blaui hueresohn Stifle drinn, und när immer aues wäsentlech schlechter aus ig scho usgrüstet ha, chönt doch chotze hie, spile da Lüt nid mit dr heufti a Stung und hei scho 2 oder me Legendäri Rüstige an... TSSSS
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
mir gahts genau gliich. easy man. risst di zäme!

and so what?
Tönt so als würsch d Konsole nur aschmeisse mit em Ziel: Wow jetzt findi es härts Teili und wenn nid de ghei i gad übere...
Schalt doch d Konsole mal eifach mal a mit em Gedanke, dass chli wottsch go fätze mit dine Kollege und viellicht mal en Strike uf Schwär probiere etc…
Ich han gester zwei Stund gspielt und bin kei Stufe ufgstige und han nur eis cools Teili gfunde. De Rest isch Mischt gsi. Aber es hed rächt Lune gmacht mit 2 Kollege dur paar Strikes durejage und luege wer meh Kills hed und weniger stirbt. Vorgester hemmer chli Multiplayer zockt. Huere witzig gsi… Han Spass gha.
Aber sorry, chunnt mer würkli so ine als würed all säge: wenn i hüt Abe kein geile Loot finde, denn isch das Game oberscheisse…
Tönt so als würsch d Konsole nur aschmeisse mit em Ziel: Wow jetzt findi es härts Teili und wenn nid de ghei i gad übere...
Schalt doch d Konsole mal eifach mal a mit em Gedanke, dass chli wottsch go fätze mit dine Kollege und viellicht mal en Strike uf Schwär probiere etc…
Ich han gester zwei Stund gspielt und bin kei Stufe ufgstige und han nur eis cools Teili gfunde. De Rest isch Mischt gsi. Aber es hed rächt Lune gmacht mit 2 Kollege dur paar Strikes durejage und luege wer meh Kills hed und weniger stirbt. Vorgester hemmer chli Multiplayer zockt. Huere witzig gsi… Han Spass gha.
Aber sorry, chunnt mer würkli so ine als würed all säge: wenn i hüt Abe kein geile Loot finde, denn isch das Game oberscheisse…