[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:han ich das recht mitbecho, dass de graham gmeint her d'welt gaht im 2012 under? und iets dopplet er na nah und meint de zitrum vo 80 jahr seig nanig dure?
Uff....weni s Buech richtig in Erinnerig han gats nid um en Untergang vo de Welt sondern vo de Zivilisation so wie mir si kenned...und das mit dene Jahr quoteter glaubs us anderne Quelle. Kei Ahnig, ich hans nid so mit Untergangsszenarie und Propehzeijige...egal ob Komet oder Klimawandel...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

verdienet geld mit untergangsszenarie. normal.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

chönder euch ad uriella erinnere? gits die na? sind doch mal vo so ufos abgholt wurde

ihre ma het mal bim giaccobo en erinnergswürdigi tomate performance präsentiert
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

rofl, d'uriella... die isch doch anno 2011 gstorbe...

edit: ja lueg: https://de.wikipedia.org/wiki/Uriella" onclick="window.open(this.href);return false;

edit 2:
Nach einem Reitunfall im Jahr 1973, bei welchem sie schwere Kopfverletzungen erlitten hatte
:groel: :groel: seid alles
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich bin mir eigentlich ziemlich sicher, dass de Hancock selber a das glaubt was er schribt. Debi sizter nid eifach chli i sim Büro und überleit sich irgendwelchi Gschichtli, sondern reist um d Welt und suecht Beleg für sini Theorie. Sochli ala Däniken. Ob sini Theorie stimmt oder nid isch nomal en ganz anderi Frag. Bim Däniken denki z.B. au daser ziemlich denebet lit, aber dennoch wüssted ohni ihn di meiste Lüt nid mal dases s Serapheum, s Osireion oder Pumapunku git. Sonig Lüt sind super...si bringed Schwung i verhärteti Strukture und inspiriered teilwis sogar ganzi Generatione vo Wüsseschaftler bis Sci-Fi Autore. I somene Fall denn z sege er würdi sis Geld mit Untergangsszenarie verdiene isch imo schochli z churz griffe...grad wemers z.B. mit all dene Klimaforscher verglicht, wo ja tatsächlich Milliarde miteme konstruierte Untergangsszenario kassiered und das sogar na de ganze Gsellschaft als Dogma ufzwinged.

Am Hancock zuezlose isch chli wienen Jules Verne Roman. Robour der Sieger oder so...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

isch richtig, ich sprich ihne nöd ab das sie zu gwüsse diskürs was biträget. aber es isch halt au erwiise das vili vo dene d untergangsszenarie nützet zum vill geld verdiene (isch halt au ziitlos und chasch immer bruche). klimaforscher bini bi dir, isch sektemässig.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:isch richtig, ich sprich ihne nöd ab das sie zu gwüsse diskürs was biträget. aber es isch halt au erwiise das vili vo dene d untergangsszenarie nützet zum vill geld verdiene (isch halt au ziitlos und chasch immer bruche).
Fair, isch definitiv so...

Aber ebe, manchi vo dene Autore glaubeds tatsächlich. S isch halt allgemein chli tricky wenns drum gat etablierti Asichte z überdenke. Einersits bruchsch Mensche, wo d Rätsel usere völlig noije Perspektive use betrachted um de Lösig nöcher z cho...aber anderersits sind das denn au genau die Lüt wo zum Teil ziemlich seltsami Asichte hend. Nur mal als Bispiel, de Newton het ebefalls en Weltuntergang prophezeit und sich mit Alchemie beschäftigt. Logisch isches Blödsinn, aber heter sich nid jensits vom damalige Mainstream bewegt wärer wohl au nie uf sini Formle cho...wobi...selbst d Alchemie isch mal Mainstream gsi :lol:

E Position wie die vom Shermer isch da einiges bequemer. Muesch nid viel denke und au nid viel wüsse und hesch trotzdem i de meiste Fäll recht wills halt ebe tatsächlich sehr viel Blödsinn im Bereich vo de alternative Theorie git. So chasch dich quasi mit minimalschtem Ufwand i de intelektuelle Chreise bewege oni ufzfalle. An sich spricht da nüt degege, aber selbst wenn sone Haltig i 99% vo allne Fäll verhebet chunts halt ebe letztendlich uf das eine Prozent a wo d Gsellschaft als ganzes witer bringt.

Ez müesstmer nur na irgendwie usefinde wer zum dem eine Prozent ghört. En ziemlich nervige Prozess wemer sich zu 99% mit Blödsinn mues usenanderseze....aber de Randall wär imo möglicherwis sonen Kandidat...und selbst em Hancock würd ich me finanzielli Mittel bereitstelle als so manche "Wüsseschaftler"...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

de shermer erklärt ja au nur wie wüsseschaft funktioniert, nämlich, dass alles kritisch agluegt werde sött, grad wenns sehr viel gugus git. ich verstahn beidi site i dere diskussion. schlussendlich stritetmer sich um d'interpretation vo tusige jahr alte indizie. ich bin sicher kein experte uf dem gebiet, aber ich han sgfüehl, dass das en recht schwierigi und alles anderi als eidütigi sach isch. mer stritet sich ja au um sache wo aktuell oder nur wenigi jahr alt sind.

jede forscher verdient doch geld mit siner arbet, wie mir au, finde das es relativ müssigs argument.
usser es git welchi wos gratis mached, denn sägi nüt
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:de shermer erklärt ja au nur wie wüsseschaft funktioniert, nämlich, dass alles kritisch agluegt werde sött, grad wenns sehr viel gugus git. ich verstahn beidi site i dere diskussion. schlussendlich stritetmer sich um d'interpretation vo tusige jahr alte indizie. ich bin sicher kein experte uf dem gebiet, aber ich han sgfüehl, dass das en recht schwierigi und alles anderi als eidütigi sach isch. mer stritet sich ja au um sache wo aktuell oder nur wenigi jahr alt sind.

jede forscher verdient doch geld mit siner arbet, wie mir au, finde das es relativ müssigs argument.
usser es git welchi wos gratis mached, denn sägi nüt
nix müssigs argument, müssigs argument isch jede wo sin scheiss senf dezue git , isch berechtigt. das isch müssig. es git eifach vill idiote au i dem bereich. natürli isches schwierig da usezschäle wer was taugt und das werdemer da im gforum au nöd anebringe.

uuserdem isches chli was anderst go schaffe gah oder aber sich es undergangsszenario entwickle oder dra glaube und den mit dem chohle z verdiene. das z vergliche isch au chli müssig.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich bin ja gar ned zwinged uf dem siner site, ich finds sogar sehr bedenklich und chli trurig, dass er offebar a de maya kalender undergang glaubt het und das irgendwie immer na macht.

ich denk nur ich wirdes schwr zha, en wüsseschaflter zfinde wo ned geld mit siner arbet verdient, so chamer jede entwerte mitem argument er macht das ja nur fürs geld.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wen du aber scho zu dere konklusion chunsch, muesch aber scho bedenke das anderi lüüt geld verdiene muend zum überlebe und nöd zum irgendwelchi lüüüt uf ihri siiite zieh. find das sind scho chli underschiedlichi usgangslage.

aber egal. diskussione sind ok, aber nöd mit idiote wo scho 10 x de weldundergang prophezeit haend. die haend alli credibility verlore. zumindest bi mir.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ja das mit de credibility gsehni au so, sägi ja das findi bedenklich und trurig

aber ich kenn s'wüsseschaftler business zwenig zum chönne beurteile öb die das mached zum überlebe. denke aber scho, nöd? wär ich en wüsseschaftler würd ich sicher au en weg sueche, zum mir die forschig chöne finanziere, mit vorträg, büecher oder whatever.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Machsch mal en TV a oder luegsch ine Zitig...vor es paar Wuche sinds schinbar no d Russe gsi wo en nukleare Weltchrieg provoziert hend...im Moment sinds glaubs grad d Koreaner...ich bin leider grad nüm so ufem neuschte Stand...de Punkt isch, dass irgendwie überall chli mit dene Untergangsszenarie garbeited wird....scho sit immer eigentlich...aber us irgend emene bescheuerte Grund glaubeds d Lüt jedes Mal wider wenns us de Nachrichte chunt...so vowege 10 x prophezeit...

...aber egal vo wem dases chunt, es nervt.

Wenn Nuklearwaffe es Problem sind, denn setmer ev. mal chli abrüste. Wenns i üsem Ökosdystem es Problem git, denn setmer ev. chli nachhaltiger lebe. Wenn Komete es Problem sind, denn setmer vilicht eifach mal Abwehrmechanisme entwickle. So Zügs chamer doch au ufere rationale Ebeni igseh oni dasmer defür irgendwelchi Horror-Szenarie brucht...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das isches gnau. drum mueme scho bitzeli abwäge. oisi diskussionkultur isch völig kaputt, ideologisch alles nur nah. siehe jetzigi energieabstimmig i de schwiiz. wennd nei seisch bischen verweigerer und en generationevernichter, wenn ja seisch bisch en chosteverursacher.

das imene sötige klima undergangsszenarie hochkonjunktur haend, isch normal. drum eifach chli hirni ischalte bevoor meh gross idealistisch sache propagiert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

http://www.20min.ch/ausland/news/story/ ... d-21557186" onclick="window.open(this.href);return false;
vs.
http://www.zeit.de/politik/ausland/2017 ... -hexenjagd" onclick="window.open(this.href);return false;

wieso au nöd die glich headline bruuche. isch reuters?
Zuletzt geändert von thaeye am 18 Mai 2017 17:21, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:http://www.20min.ch/ausland/news/story/ ... d-21557186
vs.
http://www.zeit.de/politik/ausland/2017 ... -hexenjagd" onclick="window.open(this.href);return false;

wieso au nöd die glich headline bruuche.
http://www.n-tv.de/politik/Trump-sieht- ... 48240.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.handelszeitung.ch/politik/do ... gd-1406246" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wtf, ok chunt wohl alles vo de gliche nachrichteagentur.
Zuletzt geändert von thaeye am 18 Mai 2017 17:23, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

De Handelszitig muesmer allerdings zueguete halte, dass si au na s "Donald" dri gno hend...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und da will öper nah sege mitem mainstream journalismus isch nah alles ok hützutags. da wird orchestriert bis an bach abe.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Zum Teil...aber oft isches na viel trüriger....s wird nid mal orchestriert, sondern schlicht und eifach gspart.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja den chönts ja grad soguet s feld ruume, so züügs brucht niemert meh.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Logisch bruchts niemert :lol:

Die verbreited ire Müll ja nid um d Öffentlichkeit z informiere, sondern um mit möglichst gerigem Ufwand Werbeinahme z generiere. Solangs gnueg Deppe git wos chaufed und druff klicked lohnt sich das.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

pfirsech für de gwünn!
I speeled my drink!