GELD TOPIC / Investoretopic / Gambling
Moderator: Avenger
Re: GELD TOPIC / Investoretopic /staatsabgabeeee
fed und vorallem EZB isch scho inere scheiss situation. leitzins z fest ue, verschuldig vo de staate bliiibt höch, leitzing z wenig ue, inflationsproblem werdet nöd chliner.
EZB isch eigetnlich gfickt jetzt. FED haet na power. und i de schwiiz isch de jordan den de hawk held will bisher d inflation doch immer na sehr niedrig isch (flucht in CHF), bis den d expörtler widr jammeret.
EZB isch eigetnlich gfickt jetzt. FED haet na power. und i de schwiiz isch de jordan den de hawk held will bisher d inflation doch immer na sehr niedrig isch (flucht in CHF), bis den d expörtler widr jammeret.
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Mär 2022 12:43, insgesamt 2-mal geändert.
Die münnd nur grösserli Nötli mache! De gahts scho

https://www.cash.ch/insider/zweistellig ... er-1928018
shortseller attacke normal. i de letschte 2 wuche haet sie zuegleit will generell new energy widr im ufwind gsi isch (europa weg vo öl und gas blablablab) und me devoo chan usgah wenn meyer burger ihre businessplan guet dureziehnd, sie in europa zum grosse player werdet. aber das gat na chli.
eifach nöd vergesse, immer na verlustfirma.
pumpet würkli grad chli vorem FED Entscheid.
fun fact: AMC isch me wert als de grösst gasproduzent vo de welt gazprom
fun fact: AMC isch me wert als de grösst gasproduzent vo de welt gazprom
Fun Fact: S Volume vo AMC im Jahr 2021 isch extrem krass!
Fun Fact 2: Alli ETFs wo AMC dinne isch wärded gshortet wie blöd!
Fun Fact 3: FTDs für AMC und die ETFs sind extrem höch!
Fun Fact 4: Utilization bi AMC hocked wieder sit mehrere Täg bi 100%
Fun Fact 2: Alli ETFs wo AMC dinne isch wärded gshortet wie blöd!
Fun Fact 3: FTDs für AMC und die ETFs sind extrem höch!
Fun Fact 4: Utilization bi AMC hocked wieder sit mehrere Täg bi 100%

bisch widr voll im element hä
Goldständer Baby!

Weisch was war geil? Wenn AMC wür mit DOJ zäme schaffe und HYMC nur en Falle isch:
DOJ seit am AA chauf irgend n scheiss und mir luged, was die HF Wixere mached und hänked sie denn a dem uf.
Mer dörf ja träume.

Weisch was war geil? Wenn AMC wür mit DOJ zäme schaffe und HYMC nur en Falle isch:
DOJ seit am AA chauf irgend n scheiss und mir luged, was die HF Wixere mached und hänked sie denn a dem uf.
Mer dörf ja träume.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
han ich din account g'hackt?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

mAyBe BaBy

MOTHERFUCKER

MOTHERFUCKER

schön gats jetzt zrugg bis zum FED Meeting. logisch gsi, am schluss landemer na im minus 

- calanda
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Bin ja ufd qzahle gspannt inere wuchethaeye hat geschrieben: ↑16 Mär 2022 12:40https://www.cash.ch/insider/zweistellig ... er-1928018
shortseller attacke normal. i de letschte 2 wuche haet sie zuegleit will generell new energy widr im ufwind gsi isch (europa weg vo öl und gas blablablab) und me devoo chan usgah wenn meyer burger ihre businessplan guet dureziehnd, sie in europa zum grosse player werdet. aber das gat na chli.
eifach nöd vergesse, immer na verlustfirma.
es schmiert ab jetzt
es gat bald los. d bilanz wird über fast 3 jahr reduziert werde. wird langi phase

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Red candles incoming
Quelle
tech springt widr aaa. aber de powell isch scho chli dene, d wirtschaft i de usa zeigt jetzt scho schwächesignal und er red immer na vo robust. ich weiss nöd so recht. aber er isch au chef und ich nöd.
fette chinarebound hüt. wenn gester ine wärsch bi pinduoduo z.b hätsch hüt schnell 50% gmacht. wenn halt s wär nöd wär.
allgemein es huere uf und ab hüt. aber eigentlich na vernünftigi reaktion.
im mai den 0.5 pünkt ue (double rate hike), wahrscinlich jetzt buy the dip und den sell in may. hüet haend sicherlich shorts au guet positione gschlosse.
De weiss äbe scho wie. Isch sicher bim Röne ine Kurs gange wie mer sich ghörig vermarkte muess!

BTW das ganze PFOF, HF, shorts, Dark Pool Debakel bechunnt in de USA immer meh und meh Öffentlichkeit. Ich bin zu 100% sicher, dass das Jahr einige wird gah a Veränderige.
Und das nur us dem Grund well s immer meh id Öffentlichkeit glangt und dadurch de Druck uf die verwantwortliche Stelle stigt.
Biespiel:
Quelle
Und das nur us dem Grund well s immer meh id Öffentlichkeit glangt und dadurch de Druck uf die verwantwortliche Stelle stigt.
Biespiel:
Quelle

sicherlich au en grund wieso d bewegige momentan so starch sind. chaschmer den es update geh wenn das dure isch, du memestockspezi.
Wenns dure isch es Update? Wenns dure isch post ich hie min Kontostand wo usgseht wie en internationali Telefonnummere... das isch s einzige Update wos git. Nachher ghörsch vo mir eigentli nur no, wenn d Zytige brichtet, was ich als VR vo Palantir verzehle und so.

vo dem gang ich mal nöd uus. aber würs dir gönne. jedem. so nett bini den.