[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:saudi arabie wirftem iran vor, d'speerspitze vom terrorismus zsi
Bild
:typej:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Unfuckingfassbar! :typej:
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

jetz händs schöni waffle brcho :-D
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

übrigens no en schöne über Guetmänsche:

https://www.facebook.com/wimacht/videos ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:jetz händs schöni waffle brcho :-D

Quelle

Quelle
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich kann die Trump Wurst kaum noch sehen, grausig das alles. So einer hat noch Milliarden Kröten, das erklärt alles wenn man sich fragt was auf der Welt schief läuft.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ribit hat geschrieben:Trump Wurst
Bild
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Der meint doch tatsächlich er regiert, dabei wird er dirigiert.

Hexenjagd machen wir aber schon gerne. Wenn man aber nicht philosophiert noch träumt dann ist der Mensch einem Computer von der Intelligenz her heutzutage unterlegen. Gegen seine Algorithmen und Logik kommen wir nicht mehr an. Sie werden aber niemals träumen und philosophieren können, zu keiner Zeit weil dazu die Irrationalität fehlt.

Das was der Trump macht das kann heute jeder Computer besser, da kann man den Menschen vom Stuhl entfernen aber es macht sich noch gut wenn manche mithilfe von Computern riesen Zahlen erhalten und sich daher viele fragen müssen wie diese Zahlen zustande kamen den nach meiner Logik kann das keinem zustehen. Vielleicht ist es die einzige Träumerei welche Leute wie Trump noch haben und es macht sie mit der dazugehörigen Macht stinkreich an virtuellen Zahlen die eigentlich alle basierend auf mathematischen Profitsystemen frei erfunden sind.

Würde der Trump von mir für 1 Millionen virtuellen Zahlen (es auf Klopapier drucken und per Koffer rüberreichen ist heutzutage verboten da sie es gar nicht herausgeben) ein Glas Wasser bekommen dann würde ich mich fragen "Moment, hat er das überhaupt und kriege ich es auch ohne dass es mir irgend ein Machtbrocken gleich wieder wegnimmt noch bevor ich es an alle Verwandten verteilen und dadurch dezentralisieren konnte"? Ich glaube nicht daran aber wenn 95% es glauben, eher noch mehr, dann kann ich es anderen zumindest glaubhaft machen und davon profitieren. Das ist eigentlich das philosophische Konstrukt was dahinter steht und wieso man etwas was nach rationalen Gesichtspunkten (z.B. Er hat nicht 4000 Häuser mit eigenen Händen selbst gebaut, wieso soll er es haben?) gar nicht sein kann ins Dasein rückt.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 24 Mai 2017 07:58, insgesamt 4-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Widermal super gsi:

Quelle

Thema: Nordkorea, Fisch
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

http://www.srf.ch/news/schweiz/ein-halb ... immt-nicht" onclick="window.open(this.href);return false;
Finde ich interessant denn es bestätigt meine Theorie dass wir uns gerne selbst belügen und unbequeme Sachverhalte gerne kleinreden und am Ende schätzen wir etwas meist tiefer ein als es wirklich ist.

Seit ich bei mir ein leichtes Foodmonitoring mache erkenne ich dass ich insgesamt mehr esse als ich jemals angenommen hatte und wie schnell ich ausserhalb von den Toleranzwerten bin. Würde ich kein Monitoring machen dann wäre ich häufig weit drüber und würde es oft viel tiefer einschätzen, deswegen eine gute Übung.

Übrigens, ein tolle Sendung; http://www.srf.ch/sendungen/dok/homesch ... ur-bildung" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja, die haben mich auch mit Gewalt entbildet.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

mag ja au gueti sache sege, aber was mich ufregt isch jedi interventation vo de USA als Ressourcechrieg z bezeichne (Jemen? Nigeria? Aceh? Sudan? etc), da mischlet anderi scho au nah mit und zwar sind das despote wo i ihrem eigete land vill schweinereie astellet. aber meh muess hützutags ja in kanon istimme: USA Bös! Europa humanistisch!

es sind vielfach regionale konflikt die strategisch d us politik den au indirekt betreffet. homegrown conflicts mit religiösem ifluss (boko haram etc). irak förderet übrigens sowenig öl wie scho lang nöm. eifach mal chli fakte aluege. de ersti irakchrieg isch übrigens wegem saddam sinere suunitische expansion azettlet worde. afghanistanchrieg will taliban alquAIda zuflucht gwährt haend. alles scho vergesse? oder alles ressource?

au mal chli hiluege was de iran so triibt, de irak ghört scho fast ihne.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich glaub du stellsch dir das chli z eifach vor...im Irak gats doch bispielswis nid um s Öl usem Irak sondern um s Öl in Kuwait...und selbst det gats nid um s Öl an und für sich, sondern um d Abindig vom Öl an Dollar...s paradoxe isch doch, dases nid mal drum gat das Öl nach Europa oder d USA z schaffe, sondern eher darum de Markt vor de eigentliche Konkurrenz, sprich Russland & China abztrenne. Im Fall vom Gas isches denn z.B. so, dasmer s Gas us de Golfregion nur nach Europa will bringe um demit de Priis nach abe z drucke und Russland so z schwäche...und s eigentliche Ziel heisst nach wie vor Iran. De wird umstellt...und selbst das isch widerum nur ein chline Schachzug um de grössere Gegner eis uszwüsche.

Es gat nie um d Rohstoff an sich...es isch eher en Art 3D Schach über 3274103928490 Ebene und wer es Öl- oder Gasfeld findet darf sich was wünsche...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

es gaht scho ned nur um rohstoff, es gaht au im strategischi positionierige. drum isch ja zB syrie so interessant, syrie selber het ja wenig interessanti rohstoff. es gaht zwar det au am rand um rohstoff, aber ebe ned direkt. zudem sind rohstoff nunmal extrem wichtig, nöd? wennmer für öppis millione toti in kauf nimmt, denn für das, oder?

die ukraine zB isches gar ned um rohstoff gange, det het sich de Putin uf sehr en plumbi art und wis gäg en NATO Basis vor siner hustür gwehrt, usem gliche grund saged d'chinese d'norkoreaner ja ned ab. chaschmer ja ned säge, dass das würklich kollege sind.

e gaht au gar ned dum gäge d'usa z'hetze, ich glaubed kei sekunde, dass die schlimmer sind als d'russene und d'chinese, aber besser ebe au ned, und das gahtmer oft du de sack, die lügene, hüchelei und propaganda.
zudem stell ich a d'USA, wo mit abstand am meischte Militärbudget händ, militärbasene rund um de planet ufgstellt händ und Kultur, geld und informatione ide gröschte teil vode welt kontrolliered, eifach en grössere aspruch.

und d'europäer würd ich iets au ned als heiligi darstelle, im bestelle fall sinds hörigi lakeie und im schlimmschte falls gnau so arschlöcher wo wänd bide grosse mitmische.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ok sozsege de masterplan. ich weiss nöd so recht. chli vill vermuetige drin aber natürli spielet ressource au en rolle. eventuell stellsch du dir das au z kompliziert vor? was isch in niger? es gat ja nöd nur um de nahe oste , die meiste usa kritiker chömet ja grad mit allne brandherd wens den mal losleget. ich glaub nöd anen masterlayer, ich glaub das sind villi chlini religiösi konflikt dezue chömet natürli ressource und den nah es paar egomane wo mitmischlet. das git explosivi mischig.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

So kompliziert isch das eigentlich gar nid...die Stratege i de USA veröffentliched ja au gern mal Büecher und Artikel wo si das alles beschribed und begründed. Es gat um d Vorherrschaft...also isches im Grund gno ziemlich simpel. Wenns noimeds viel Ressource het, denn versuechtmer die z kontrolliere. Wenn irgendwo e Konkurrenz entstat, denn versuechtmer die z unterdrücke. Chasch ja mal en Abig lang mit es paar Kollege Risiko spile und denn verschtasches. Das Verhalte isch kei Eigeheit vo de USA sondern vo Machtstrukture an sich. Wäri d Macht grad in Russland, China, Indie oder Europa hetedmer genau s gliche Problem...ich haltes aber grundsätzlich chli für problematisch, wemer versuecht das alles ahand vo nationale Grenze z analysiere. Grob gseit hemer nur e Chugle und es paar ziemlich mächtigi Player...di mächtigschte Player sind nid Staate sondern Konzern wo Staate instrumentalisiered...und hinter dene Konzern stönd widerum anderi Ateilseigner wie bispielswis BlackRock wo widerum i de Händ vo erstunlich wenige Mensche sind...achtung, Verschwörigstheorie :idea:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das isches würkli. aber ebe politik und verschwörig isch im gforum nöch.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

mhm...lis das mal:

Bild

Oder de Bericht vom PNAC: http://www.informationclearinghouse.inf ... fenses.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

die einte glaubed halt, dass de weschte und d'saudis sich us nächschteliebi det imisched, die andere fraged sich öb hinder de Kulisse anderi motivatione en rolle spiele chönntet.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ah ja, um da allfälligi Missverständniss uszschlüsse, de Zbigniew isch eine vo dene wo Präsidente berate het...z.B. de Carter und de Obama...usserdem ischer Mitbegründer vo de Trilaterale Kommission. Wemer de Titel vom Buech list chentmer ja meine er segi en Verschwörigstheoretiker...isch aber nid...er isch eine vo de Verschwörer. S Buech isch ziemlich erhellend...ich hansmer scho oft inezoge...gsetmer glaubs au :?
Die einzige Weltmacht.jpg
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ganz frisch im Netz und passend zum Thema:

Quelle
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:das isches würkli. aber ebe politik und verschwörig isch im gforum nöch.
S eigentlichä Problem isch jo dass das nid nur im G Forum so isch...Verschwörig und Politik schlüsst sich jo au nid gägäsitig us.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Acid hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:das isches würkli. aber ebe politik und verschwörig isch im gforum nöch.
S eigentlichä Problem isch jo dass das nid nur im G Forum so isch...Verschwörig und Politik schlüsst sich jo au nid gägäsitig us.
natürli nöd, findet sich aber au nöd hinderem jede stei. und das isches halt. isch schwierig so ufen normali diskussionsebene z choh will wen was iruehrsch, chunsch am schluss widr ufd conclusion: USA bös, egal bi wellem thema, will sie sind ja die mächtigste und isch eh alles egal will es ziehnd ja es paar dubiosi figure d fäde und mir sind doomed. zvil youtube videos machet glaubs au blöd.

und im gforum isches scho sehr usgeprägt aber keis wunder. schlussendlich gits immer es buech oder es video wo irgendwer irgendwas erchlärt und wo meh den sini krude these druf chan ufbaue. evtl möcht meh sich sache eifach vereifache will alles so komplex worde isch und glaubt so züügs den halt.

ja jetzt prüglet mich schaf! ich unwüssende.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Das isch aber widerum au es ziemlich bequems Erklärigsmodell, meinsch nid?

Uf de Website woni grad bastle gsesch z.B. chli mis Konsumverhalte. Det hesch d Alex Jones Show direkt nebet de Rachel Maddow Show und NuoViso direkt nebet em Correctiv. Widersprüchlicher chented die Medie gar nid si. Vo links bis rechts, vo Mainstream bis alternativ und vo de USA bis Russland isch alles debi. Wemer sich denn zumene bestimmte Thema alli die Quelle ineziet und denn zumene bestimmte Schluss chunt, denn gits womöglich au en Grund defür...und denn ghörtmer amigs vo anderne Lüt wo jede Tag di glich Zitig lesed mer würdi sich inere Filterblase bewege...mhm...

Mit de Büecher isches doch genau glich...klar erkläred Büecher irgendwas...das isch ja de Sinn und Zweck devo...aber wemer es Verschwörigsbuech linkt heissts "Du lisisch eisitigi Literatur"...und wemer es Buech vomene Präsidenteberater linkt heissts "de isch nid repräsentativ" oder was weiss ich. Ich mag Büecher wo sich gegesitig widerspreched...will erscht wenn d Widersprüch is Spiel chömed sezt de Denkprozess i...vorher isches oft nur es passivs Kopiere vo Informatione...

Ich find din Standpunkt grad biz seltsam...vowege USA Kritik und so...sorry aber ämmm...de wichtigscht Arschloch-Indikator blibt für mich s Millitärbudget. Mag si, dases na e ganzi Reihe vo Länder git wo sich innepolitisch im Mittelalter befinded, aber was d Ussepolitik betrifft isch d USA nunmal s unagfochtene Arschloch. De Deal mit de Saudis zeigts doch grad mal wider...

Btw, die Lüt wo d Fäde ziend sind nid würklich dubios. Chasch ja mal chli im Economist oder so blättere. Oder wie stellsch du dir das vor? Alti Männer i schwarze Kutte?
Antworten