Quelle
Im Titel stat "truth", also mueses super si. Da chamer sich chli zruig lehne, Popcorn esse und sich ufkläre la oni selber z denke

Moderator: Avenger
Nemedmer mal a du hesch 100 Liter Wasser und vor dir stönd 100'000'000 Plänzli wo gern Wasser hetted...meinsch chäntsch du beiflusse weli vo dene Pflänzli am beste wachsed? Wahrschinlich scho, meinsch nid? Chentsch au beiflusse wie sich jede einzeln Ast und jedes einzelne Blatt vo dene Pflanze entwickled? Eher weniger...hmm? Du chäntsch zwar hin und wider chli stutze und dünge, aber so im grosse und ganze reguliert sich das Ökosystem selber...thaeye hat geschrieben:weisch was isch es bequems erchlärmodell? hinder jedem politische vorgang en bösi verschwörig z wittere. das isch eifach. es git mängisch au entscheid wo den eifach zum nöchste fuehret. d welt isch kompliziert worde und das es paar nase das alles kontrollieret isch unmöglich.
Ich bin leider nid stimmberechtigt in Syrie...insofern isch die Frag chli irrefüerend...frag doch mal d Syrer...thaeye hat geschrieben:was isch dini lösig in syrie? was wottsch mache?
dem widersprich ich gar ned, hani au schomal gschriebe, mer bechömed immer nur en churze blick hinder d'kulisse ab und zue, aber das heisst ned, dass ich die show glaube muess, wo vorne abgspielt wird.thaeye hat geschrieben:das machet gwüssi sicher, aber gwüssi sind au degege. es wird heftig diskutiert über das. i anderne länder würdi eifach losmarschiert. was isch dini lösig in syrie? was wottsch mache?
egal, es isch so wiesisch wenn sich es paar nerds im internet versammlet und sich politisch ustuuschet und meinet alles z verstah was so abgat. mit herz chasch das alles sicher löse.
Es isch jo nid jedes Verschwörigsszenario grad gleich: Es paar dubiosi Figurä ziänd d Fädä und mir sind doomed.thaeye hat geschrieben:natürli nöd, findet sich aber au nöd hinderem jede stei. und das isches halt. isch schwierig so ufen normali diskussionsebene z choh will wen was iruehrsch, chunsch am schluss widr ufd conclusion: USA bös, egal bi wellem thema, will sie sind ja die mächtigste und isch eh alles egal will es ziehnd ja es paar dubiosi figure d fäde und mir sind doomed. zvil youtube videos machet glaubs au blöd.Acid hat geschrieben:S eigentlichä Problem isch jo dass das nid nur im G Forum so isch...Verschwörig und Politik schlüsst sich jo au nid gägäsitig us.thaeye hat geschrieben:das isches würkli. aber ebe politik und verschwörig isch im gforum nöch.
und im gforum isches scho sehr usgeprägt aber keis wunder. schlussendlich gits immer es buech oder es video wo irgendwer irgendwas erchlärt und wo meh den sini krude these druf chan ufbaue. evtl möcht meh sich sache eifach vereifache will alles so komplex worde isch und glaubt so züügs den halt.
ja jetzt prüglet mich schaf! ich unwüssende.
Das frög ich mich bim Aug scho sit rächt langer ZitXinobrax2 hat geschrieben:Worum gats denn eigentlich
Das sollte man genauer definieren und auch was effektiv aufs Konto eines Landes geht, denn diese klare Grenzen existieren nur auf der Landkarte.Xinobrax2 hat geschrieben:s beschte Ziitalter hervorbracht hend wos uf dem Planet jemals geh het?
Stimmt...im Grund gno gits nur zwei Masstäb womer chan awende.Ribit hat geschrieben:Das sollte man genauer definieren und auch was effektiv aufs Konto eines Landes geht, denn diese klare Grenzen existieren nur auf der Landkarte.Xinobrax2 hat geschrieben:s beschte Ziitalter hervorbracht hend wos uf dem Planet jemals geh het?
was für regle. schön und guet. und wer kontrolliert das alles , dis neu installierte "grechtigkeitsministerium"? sozialismus capo? surreale besitztümer gehören enteignet.Ribit hat geschrieben:Naja, das gegenwärtige System hat zumindest Waren und Leistungen im Überfluss, diese Ware/Leistung ist aber schlecht verteilt. Ausserdem wird sie immer homogener, also es geht auf Kosten von Diversität und Minderheiten. Mit Rohstoffen wird nicht nachhaltig umgegangen, es wird uns ausgehen wenn man da nicht radikal umkrempelt.
Man kann weltpolitisch vieles gerade rücken aber dann müssen alle an einem Strang ziehen. Da wir aber gerne Krieg führen um die Macht zu verschieben ist es leider ziemlich utopisch.
All diese vorigen Kulturen sind heute Geschichte, sie alle haben sich an einem Punkt selbst ausgelöscht und es wäre törricht anzunehmen dass sowas heutzutage nicht mehr passieren könnte. Wenn wir die falschen Entscheidungen treffen kann es plötzlich krachen... das hat uns die Geschichte genug oft gezeigt. Nur hat man heute eine ganz andere Dimension und auch wenn diese Dimension die höchste Eigenstabilität hat so kann sie aber gleichzeitig am meisten Schaden anrichten. Das Potential war noch nie so hoch aber ein Potential kann in alle Richtungen gehen. Wir leben heute im Zeitalter des Potentials, so meine Sicht. Aus meiner Sicht haben wir das Fundament für das beste Zeitalter geschaffen aber zum momentanen Zeitpunkt ist der Zustand so enorm individuell verschieden dass man nicht von "bestem Zeitalter" noch Optimum sprechen kann denn es gibt zu viele Opfer.
Für mich selber haben folgende Punkte höchste Priorität;
1. Gangbare Symbiose mit Mutter Natur, miteinander anstatt gegeneinander. So wenig wie möglich aber so viel wie nötig. Was man heute nimmt soll auch morgen noch da sein.
2. Würde von den Lebewesen respektieren. Beinhaltet ebenfalls die Stärkung von Minderheiten und Diversität. Jeder kriegt einen angemessenen Anteil von den Ressourcen ohne wenn und aber.
3. Technologie soll Lebensqualität bringen und Ressourcen schonen, nicht jemandem "Profit um jeden Preis" bringen ganz egal was danach totgetrampelt wird. Technologie welche in einer Sackgasse endet oder zu nicht machbarer Koexistenz führt soll entfernt oder weiterentwickelt werden.
4. Keiner kann etwas besitzen was er weder auf eigenen Händen tragen noch mit Herz und Geist erfassen kann. Surreale Besitztümer gehören enteignet.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste