[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Besser wär wenn de filofuzzi grad es eignigs forum gründet und nöd es topig da ufmacht.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320

aber zum thema philippiNE no en Input, viliCht hets ja öpis ztue mit dem was du i rUUm grüert hesch auG?
https://www.wsws.org/de/articles/2017/0 ... n-m27.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Recht interessanti Hindergrundinfo, sorry wäge de random grossschriBig, ich achte mich nid so druf...
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
mit artikel wie: "Die Toten von Manchester sind die Toten der Regimewechseloperationen im nahen Osten", disqualifiziert sich die website grad mal selber. sust hau ich dir en link vom kopp verlag ine. und nei umd machtspieli in asie gats mir nöd, china baut übrigens scho lang chlini inseli wos den au mal chli forscher werdet mit de jahre und ihres territorium so vergrösseret, ganz liiiislig.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han ghört es gächi debi eigentlich nur um d Rohstoff wos um die Inseli ume im Bode het...aber wahrschinlich isch das nur en Verschwörigstheorie...thaeye hat geschrieben:china baut übrigens scho lang chlini inseli wos den au mal chli forscher werdet mit de jahre und ihres territorium so vergrösseret, ganz liiiislig.
wo häsches ghört youtubeacademy? ne das isch möglich, nimm mir nöd d wörter us mim muul, han nie gseit es gat nie um ressource, aber nöd nur. das isch halt sdumme a de verschwörer.Xinobrax2 hat geschrieben:Ich han ghört es gächi debi eigentlich nur um d Rohstoff wos um die Inseli ume im Bode het...aber wahrschinlich isch das nur en Verschwörigstheorie...thaeye hat geschrieben:china baut übrigens scho lang chlini inseli wos den au mal chli forscher werdet mit de jahre und ihres territorium so vergrösseret, ganz liiiislig.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mai 2017 15:58, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich weiss, dass du das chli differenzierter gsesch. Mir isch nur grad langwilig drum hani denkt ich provozier mal öpert...thaeye hat geschrieben:ne das isch möglich, nimm mir nöd d wörter us mim muul, han nie gseit es gat nie um ressource, aber nöd nur. das isch halt sdumme a de verschwörer.Xinobrax2 hat geschrieben:Ich han ghört es gächi debi eigentlich nur um d Rohstoff wos um die Inseli ume im Bode het...aber wahrschinlich isch das nur en Verschwörigstheorie...thaeye hat geschrieben:china baut übrigens scho lang chlini inseli wos den au mal chli forscher werdet mit de jahre und ihres territorium so vergrösseret, ganz liiiislig.
ja für das bini immer zha:)
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nid nur...s isch eigentlich allgemein bekannt. Weni mi richtig erinnere, ghört s Gebiet 200 Meile um d Insle ume em Psitzer vo de Insle. So chasch relativ effizient s Territorium usbaue, Rohstoff sichere und Millitärstüzpünkt ufbaue. Wenn Russland oder China sowas macht wird das bi üs usgibig diskutiert und kritisiert. D Youtubeacademy bruchsch eigentlich nur, wenns drum gat di westliche "Wertvorstellige" z hinterfrage...thaeye hat geschrieben:wo häsches ghört youtubeacademy? ne das isch möglich, nimm mir nöd d wörter us mim muul, han nie gseit es gat nie um ressource, aber nöd nur. das isch halt sdumme a de verschwörer.
hinderfröge isch immer ok, nur ufpasse das meh am schluss nöd die falsche schlüss zieht und am schluss dur sini verblendig es über jahrhundert ufbauts system mit kulture etc eifach so schnell wott über de huufe ruehre und den meine was dena chunt wird sicher besser.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich versueche idR eher alli denkbare Schlüss z zieh. Weli devo richtig sind und weli falsch sind zeigt sich sowieso immer erscht im nachhinein. Wennt Schach spilsch chasch au nid druff spekuliere, dass de Gegner genau de eini Zug macht wo du erwartisch...
Sorry, ich drifte schowider id Philosophie ab...
Sorry, ich drifte schowider id Philosophie ab...
ich bewert d optione ebe au nah, machsch du sicher au i dim tüüüfe HERZ. macht jede. wirsch jetzt warhschinlich sege, nei ich doch nöd, ich han de überblick über ali nachrichte pipapo. aber au du bewertisch und wertisch. achtung jetzt chunt den de ribit vowege schubladedenke. evtl. au de rossi, debii isches erwiise das das jede macht.
au wörter is muul gleit hani, so bini den halt scho au.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar bewerti...wie sölli denn susch d Illusion vomene Überblick phalte? Ich wechsle eifach laufend mini Quelle...im moment bini grad inere exzessive Joe Rogan Wuche...hanmer scho jenschti Interviews inezoge...irgendwenn gatmer das wider uf de Sack und ich luegi was anders bisi gnueg han. Ich chan mir au über Tage hinweg de gröschti Eso Schwachsinn atueh und mir aschlüssend 50 Sendige vo de Anne Will inezieh. Mit de Ziit chuntmer chli es Gfühl defür über wer sinnvolli Sache verzellt und wer nid...Usnahme bestätiged d Regle.
Als nögschts machi glaubs widermal e McKenna Rundi. De Typ isch sowas vo dureknallt aber het mit sine Prognose für d Zuekunft sehr oft is Schwarze troffe. Findi na spannend...
Als nögschts machi glaubs widermal e McKenna Rundi. De Typ isch sowas vo dureknallt aber het mit sine Prognose für d Zuekunft sehr oft is Schwarze troffe. Findi na spannend...
im umkehrschluss heisst das ebe i dim wortbild, das de schachspieler d optione au ischätzt und den sin move macht, nöd eifach eine vo dene moves. und den sis ganze spiel uf de chopf trüllt.
aber logik isch leider immer meh es fremdwort, gfühl zehlet meh. isch ok, bin au gern gfuehlsbetont muschihaft und lieb mit mine lüüt. aber das was grad abgat isch zum teil echt nur nah hanebüchen.
aber logik isch leider immer meh es fremdwort, gfühl zehlet meh. isch ok, bin au gern gfuehlsbetont muschihaft und lieb mit mine lüüt. aber das was grad abgat isch zum teil echt nur nah hanebüchen.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mai 2017 16:43, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Korrekt...genau das isch s eigentliche Spiel. De wo parallel di meiste Strategie chan duredenke und di beschti us allne Möglichkeite uswählt gwünnt. Das isch unter anderem au eine vo de Gründ, warum ich i de Politik eher selte a Zuefäll glaube.
Btw, jede Mensch halted sis eigne Handle für logisch wiler debi uf sis Gfühl lost. Tja, s isch paradox....womöglich isch Logik jensits vo de Mathematik und Informatik reins Wunschdenke...
Btw, jede Mensch halted sis eigne Handle für logisch wiler debi uf sis Gfühl lost. Tja, s isch paradox....womöglich isch Logik jensits vo de Mathematik und Informatik reins Wunschdenke...
ne isches nöd, meh chan logisch z.b sege wemme relativ vill kulturfremdi lüüt inen ufklärti gsellschaft inelat (hani steiziit gseit, ich böse ich?) ohni registrierig und kontrolle, das zu grosse gsellschaftliche verwerfige fuehre wird. alles vorussehbar.
oder halt im gegebispiel au das wemme en überkonsum und en globalisierig bis ufs derbste usnütze möcht, den halt es paar vill lüüt under d räder chömet, isch au logisch.
logik isch nöd wunschdenke. also bitte. aber ebe weg vo philostund. isch meh em ribit sini sach.
du meinsch wertevorstellig.
oder halt im gegebispiel au das wemme en überkonsum und en globalisierig bis ufs derbste usnütze möcht, den halt es paar vill lüüt under d räder chömet, isch au logisch.
logik isch nöd wunschdenke. also bitte. aber ebe weg vo philostund. isch meh em ribit sini sach.
du meinsch wertevorstellig.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar, mer chan aber au sege, dass sones Vorgehe längerfristig betrchted, also über 2 - 3 Generatione hinweg druchus sinnvoll chan si, au wenns am Afang sehr viel Problem mit sich bringt. Du liferisch doch selber grad s perfekte Bispiel für das woni gseit han. Du haltisches für logisch will du das so fühlsch.
nix fuehle, logisch. logisch isch au das eine wo z.b us de elite sowas nöd sege würdi (vowege globalisierig etc.) willer es anders wertesystem haet. aber das haet nix mit logik z tue. das sind wert und dini soziale gfilde wo du dich au drin begisch wo dini wert halt den au präget. aber mit logik haend wertvorstellige wo dir kulturell und au im umgang mit andere lüüt bibracht werdet, nix ztue.
aber isch zudeep. jetzt.
aber isch zudeep. jetzt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Weisch, ich halte üsi Kultur i sehr vielne Bereich für genauso zrugblibe...darum...bö...s chunt mir chli so vor als würd sich d Stripperin drüber beklage das e Nutte in iri Bar chunt.
mag sii, ich zwiffle a dere these. aber es isch so wies isch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich fühl mich eher als Teil vonere globale Tech-Kultur wo immer und überall vernetzt isch. Drum isches mir ziemlich egal wer da ane chunt und wer gat....d Chind vo dene wachsed mit de Technologie uf und sind gemeinsam mit üs im Netz. Das bringt zwar widerum noiji Problem mit sich, aber Landesgrenze und Kultur sind nid grad i de Top 10...
...und nei, ich bin kein Globalist im klassiche Sinn. Je dezentraler, desto besser....aber vernetzt...sochli ala Torrent und Bitcoin. Vilicht verbring ich aber au eifach nur zviel Ziit im Internet und han de Bezug zur Realität verlore und mir sind bald alli doomed weg de Moslems und so...
...und nei, ich bin kein Globalist im klassiche Sinn. Je dezentraler, desto besser....aber vernetzt...sochli ala Torrent und Bitcoin. Vilicht verbring ich aber au eifach nur zviel Ziit im Internet und han de Bezug zur Realität verlore und mir sind bald alli doomed weg de Moslems und so...
ja den bisch halt teil vonere globale tech kultur (isch geil, mach chli torrent und bitcoin isch doch ok) , dir isches egal aber sehr villne lüüt halt nöd und die realität mueme halt akzeptiere. du chasch natürli über das hinwegluege. wird aber nöd besser werde dur das. uf das gang ich scho siit siiite 1 i dem topic use.
du bisch nix doomed weg moslems aber d summe vo allne sache machts den schlussendlich uus , das mir inere superfragmentierte gsellschaft werdet ufwache und nömm chönd mitenand schnorre und den simmer den würkli doomed.
du bisch nix doomed weg moslems aber d summe vo allne sache machts den schlussendlich uus , das mir inere superfragmentierte gsellschaft werdet ufwache und nömm chönd mitenand schnorre und den simmer den würkli doomed.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mai 2017 17:06, insgesamt 2-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Du...wie gseit, ich ziene gern alli mögliche Schlüss....ich chent jetzt au sege, dass die Flüchtlingsström vom Soros und Konsorte plant worde sind um Europa z destabilisiere. Vilicht stimmt das sogar, nur langet das halt nid um min Optimismus kaputt z mache.
chasch dir den ja google is hirni pflanze lah, tech kultur stellt dich au nah vor sehr grossi frage i zuekunft, wott den nöd schwammig chasch beantworteXinobrax2 hat geschrieben:Du...wie gseit, ich ziene gern alli mögliche Schlüss....ich chent jetzt au sege, dass die Flüchtlingsström vom Soros und Konsorte plant worde sind um Europa z destabilisiere. Vilicht stimmt das sogar, nur langet das halt nid um min Optimismus kaputt z mache.