thaeye hat geschrieben: ↑24 Mär 2022 12:48
ja ok, die verlüüüret den aber au de ganz scheiss
Nei... emotional inehole damit zerst mal es Gspräch stattfinded. Denn Risikobereitschaft abkläre und denn entsprechend alege...
Super save? Ok ETF oder sowas
Super Risiko? MEMESTOOOOONK! Biatch!
Nei Mann. Aber ich nime a als Berater und oder du als Marketingseppel weisch wiemer en Message ADRESSATEGERÄCHT verpackt. Aber viellicht überschätz ich dich au chli du Panane.
1. Ich wür d Lüt mit Emotione abhole...
Hesch Chind? Leg jetzt chli für die uf Site, aber nid ime beschissne Sparkonto sondern a de Börse du Homo! Dini chind wärdeds dir i 18 Jahr danke, plus wenn sie ibeziehsch lerneds was über Stutz und wärde mal dini Ränte chönne ufbessere damit nid am Hungertuech musch nage, well bis du Homo pensioniert bisch gitts NÜT meh wäg de Migratantesozialschmarotzerbarbarehorde wo Tag täglich das Land ivnasiered!
2. Denn würd ich ine es geils Produkt verchaufe und ihne erkläre: A de Böse bruchsch Eier! hesch? Nei? Ok denn lah mich mache für dich!
Ich meine mit em Punkt 1 hani z.B. dich scho abholt und für Punkt 2 bisch au uf mich agwise!
thaeye hat geschrieben: ↑24 Mär 2022 13:17
nei isch ebe nöd wahr. das isch erst siit es paar jahr soo. aber für das muesch halt chli bruefserfahrig ha du dödl.
drum gits ja au ribitz wo immer nur vo emotione und liebi schnorret. dure vo de werbig obwohl sie werbig hasset.
"Früher war alles bsser!"
Erst sit paar Jahr. Früehner isch no meh Qualität dinne gsi.
Swisscom und Lovebränd? Wahrschindli gitts Heerschare vo Fanboys wo für die würed dur Höll marschiere loooool
Wie chunnt Swisscom -wo sowit devo wäg isch- dezue, zu dem Thema en Workshop z mache?
will sie selber au wüsset das sie villl z tüür sind und es über emotione mache muend
swisscom haet imfall würkli en art "fanclub". das haends nöd so schlecht anebracht. s swiss chöntets aber au langsam usem name ne, haet nämlich au nur na gerds döt.
thaeye hat geschrieben: ↑24 Mär 2022 13:35
will sie selber au wüsset das sie villl z tüür sind und es über emotione mache muend
swisscom haet imfall würkli en art "fanclub". das haends nöd so schlecht anebracht. s swiss chöntets aber au langsam usem name ne, haet nämlich au nur na gerds döt.
Defmall sinds zum Tod verurteilt...
Die läbed doch nur no vo alte Lüt wo wägstärbed und paar Idiote wo z bequem sind zum wächsle.
Meme Stonks sind hüt weider geil underwägs!
Irgengend ein Broker seid mer darf GME nüm shorte. Fidelity glaub.
Egal. Sie münnt wieder heftig über ETFs gah und so.
Was spannend isch... fast kei oder nur wenig shares zum uslehne ume und denn bäm bi markt start: 1.5 Millione shorts zum lehne für AMC ume. us em nüt mal wieder. looool
Aber glich geil, well s Volume isch bereits wieder guet höch!
ihr haetet gschider MP Materials kauft, USA brucht lithium und nur MP Materials chan rare earth bald in eigeregie vertriibe (jetzt na mit china wegem prozesss fürs verfiiinere, aber bald nömm). kurs gat steil.
thaeye hat geschrieben: ↑24 Mär 2022 14:12
du wottsch nur anderi mit is verderbe riiiiise! segs recht. de calanda hockt ja au scho widr im minus de löli
Weiss nid was du hesch! Aso mini AMC Position isch ez über es Jahr nie nid grüen gsi.
wart na chli! bald gats richtig 8-5 dollar wenn de märt de ufwärtstrend jetzt widr abbaut. chasch den de boat loade. du weisch abwärts gats immer schneller. au bi amc.
thaeye hat geschrieben: ↑24 Mär 2022 14:13
ihr haetet gschider MP Materials kauft, USA brucht lithium und nur MP Materials chan rare earth bald in eigeregie vertriibe (jetzt na mit china wegem prozesss fürs verfiiinere, aber bald nömm). kurs gat steil.
the pentagon is paying hundreds of millions to build out MP's processing plant, which will be the only one in the United States. And what is being processed goes into everything from medicine, to semiconductor chips, to EV batteries.
es chunt ab und zue mal en shortattacke (ich glaub isch hindenburg wo da amigs chli schüsst) aber isch easy. die werdet flüge, isch burggrabe. aber jetzt würi na chli uf rücksetzer warte., wobi de chart super usgseht uns es jetzt au na chli wiiter flüge chönti.