äbe z'fahre OHNI dach!Marco_in_motion hat geschrieben: Wüsst nöd was für es Cabi spricht.

Moderator: Avenger
äbe z'fahre OHNI dach!Marco_in_motion hat geschrieben: Wüsst nöd was für es Cabi spricht.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
i hane letscht jahr gfroget ka, do hter glichviel welle wie er dir dazumal zahlt het! ha de danked abglehntJones hat geschrieben:wär mir no egal! houptsach oben ohne!
vermisse mi s2000 echli... dr jerry verchouft nä zwar wieder! lol
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
emP hat geschrieben:Ig ha au mal e BMW verchauft. Weiss glaub was Dir meinet...
wichtig: alles ignoriere.lakritz hat geschrieben:M3.. git glaubs nüt schlimmers zum verchaufe. die gröschte arschlöcher und sau assis lüted dier da a. bim m5 genau glich gsi wo mir mal verchauft händ. geil sind amel au die super priisvorschläg. HASS.
i chäm mir auso meh als verarscht vor! ersch rächt bi some türe outo! :typej:TypeJ hat geschrieben:rolf, mega!
BMW Feststellig: Garage sind die gliche Mongos wie die vode Amag au!
d'eltere hend bim e39 530i sit paar Jahr immer wieder Problem mit ere sich selbstständig machende Klimalüftig!
Garage het nie was usegfunde..
etz isches so schlimm, das de Vater IMMER mues batterie abhenke will d'lüfter immer laufed und nie me abstelled, ROLF!!!
Garage findet nix use!
ok, i han etz i 10minute Google usegfunde was zu 99,9% wird si, es hend nämlich circa 93789643786784 lüt genau sglich Problem!
Lüfterendstufe IGEL, koschted circa 60.- EUR
kartoffel!
ok, garage hets au ned gschnallt de bordcomputer uf dütsch stelle willer als Reimport in Französisch gsi isch! sie hend gseid das göng nid!
i ha de mal am kolleg si OBD grätli us china usglehnt und has i 2 minute umgstellt!
unfassbar!
Garage sind nur na DUMM!!!!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste