1. Mal (RCD 510 ibaue in Golf)
es neuers Original Radio günschtig kauft bi Bosch Dütschland, denn bi dä Amag welle ibaue lah, da Original und no was usprogrammiere muesch. Amag hät gseit, choscht öppe 350.-... ich: mhm, no viel, aber egal, han bim radiopriis gspart (hät nur 200.- koschtet).... next day abgholt säg alles i.O..... is Gschäft gfahre, s'Interface hät "klackeret".... aglüte, ja muess nomal bringe....am Abig igstiige, Auto macht kein Wank meh. Batterie leer. super.
Verbibracht. 3 Täg bi dä Amag gsi, täglich vertröschtet worde.... Ich googled, grad gseh, dass sie s'Interface müend wechlse, aglüte, gseit tüend mal s'Interface M oder N ine. Sie händs probiert, gaht. Problem behoben. Interface choscht 150.- oder so. OK, sowiit so guet... denn hani d'Rechnig übercho. CHF 1800.-, ja tuusigachthundertschtutz! zum es Radio ibaue.
Am dampfe! Aglüte und gfrögt obs en scherz isch... er nei, sie heged müesse 3 Täg Strom usmesse, interface, Rieseufwand, Ersatzauto.
Ich: ich han 20sekunde googlet.
Er: Ja guet, wüssed sie, mir sind halt nöd so en Computer Freak wie sie
Ich: sie losed sie jetz mal zue, es isch es original vw Radio für dä Golf V, das mit em Interface staht sogar i dä Aleitig und überall im Internet, das weiss jede Hinderhof-Möchtegern Mech (nachhinein im Golf Forum häts jede gwüsst). Das chan ja nöd sii und isch absolut nöd Chundefründlich... usserdem händ sie mir nie öppis gseit, dass ich die 3 Täg usmässe usw muess zahle. Sie händ mir gseit gha ca. 350.- und 1800.- isch fucking far away vu 350.-. Das zahl ich nöd.
Er: Ok, ich chan ihne sicher entgege cho, indem ich ihne de ersatz wage für diä 3 Täg nöd verrechne.
ich:
nei sicher nöd, das gaht nöd, ich würd gern mit em boss rede.
lol, termin übercho, igfahre, erchlärt häts teilwiis igseh und immer no 900.- welle.... hanem gseit ich hägs scho bi dä rechtsschutz und mim awalt gmeldet und das gäch doch nöd. ich zahle genau 350.- und nöd meh... am schluss hämmer eus uf 350.- plus 1 Tag Ersatzwage geiniget.
---------------------------------------------------
2. Mal (Garantiefall)
händs welle 600.- für Klima flicke (innerhalb vu de Garantie).. wieder bim Scheff im Büro gsi. hends denn igseh, 0.- zahlt.
3. Bremsliecht händs au no gschlisse, weiss nöd was die mached... händs mir no 400.- für es neus 3. Bremsliecht verrechnet.
grrrrrrrr.
---------------------------------------------------
3. Mal (2 Parkschäde)
han kein Selbschtbehalt und BonusSchutz etc.... Vollkasko mit Parkschade.... d'Schäde han nöd ich verursacht... dh. kei selbschtbehalt... chume rechnig über vu 2300.- fürs Lackiere.... wieder bim Boss im Büro... Er: Ah ja, isch ja versicheret... Ich: Sie, wa isch das eigentlich für en Saftlade? Er: mir händ nur mit ine Problem! Ich: Ahja, das erstuunt mich jetzt aber, demfall sind alles richi, alti Säck wo ihri komplett falsche Rechnige nöd lesed und eifach zahled, keis Wunder hani en Fläsche Champus übercho bim Chauf vum Auto. Er: Jetzt chömed sie doch mal obe abe.
Ich:
-----------------------------------------------------
Aktuell: wieder 2 Parkschäde (Nacheme Jahr)
huere Tuble da uf em Parkplatz... grrrrrrr zum erschte!
han nur bi dä Amag kei Selbschtbehalt, will Züri Connect Deal mit de Saumag hät. 2 Fäll = 400.- spare. also muesi fascht zu dr. Saumag.
Aglüte, ich müessi im vorus zahle. Ich sägi gsperrt, sie macheds aber scho. Ich: ja würd ich au wenni vu dä Versicherig chönnt en Pauschale für paar Chratzer abzocke.... Termin übercho, mal luege.
Chopf isch jetzt scho am dampfe, echt.