[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben:Und warum het d Polizei trotzdem gschosse? Hends pscheid gwüsst?
bscheid gwüsst über d'fake bombe. also quasi igweiht gsi? wär so schlüss zieht, däm isch nüm z'häufe. also sehr unwahrschinlech.

bscheid gwüsst, dass meh e bombe eher nid cha miteme 9mm gschoss uslöse? eher wahrschinlech.

das ir hitz vom gfecht evtl nid realisiert oder anderi prioriäte gsetzt? äbeso wahrschinlech.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Jones hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Und warum het d Polizei trotzdem gschosse? Hends pscheid gwüsst?
bscheid gwüsst über d'fake bombe. also quasi igweiht gsi? wär so schlüss zieht, däm isch nüm z'häufe. also sehr unwahrschinlech.

bscheid gwüsst, dass meh e bombe eher nid cha miteme 9mm gschoss uslöse? eher wahrschinlech.

das ir hitz vom gfecht evtl nid realisiert oder anderi prioriäte gsetzt? äbeso wahrschinlech.
Hä? Mit "pscheid gwüsst" meini doch nid, dass d Polizei ine super mega Verschwörig involviert gsi isch :lol: Si hend d Situation analysiert und gmerkt, dases fake bombe sind. So simpel gsen ich das. Dass si im Fall vo echte Bombe/Sprengstoffgürtel nid söled schüsse isch en Empfelig bzw. e Richtlinie wo d Polizei selber use geh het. Heschs s Video überhaupt glueget? Ich glaube de Artikel wo genau das Thema behandlet isch vo de Daily Mail. Mags ez nid nomal use sueche...usserdem het ja nid nur eine gschosse.
Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Blibt nur d Frag, warum d Medie denn genau s Gegeteil berichted. Wends verhindere, dass di zuekünftige Attentäter öpis drus lerned oder sinds eifach nur z blöd? Und warum het d Polizei trotzdem gschosse? Hends pscheid gwüsst?
Natürlich händs so Atrappä demits ehnder nid attakiert werded, ich han jetzt do weniger a Schutz vor de Polizei dänkt, sondern dra das normali Lüt wo sich gägä doch eher spärlich bewaffneti Typä villicht wehrä würded, bim Ablick vo vermeintlichem Sprängstoff lieber nid offensiv werded.

Wieso hed d Polizei gschossä? Villicht händs bi e bitz gnäuerer Betrachtig erkännt dasses sich um e Atrappa handlet. Villicht händs aber au eifach beschlossä dass höchschti Priorität isch, dem ganze es Änd z'setzä, und das mit es bitz Glück nüt i d Luft god (s richtigä Läbe isch jo nid es Computerspili wo alles was i irgendere Art Explosiv chönt sii sofort explodiert wenn druf oder au knapp denebed gschossä wird), und mit es bitz weniger Glück nüt inere Art und Wiis i d Luft god dasses kein grössere Schadä arichtet.
Macht Sinn.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Terror in Britain: What did Theresa May know?

John Pilger / 01. Jun 2017 - The causes of the Manchester atrocity are being suppressed to protect the secrets of British foreign policy.

https://www.infosperber.ch/Artikel/Poli ... a-May-know" onclick="window.open(this.href);return false;
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

König Donald :adolf:

Quelle
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Da sollte man investieren anstatt für Milliarden den nahen Osten kaputtbomben; https://utopia.de/pacific-garbage-scree ... ere-50232/" onclick="window.open(this.href);return false;
Am besten gleich 100 von denen, das bringt die Menschheit endlich weiter. So ein verdammter Schmutzfink wie der Mensch heute geworden ist, da sollte er für dessen Unterstützung nicht eine Sekunde überlegen.
thaeye hat geschrieben:de muesch de ribit dezueruefe, han dezue nix meh z sege.
Das ist gut so weil bei dir können sich viele gut und gerne die Haare raufen. Da tut sich kein Move, es geht dir offenbar nur darum anderen Content unflätig zu zerstückeln. Keine Ahnung wer das ernsthaft lesen kann, gepflegte Texte wären ein guter Anfang. Ich spreche jetzt von mir, das muss noch nichts bedeuten. Ich stelle mir jedoch vor dass du in einer gepflegten und öffentlichen politischen Diskussionsrunde eher schlechte Karten haben wirst, obwohl es dir an Intelligenz nicht mangelt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Da sollte man investieren anstatt für Milliarden den nahen Osten kaputtbomben; https://utopia.de/pacific-garbage-scree ... ere-50232/" onclick="window.open(this.href);return false;
Am besten gleich 100 von denen, das bringt die Menschheit endlich weiter. So ein verdammter Schmutzfink wie der Mensch heute geworden ist, da sollte er für dessen Unterstützung nicht eine Sekunde überlegen.
thaeye hat geschrieben:de muesch de ribit dezueruefe, han dezue nix meh z sege.
Das ist gut so weil bei dir können sich viele gut und gerne die Haare raufen. Da tut sich kein Move, es geht dir offenbar nur darum anderen Content unflätig zu zerstückeln. Keine Ahnung wer das ernsthaft lesen kann, gepflegte Texte wären ein guter Anfang. Ich spreche jetzt von mir, das muss noch nichts bedeuten. Ich stelle mir jedoch vor dass du in einer gepflegten und öffentlichen politischen Diskussionsrunde eher schlechte Karten haben wirst, obwohl es dir an Intelligenz nicht mangelt.
stell dir bloss nichtzuviel vor, könntest mal danebenliegen, ab und zue , zwischendurch und so. content :groel:
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

:sleepy: imponierend?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

@ Xino: Hesch du per Zuefall diä Benno Ohnesorg Doku ("Wie starb Benno Ohnesorg" oder so irgendwiä heisst sie glaub, wenni das richtig im Chopf han.) wo letschti de Typ bim KenFM erwähnt hed und glaub Afang letscht Wuchä im ARD cho isch? Han ebä dummerwiis s Ziitfänschter verpasst, isch jetzt scho nümä online i de ARD Mediathek.

Oder au suscht öper natürli, fallser drüber stolpered wäri froh um en Link.

Edith: Ich glaub diä chöntis sii : https://www.youtube.com/watch?v=iWO9uGhiK5c" onclick="window.open(this.href);return false;
Aber hetti au nüt gäg 720p oder so.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Nope, het mi nid so gfesslet das Thema...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:groel: die comey "verhörig", chunt da eigentlich jemals öpis bi dene hearings use?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben: Hä? Mit "pscheid gwüsst" meini doch nid, dass d Polizei ine super mega Verschwörig involviert gsi isch Bild Si hend d Situation analysiert und gmerkt, dases fake bombe sind. So simpel gsen ich das. Dass si im Fall vo echte Bombe/Sprengstoffgürtel nid söled schüsse isch en Empfelig bzw. e Richtlinie wo d Polizei selber use geh het. Heschs s Video überhaupt glueget? Ich glaube de Artikel wo genau das Thema behandlet isch vo de Daily Mail. Mags ez nid nomal use sueche...usserdem het ja nid nur eine gschosse.
Has nid gluegt. Nur ganz churz drigluegt aber dr ander isch tatsächlech nume schwär z'ertrage...
Laberet viu komischs züg das woni gseh ha... lol

Git ja immer wieder so behouptige. Dass z.b. d'italie cops dr amris extra killt hei dass er nid cha ussege... :Head2wall:
Aber dämfau hani di falsch verstande. Hätt o so gar nid zu dir passt... ;-)
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich stell mir tatsächlich bi jedem Aschlag d Frag, obs en Inszenierig chenti gsi si, allerdings haltis für ziemlich unrealistisch, dass Polizischte i sowas involviert werded. Für was au?

Wenn sowas gmacht wird, denn isches ja eher so, dass d Nachrichtedienst de Kontakt zu sonige Gruppe sueched und si denn mit de notwendige Waffe usstatted wie z.B. im Fall Peter Urbach und de RAF. Oder de Füerer vo de Terrorzelle selber isch en V-Maa wo sini Lüt zu Gwalttate astachlet...hets alles scho geh. Im Fall vo London hani kei Ahnig und irgendwie interessierts mi au nid. Egal ob inszeniert oder nid, d Reaktion vo de Politik isch doch immer di glich...

S UK isch es super Bispiel...nach jedem Aschlag fordereds me Überwachig. Überall stönd Kameras. Im Tramm und im Zug laufed im 10 Minute Takt Terror-Warnige...hets was bracht? Nei....und jetzt forderets me Internet-Überwachig? lol?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Scho so. Ha mau ihri zentrale gseh wo 16000 cams zämechöme.. lol
Wär wott das überhoupt aues aluege?
Viellech wärs effektiver sich nid i jedem konflikt izmische bzw bim astachle mitmache...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:Viellech wärs effektiver sich nid i jedem konflikt izmische bzw bim astachle mitmache...
Das
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:Viellech wärs effektiver sich nid i jedem konflikt izmische bzw bim astachle mitmache...
Das
das isch aber jetzt scho verbiiii. und jetzt? immer s glich.....de chreis halt. es wird immer interventione imene andere land geh us irgendwelche gründ. sigs vordergründig oder halt sache wo mir gar nöd erfahret. lauft scho siit 2000 jahr so. wird au wiiterhin so laufe, chönd oi da nah lang illusione higeh. gat inen ähnlichi richtig wie de supermensch won ihr astrebet.

i de retroperspektive isch alles immer eifach....
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:
Das
das isch aber jetzt scho verbiiii. und jetzt? immer s glich.....de chreis halt. es wird immer interventione imene andere land geh us irgendwelche gründ. sigs vordergründig oder halt sache wo mir gar nöd erfahret. lauft scho siit 2000 jahr so. wird au wiiterhin so laufe, chönd oi da nah lang illusione higeh. gat inen ähnlichi richtig wie de supermensch won ihr astrebet.

Du hesch natürlich rächt. Isch scho immer so gsi. Sött mer aktzeptiere und au witerhin so mache. Well isch halt scho immer so gsi. Warum sich überhaupt Gedanke mache, das mers au chönnt Aadersch mache, well es isch scho immer so gsi.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:immer s glich.....de chreis halt. es wird immer interventione imene andere land geh us irgendwelche gründ. sigs vordergründig oder halt sache wo mir gar nöd erfahret. lauft scho siit 2000 jahr so. wird au wiiterhin so laufe, chönd oi da nah lang illusione higeh. gat inen ähnlichi richtig wie de supermensch won ihr astrebet.

Lüt wie de Aug seted mal miteme Stei es Wildschwein go jage willmer das halt scho immer so gmacht het. Über hunderti vo Generatione hinweg! Wenn das mal keis top Argument isch um das au witerhin so z mache :idea: Vergliche mit dene Jäger und Sammler simer doch tatsächlich Supermensche worde, oder nid? Setedmer das nid au witerhin astrebe? Ah sorry, das isch ja e retroperspektive...

Quelle
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja mir entwicklet ois, aber lueg mal d ziitduuur aaa. und jetzt möchtet so sache wo jahrhunderti brucht haend zum sich entwickle, eifach über de huufe gworfe zum teil. isch problem. gross.

jetzt zerreds den widr öpper mit "mir entwicklet ois aber nöd nur positiv blalabalablal".
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

thaeye hat geschrieben:
Das

Du hesch natürlich rächt. Isch scho immer so gsi. Sött mer aktzeptiere und au witerhin so mache. Well isch halt scho immer so gsi. Warum sich überhaupt Gedanke mache, das mers au chönnt Aadersch mache, well es isch scho immer so gsi.
MACHT ! langsam sööter ihr au mit hilf vo youtube videos au uf de befund choh sii, das macht scho immer en begleiter gsi isch. es gat drum azneh wie mir mensche sind mit böse und schlechte siite und die beide siite chöne verstah, nur den chasch mit dene siite im einklang lebe. alles anderi fuehrt zu wiitere komplikatione. (verdränge)

die problem wo mir hüt diskutieret wirds in anderer form (kolonisierig, ressourcechrieg) etc. in 1000 jahr au geh, evtl den halt im weltall. oder halt i widr i de steiziit willmer ois zruggbombt haend.

aber gebet oi chli illusione hiii, wird sicher besser.

@buccanneer vill schlois isch vo dir bisher au nöd choh , s einzig wott amigs iwirfsch isch: ümümüüümüüümü interventione i andere länder mümümü. chrieg-weste bös. mümümü.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:ja mir entwicklet ois, aber lueg mal d ziitduuur aaa. und jetzt möchtet so sache wo jahrhunderti brucht haend zum sich entwickle, eifach über de huufe gworfe zum teil. isch problem. gross.

jetzt zerreds den widr öpper mit "mir entwicklet ois aber nöd nur positiv blalabalablal".
Ich han de Idruck s entwickled sich exponentiell...positiv am Arsch...d Entwicklig lauft eher vo zentral zu dezentral, dadurch chan sowohl s Positive als au s Negative sich im Idealfall nur no im direkte Umfeld uswürke. Glichzitig lauft au en Entwicklig vo dezentral zu zentral...isch chli blöd...vilicht bruchts immer beides...vilicht chlöpfts mal no weg dem...ich han hunger...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:
Das

das isch doch nüt neus, es gaht um de hiwis, wieso es die selbstmordattentäter in europa git. dasses ebe ned de bös islam isch, dass das maximal es werchzüg isch züm lüt radikalisiere. aber die lüt müens zerschmal gründ ha dass sie wänd radikalisiert werde.
selbstverständlich wärs trotzdem schön mir würded zivilisierter mitenand lebe als vor 2000 jahr.
was ja denk ich au de fall isch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ah ja ebe den simmer widr bi de conclusion, de weste isches. langwielig. moff.

nöd du und au ich und au sust die youtuber academies weiss nöd was abgat. das de islam aber i sich es sehr grosses gwaltpotential treit (kei ufklärig), chasch bestriite, isch aber tatsach. natürli gits gründ wieso sie nah radikaler werdet, aber die radikale asichte treit die religion i sich, solangs i dem ruum kei ufklärig git, kei lösig.

aber de bös weste muess wahrschinlich für das sorge. mich nämts wunder was wür passiere, wenn de weste die ganze humanitäre dienst i dene regione und geldspenden istelle würdi, alli truppe abzieh. ob den de friede ichehrt, ich bezwiifls starch. die bechrieget sich siit 1500 jahr oder so.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Es isch doch würklich "de Weste" gsi...

Am Afang hend sich die Lüt tatsächlich nur radikalisiert um sich gege en Übermacht z "wehre". Mittlerwile isches aber au chli en Selbstläufer worde und d Lüt tretted de radikale Strömige eher bi will si das anere Enthauptig vorziend. Stellder vor d Schwiz wird zerbombt...am Afang bisch mal ziemlich apisst und willsch was mache...aber wenn denn au na d Inquisition mit Pferd irited und jede abemezled wo nid zum Christetum will konvertiere bisch irgendwie schochli machtlos...es sei denn du machsch mit...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ne du ich glaub nöd a das "mantra" won ihr da probieret z installiere. es sind so vieli faktore au gschichtlich und die ethnisch zämäsetzig im nahe oste etc. so villi sache wo explosiv sind scho siit jahre inkl. hangeblibbenni religionsfanatiker.

ok demfall sinds de bös weste inkl. de chrüzriiter gsi. ich glaub de gross schuldig isch wahrschinlich oise schöpfer gsi.

isch geile, mir muend jetzt all die laste wo ois d chrüzriiter uferleit haend, uf ois neh :groel: durebirot.

evtl. isch au genderdiskussion ja weg de chrüzritter entstande,wer weiss wie die fraue unterdrückt haend.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Wie zur Höll chunsch du jetzt uf d Chrüzritter? Es isch übrigens mittlerwile allgemein anerkannt, das ire Ifluss uf d Kulture im nahe Oste gar nid psunders gross gsi isch. Manchi Chroniste im Oste hend si nid mal erwähnt. Die sind halt in üserer Gschichtsschribig gern mal glorifiziert worde...
Antworten