Seite 19 von 52

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 11 Sep 2012 09:00
von zeromeier
Pandemonium hat geschrieben:en grosse Vorteil bim Nito Mongo.
de han ich rächt easy gfunde.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 11 Sep 2012 09:03
von Pandemonium
Isch nöd extrem schwer gsi aber wenn die grosse Skellet im Egge verwacht sind häsch es Problem gha. Im nachhinein muesi aber scho säge das de Smough und Ornstein am müehsamste gsi sind.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 11 Sep 2012 09:22
von zeromeier
Pandemonium hat geschrieben:das de Smough und Ornstein am müehsamste gsi sind.
mit abstand.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 31 Okt 2012 19:31
von Gurgelhals
So, ich spiel's jetzt ändlich au. PC-Version mit Mods und Scharf Sosse Alles. Es wahnsinnig guets Spiel. Öppe so mues me sich es Spieli vorstelle, wo mit de technische Mittel vo hütt und de Design-Philosophie vo de NES/SNES-Ära gmacht worde isch. I anderne Wort also eigentlich s'perfekte Videospieli :idea:

So en tumme Frosch i de Kanalisation hätt mich grad verfluecht und ich han z'wenig Seele zum es Gägemittel z'chaufe. Rächt tumm isch es :-D

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 31 Okt 2012 20:14
von h4xX0r
was für mods?

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 31 Okt 2012 20:19
von Gurgelhals
h4xX0r hat geschrieben:was für mods?
In erster Linie mal de da: http://darksouls.nexusmods.com/mods/19" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 31 Okt 2012 20:42
von h4xX0r
ich han irgend wenn eifach uufghört. dumm vo mir.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 01 Nov 2012 01:34
von Parisienne
es isch imfall nöd eso schwer wenn mer geduld hät und mal weiss was für agriff de gägner so druff hät
nur han ich kei und brin drum so oft verreckt
ischmer ufgfalle woni en youtube clip gseh han wo en möngel mitme lvl 1 char de ornstein volltrottel mit sim kolleg kabutt gschlage hät.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 01 Nov 2012 06:51
von geosnow
Gurgelhals hat geschrieben: So en tumme Frosch i de Kanalisation hätt mich grad verfluecht und ich han z'wenig Seele zum es Gägemittel z'chaufe. Rächt tumm isch es :-D
nett. :lol:

tönt aber no geil.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 01 Nov 2012 06:58
von geosnow
nach xenoblade chunt das. wiä lang gahts?

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 01 Nov 2012 08:50
von Gurgelhals
Parisienne hat geschrieben:es isch imfall nöd eso schwer wenn mer geduld hät und mal weiss was für agriff de gägner so druff hät
Ich find's au nöd so schwär. "Aspruchsvoll" trifft's besser: Me mues überleit vorgah und sich Ziit näh, s'Gägnerverhalte und d'Levels z'analysiere und dörf nöd überheblich wärde - dänn gaht's. Und wänn me das nöd macht, dänn bestraft eim s'Spiel ziemlich härt, aber das isch dänn au nume fair. Dass da dänn überall fälschlicherwiis behauptet wird, dass Spiel seg unfassbar schwär und figgt de Spieler a jedem Egge, zeigt eigentlich nume, wie verblödet d'Videospielszene wäge dem ganze "press X to win"-Abfall inzwüsche scho isch :idea:

Es erinneret mich wie gseit meh a alti NES/SNES-Spieli - es isch aspruchsvoll, spielt sich nöd vo sälber, gaht nöd devo us, dass de Spieler en totalverblödete Saumöngel isch, und hätt de entscheidendi "Gopfertelli, das muess doch irgendwie z'mache si!"-Motivationsfaktor.
nach xenoblade chunt das. wiä lang gahts?
Wahrschinlich ja au öppe 100 Stunde :typej:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 01 Nov 2012 10:13
von zeromeier
geosnow hat geschrieben:nach xenoblade chunt das. wiä lang gahts?
de rainer und ich hend ca. 80 stund gha.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 01 Nov 2012 10:27
von h4xX0r
du chasch sooooooooo viel zeugs zämefarme und uf verschiedni rare drops fighte, und nachher no pvp mache, es gitt lüüt die spieleds jetzt no regelmässig mit wiit über 200 stund.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 01 Nov 2012 13:02
von geosnow
mer hät no es anders lebe. es git lüt wo schaffed.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 02 Nov 2012 17:47
von Gurgelhals
De Gaping Dragon isch s'reinschte Albtraumfueter :shock: :fear: De Cronenberg hett's nöd besser anebracht. Zum Glück isch es en rächt liechte Boss.

Ah ja: Fark Souls.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 03 Nov 2012 11:12
von Trunks
Dä i dä kanalisation?

Loool dä hanich nie gschafft und dänn ufghört.. :lol:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 03 Nov 2012 11:25
von Gurgelhals
rolf, im Ernst? De mit Abstand liechtischti Boss vo allne isch er bisher gsi :lol:

Bsunders nach em :x ARSCHLOCH-Capra Demon :x

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 03 Nov 2012 15:12
von Skeletor
jede seits em.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 03 Nov 2012 17:05
von Gurgelhals
Isch viellicht ja besser, dass er det ufghört hätt. Ich bin jetzt nämlich in Blighttown und das isch zum i d'Tischkannte biisse :x :motz:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 04 Nov 2012 12:56
von thaeye
blighttown isch übel. vill spass.

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 04 Nov 2012 18:18
von Supersonic
Blighttown isch tatsächlich de beschissnigsti Ort vom Spiel!
De Capra Demon isch teh Lulz!

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 04 Nov 2012 19:19
von Trunks
Skeletor hat geschrieben:jede seits em.
249 milliarde mal probiert, immer gschwört worde! Umeflüüge bums tot.. Arschloch

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 04 Nov 2012 22:28
von Gurgelhals
Blighttown han ich gschafft. Halbblind uf lotterige Holzgrüscht umechlättere während eim unsichtbari Sniper mit Giftpfiili beschüssed. Grossartig. Und nachher de Scheiss Sumpf, wo natürlich au no mues giftig si. Und die SCHEISS RESPAWNENDE FLÜÜGE VERDAMMTNAMAL! :x Und am Schluss au no Arschlochoger, wo eim mit Felsbrocke bewärfed. Huereguet! Das Spiel bewegt sich langsam aber sicher i Ghouls'n'Ghosts-Dimensione.

Zum Glück han ich en Ring gha, wo mich im Sumpf mit normaler Gschwindigkeit hätt lah bewege. Und Usrüschtig mit höcher Gift- & Füür-Resistenz hätt au ghulfe. Und immerhin tüend d'Sniper nöd respawne. Aber glich ächz. De Boss isch dänn immerhin rächt easy gsi.

Jetzt bin ich im hohle Baum. Sehr super. Die chliine Pilzmonschter :groel: Tummerwiis isch nachher de gross Brüeder vo dene cho und hätt mer unsanft d'Fuscht truckt :(

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 04 Nov 2012 22:32
von Gurgelhals
Bild

Monschterdesign fast so guet wie die grimmige Frösch im Bug Island :lol:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Verfasst: 05 Nov 2012 07:25
von zeromeier
de Pilz isch es Arschloch.