Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
shutter island 7/10
naja.
naja.
Re: Welchen Film hast du gerade gesehen?
7/10 isch naja? simer denn jez do am gliiche punkt aglangt wie bide videospiel reviews? 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ähm okay, zwenig gschriebe villicht däzue. er isch mir ebä gross empfohle worde vo wägä es sig dä mega felm.
und drum enttüschend gsi für mich. verständlich gnuäg für dich?
und drum enttüschend gsi für mich. verständlich gnuäg für dich?
sehr verständlich, danke fürd usfüehrig.
und die 15 punkt hole si schono uf, muesch nit meine!
und die 15 punkt hole si schono uf, muesch nit meine!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
irgendwenn müends aber mal afange ufhole. bis jetzt holets gar nix uf. nöd mal es goal!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es chan schnell gah. lerverkusen, hoffenheim und Co händs scho vorgmacht. än schlächtä start ih d'rückrundi und dä chönnts uf eimal anderscht usgseh.
und mit verletzte hämmer bis jetzt au glück gha. es sind erscht 14 spiel gsi.
und mit verletzte hämmer bis jetzt au glück gha. es sind erscht 14 spiel gsi.
immerhin sin mol chli anderi teams in dr spitze, findi eiggentli no frisch. dortmund, mainz, frankfurt und freiburg >>>>>>>> schalke, werder, leverkuse und HSV
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
The Boondock Saints (BluRay)
Immer no Epic. Leider merkt me halt guet das die 2 Hauptdarsteller nid vil Ahnig hed vom Schauspilerer...
Defür isch de Dafoe um so genialer!
9/10
The Boondock Saints 2
Holy...was zur Höll isch das gsi? Würklech billigi 1:1 Kopie vom 1. Teil ohni würklech was neus ds bringe. Sehr vil wirre Shit und sehr schlechti Ersätz vom Dafoe und vom Rocco...naja immerhin isch d Action geil gsi und 1-2 Szene sind ganz ok gsi...
Isch Teil 3 scho offizell bestätigt?
6/10
Immer no Epic. Leider merkt me halt guet das die 2 Hauptdarsteller nid vil Ahnig hed vom Schauspilerer...

9/10
The Boondock Saints 2
Holy...was zur Höll isch das gsi? Würklech billigi 1:1 Kopie vom 1. Teil ohni würklech was neus ds bringe. Sehr vil wirre Shit und sehr schlechti Ersätz vom Dafoe und vom Rocco...naja immerhin isch d Action geil gsi und 1-2 Szene sind ganz ok gsi...

6/10
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
APE
Film -> 2/10
Auweia gseht de Aff scheisse us -> 8/10

Koproduktion vo USA/Korea. E unglaublich dumme Affefilm wo uf der Welle vom 1976er- King Kong Remake het wölle mitritte. Het leider nid klappet. Trotz dass er vor em Laurentis-Aff isch isch im Kino gstartet. Der Aff und die ganz Tricktechnik isch no viel peinlicher aus jede Godzilla-Film. Auweia und übelst! Dass e koreanische Offizier i der dütsche Synchro e bayrische Akzent het würkt au nid würklich glaubwürdig. Kurz zur Handlig: E Riiseaff wird uf eme Transportschiff zu sinere zuekünftige Heimat, em Disneyland transportiert. Leider würkt ds Schlafmittel nüme, der Aff cha sich befreie und macht alles kaputt wo sich ihm i Weg stellt.

5 Minute nach Filmstart: Ha mi us eme Transportschiff befreit. Und bevor ig ds nächste Dorf i Schutt und Asche lege han ig Puff mit eme Hai. Stirb!

Aha, 3 Minute später bin ig scho an Land zum ds erste Dorf demontiere.

Hilfe, der Aff macht ds Häuser kaputt! Nanu, wieso isch plötzlich Tag? Wen interessierts!

Aber jetz isch Tag. E schöni Chue gseht me do. Wo isch der Aff?

Da isch er scho! Im Frühtau zu Berge wie ziehn fallera... Nanu, isch das immer no die glich Chue?

Hilfe der Aff chunt! Nichts wie weg!

Oha, falschi Richtig. Naja immerhin für sini Füess het ds Budget glanget.

Ich wird scho wieder gstört uf minere Wanderschaft. Us em Weg!

Hilfe, der Aff het üs troffe!

Kaputt isch der Heli. Eat this bitch!

"Colonel Davis? Captain Kim hier! Der Aff ist schon in Se-uhl und Ihre Einheiten spieln im Norden Koatn'"

Se-uhl demontiere. Frisch!

Teile vo dem Film si in 3D produziert worde. Gseht me a dere Szene...

...und a dere.

So, fertig mit dem Scheiss! Ig bi e Panzer und mache Peng! Troffe han ig der Aff.

Ich bi der Aff und bi troffe. Scho sprützt Bluet.

"Warum? Oh Tom, warum? Warum?" - "Weisst du, er war einfach zu gross für unsere kleine Welt."
Was zum Schluss nid fehle darf isch der Trailer vo dem Debakel:
Quelle
Film -> 2/10
Auweia gseht de Aff scheisse us -> 8/10

Koproduktion vo USA/Korea. E unglaublich dumme Affefilm wo uf der Welle vom 1976er- King Kong Remake het wölle mitritte. Het leider nid klappet. Trotz dass er vor em Laurentis-Aff isch isch im Kino gstartet. Der Aff und die ganz Tricktechnik isch no viel peinlicher aus jede Godzilla-Film. Auweia und übelst! Dass e koreanische Offizier i der dütsche Synchro e bayrische Akzent het würkt au nid würklich glaubwürdig. Kurz zur Handlig: E Riiseaff wird uf eme Transportschiff zu sinere zuekünftige Heimat, em Disneyland transportiert. Leider würkt ds Schlafmittel nüme, der Aff cha sich befreie und macht alles kaputt wo sich ihm i Weg stellt.

5 Minute nach Filmstart: Ha mi us eme Transportschiff befreit. Und bevor ig ds nächste Dorf i Schutt und Asche lege han ig Puff mit eme Hai. Stirb!

Aha, 3 Minute später bin ig scho an Land zum ds erste Dorf demontiere.

Hilfe, der Aff macht ds Häuser kaputt! Nanu, wieso isch plötzlich Tag? Wen interessierts!

Aber jetz isch Tag. E schöni Chue gseht me do. Wo isch der Aff?

Da isch er scho! Im Frühtau zu Berge wie ziehn fallera... Nanu, isch das immer no die glich Chue?

Hilfe der Aff chunt! Nichts wie weg!

Oha, falschi Richtig. Naja immerhin für sini Füess het ds Budget glanget.

Ich wird scho wieder gstört uf minere Wanderschaft. Us em Weg!

Hilfe, der Aff het üs troffe!

Kaputt isch der Heli. Eat this bitch!

"Colonel Davis? Captain Kim hier! Der Aff ist schon in Se-uhl und Ihre Einheiten spieln im Norden Koatn'"

Se-uhl demontiere. Frisch!

Teile vo dem Film si in 3D produziert worde. Gseht me a dere Szene...

...und a dere.

So, fertig mit dem Scheiss! Ig bi e Panzer und mache Peng! Troffe han ig der Aff.

Ich bi der Aff und bi troffe. Scho sprützt Bluet.

"Warum? Oh Tom, warum? Warum?" - "Weisst du, er war einfach zu gross für unsere kleine Welt."
Was zum Schluss nid fehle darf isch der Trailer vo dem Debakel:
Quelle
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
The Deer Hunter (9/10)
no besser als en in erinnerig kha han
no besser als en in erinnerig kha han
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
machete 2/10
planet 51 3/10
planet terror 7/10
salt 7/10
planet 51 3/10
planet terror 7/10
salt 7/10
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
:typej: :typej:ritschi hat geschrieben:machete 2/10
salt 7/10
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Also itz hämer doch no öppis gfunde wo de Failenger guet cha. wieder es starchs review 
ich musste l0len.

ich musste l0len.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
dä neu Harry Potter. isch no unterhaltend und aso gar nüt für chind. hopplaschorsch.
de typ vom züritipp (de bodmer glaubs wieder) isch en trottel. ich han bis hüt zwar no kei ziile potter gläse aber de film isch sicher nöd nume es 2stündigs im-wald-umeränne (ok de satz macht für mich jetz au grad ke sinn aber wayne). gaht no rächt ab, d'LOTR parallele sind dütlicher denn je und d'helena hett im letschte teil hoffentli meh screentime. ihre churzuftritt da isch 1a. für fraue mit dachschade isch sie immerno die bescht bsetzig.
btw wrum hett dä eigetli kes topic da ine?
de typ vom züritipp (de bodmer glaubs wieder) isch en trottel. ich han bis hüt zwar no kei ziile potter gläse aber de film isch sicher nöd nume es 2stündigs im-wald-umeränne (ok de satz macht für mich jetz au grad ke sinn aber wayne). gaht no rächt ab, d'LOTR parallele sind dütlicher denn je und d'helena hett im letschte teil hoffentli meh screentime. ihre churzuftritt da isch 1a. für fraue mit dachschade isch sie immerno die bescht bsetzig.
btw wrum hett dä eigetli kes topic da ine?
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 30 Nov 2010 13:16, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
lueg mal die 2 film und mach review bitte:Avenger hat geschrieben:APE
http://www.youtube.com/watch?v=ZwA2ZBsUpt8
http://www.youtube.com/watch?v=pGM0BsU8Zi8 (dt "monster aus der galaxis", und hett s'beschte filmändi vom universum)
I speeled my drink!
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
*notiert*
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
nomal en klassiker: http://www.youtube.com/watch?v=1C1Y439R ... re=related
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
schock, bescht! wuerdi am liebschte grad so uf duetsch luege.
doef sich so nes alts glied eifach ah jungi meitli ahschlocke? eh gueti frag wo mich jetz nuem loslaht.
doef sich so nes alts glied eifach ah jungi meitli ahschlocke? eh gueti frag wo mich jetz nuem loslaht.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Uf youtube gits es Video mit em Titel "Worst Fight Scene of all Time" mit 8 Millione Hits. Sogar e Facebook-Gruppe gits.

http://www.youtube.com/watch?v=eC2jV8sCv1c
...und wer het der ganz zugehörig Film gseh? Ich natürlich!
Undefeatable
Film -> 1/10
Worst Fight Scene of all Time -> 10/10

Und um was geits? D Kristi Jones (Cynthia Rothrock) rächt der Tod vo ihrer Schwöster. Sie isch umbrocht worde vom ene Martial Arts-Psycho. Und scho isch d Handlig erklärt. Es reiht sich ei Kampfszene a die nächsti bis der Psycho tot isch. Erwähnenswert einzig und alleini weg de viele übel inszenierte Kämpf. Die finali Szene hets zu recht uf youtube gschafft. Total amateurhaft realisiert.

So bhaltisch eine am Bode dass er nüme ufsteit. Gits au in Bewegig: http://www.youtube.com/watch?v=8xqp5M2CDSo

Ig bi der Psycho. 50% vo minere Gage macht mi bös Blick us.

Scho si mer bim Endkampf. Handligsablauf: Mit de Arme dumm umefuchtle und wie Hampelmänner i der Gegend umehüpfe. Text: "Aaaaah! Huaaaa! Aaaaaa! Ha! Huuaaaa! Uääääääh! Ha! Hua! Aaaah! Raaaaaaaaaa! Hua!" Cha me schwer mit Worte beschriibe, drum do no einisch ds Video: http://www.youtube.com/watch?v=uxkr4wS7 ... re=related
Und natürlich der Trailer:
Quelle
In diesem Sinne cha me de Post mit em folgende Dialog abschliesse: "We'll keep an eye out for you Stingray!" "Yeah, see ya!"

http://www.youtube.com/watch?v=eC2jV8sCv1c
...und wer het der ganz zugehörig Film gseh? Ich natürlich!

Undefeatable
Film -> 1/10
Worst Fight Scene of all Time -> 10/10

Und um was geits? D Kristi Jones (Cynthia Rothrock) rächt der Tod vo ihrer Schwöster. Sie isch umbrocht worde vom ene Martial Arts-Psycho. Und scho isch d Handlig erklärt. Es reiht sich ei Kampfszene a die nächsti bis der Psycho tot isch. Erwähnenswert einzig und alleini weg de viele übel inszenierte Kämpf. Die finali Szene hets zu recht uf youtube gschafft. Total amateurhaft realisiert.

So bhaltisch eine am Bode dass er nüme ufsteit. Gits au in Bewegig: http://www.youtube.com/watch?v=8xqp5M2CDSo

Ig bi der Psycho. 50% vo minere Gage macht mi bös Blick us.

Scho si mer bim Endkampf. Handligsablauf: Mit de Arme dumm umefuchtle und wie Hampelmänner i der Gegend umehüpfe. Text: "Aaaaah! Huaaaa! Aaaaaa! Ha! Huuaaaa! Uääääääh! Ha! Hua! Aaaah! Raaaaaaaaaa! Hua!" Cha me schwer mit Worte beschriibe, drum do no einisch ds Video: http://www.youtube.com/watch?v=uxkr4wS7 ... re=related
Und natürlich der Trailer:
Quelle
In diesem Sinne cha me de Post mit em folgende Dialog abschliesse: "We'll keep an eye out for you Stingray!" "Yeah, see ya!"
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
Wall Street 2 7/10 gueti schouspiler.. chli komplizierti handlig für nid fachchundigi 

shubidu
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
und ich! dä psycho isch dä geilscht!Avenger hat geschrieben:...und wer het der ganz zugehörig Film gseh? Ich natürlich!

min lieblinszene isch im parkhuus.
huere guete felm!
the invention of lying 8/10 härzig
a bullet for the general 7/10

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Us der Kategorie "ersch jetz ds erst mol gseh":
Master of the Universe
Film -> 4/10
Musig vom Bill Conti -> 8/10

Ganz guet gmacht. Hätt ig de im 1987 gseh, ig hätt ihm hüt e höcheri Wertig geh. Figure und ds Drumherum si ganz OK (us Budgetgründ spielts meistens uf der Erde), leider würkts teilwiis wie Star Wars für Armi. Am He-Man sini Rolle hätt me besser chönne bsetze. Und was no schlimmer isch: Bim Skeletor sinere Maske hei sie ds viel gspart, gseht me leider sehr dütlich. Guet glunge isch d Musig vom Bill Conti, die rettet sehr viel vom Film. Wenn me sich der Rest vom Film alueget isch es erstunlich wie viel sie id Musig investiert hei.

Isch wahrschinlich bim Star Wars übrigbliebe

Ig bi der Strickland und ha euch im Griff. Wär ig no Schueldirektor wie im 1985, ig hätt euch e Verweis geh defür dass ihr so umelaufet

Foe isch nüt neus, das hets scho vor 23 Johr geh
...und wenn igs mir hüt überlege: He-Man. Was für e unglaublich dumme Name.
Was wär de wiiblich Gegepart? She-Woman?
Master of the Universe
Film -> 4/10
Musig vom Bill Conti -> 8/10

Ganz guet gmacht. Hätt ig de im 1987 gseh, ig hätt ihm hüt e höcheri Wertig geh. Figure und ds Drumherum si ganz OK (us Budgetgründ spielts meistens uf der Erde), leider würkts teilwiis wie Star Wars für Armi. Am He-Man sini Rolle hätt me besser chönne bsetze. Und was no schlimmer isch: Bim Skeletor sinere Maske hei sie ds viel gspart, gseht me leider sehr dütlich. Guet glunge isch d Musig vom Bill Conti, die rettet sehr viel vom Film. Wenn me sich der Rest vom Film alueget isch es erstunlich wie viel sie id Musig investiert hei.

Isch wahrschinlich bim Star Wars übrigbliebe

Ig bi der Strickland und ha euch im Griff. Wär ig no Schueldirektor wie im 1985, ig hätt euch e Verweis geh defür dass ihr so umelaufet

Foe isch nüt neus, das hets scho vor 23 Johr geh
...und wenn igs mir hüt überlege: He-Man. Was für e unglaublich dumme Name.

SHE-RA heisst sie, frög mi nöd warum

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 02 Dez 2010 11:08, insgesamt 1-mal geändert.