Gott

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: Gott

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:
Astroboy hat geschrieben:Ufe Tod fröii mi (nur allfälligi Schmärze stresse mi) rächt gspannt bini sogar druf.
thats when the ride really begins, bru :idea:
ich gsehn das zimli glich.
Uuf was sind iehr gspannt? Uufs Erläbe vom eigene Stärbe? Ich weiss nöd, ob das so spannend, lässig oder abentüürlich isch.
Ich dänke, es isch vergliichbar mitm Ohnmächtig werde.
Wänn eim schwarz vor Auge wird, es chalts surre dä gsamt Körper iinimmt, me iibricht und all Gedanke verschwindet, isch sEinzig wo übrigbliibt,
dä blindi Überläbenstriib.
Egal, ah was glaubsch und wer dass bisch und was suscht no diini Gedankewält uusmacht - all das wirfsch über dä Huufe -, sEinzig übrigbliibende isch dä Wille, sBewusstsi nöd zverlüüre.
Bim stärbe wirds wohl ähnlich si. Irgendwänn chonnsch aber ahn Point of no Return und schwindsch eifach. Fertig.
Chasch mal sExperimänt mache, (so wie ich), was vo diine Iistellig und Überzüügig zum Tod übrigbliibt, wänn snächscht mal es Ohnmachtsgfühl dich niederstreckt.
Es isch nöd so toll und ich garantiert dier, du dänksch au nüüt anders, als wieder uufd Bei zcho.
Zuletzt geändert von Vyse am 19 Sep 2012 11:29, insgesamt 4-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

ich bin offiziell zur kath.chile ustrette :twisted:
en uhr hani und knalle tuen ich au gern
:vortex:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Vyse hat geschrieben:
Astroboy hat geschrieben:Ufe Tod fröii mi (nur allfälligi Schmärze stresse mi) rächt gspannt bini sogar druf.
Uuf was sind iehr gspannt? Uufs Erläbe vom eigene Stärbe? Ich weiss nöd, ob das so spannend, lässig oder abentüürlich isch.
Wänn eim schwarz vor Auge wird, es chalts surre dä gsamt Körper iinimmt, me iibricht und all Gedanke verschwindet, isch sEinzig wo übrigbliibt,
Egal, ah was glaubsch und wer dass bisch und was suscht no diini Gedankewält uusmacht - all das wirfsch über dä Huufe -, sEinzig übrigbliibende isch dä Wille, sBewusstsi nöd zverlüüre.
Bim stärbe wirds wohl ähnlich si. Irgendwänn chonnsch aber ahn Point of no Return und schwindsch eifach. Fertig.
Chasch mal sExperimänt mache, (so wie ich), was vo diine Iistellig und Überzüügig zum Tod übrigbliibt, wänn snächscht mal es Ohnmachtsgfühl dich niederstreckt.
Es isch nöd so toll und ich garantiert dier, du dänksch au nüüt anders, als wieder uufd Bei zcho.
das sich sehr generisch. wenn chrebs häsch und langsam verrecksch isch de Tod es sehr begrüessenswerts Ereignis. Ohni Kämpfe etc.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Tod als Erlösig vomne Liide isch es anders Thema.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

h4xX0r hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:
das sich sehr generisch. wenn chrebs häsch und langsam verrecksch isch de Tod es sehr begrüessenswerts Ereignis. Ohni Kämpfe etc.
beides richtig. Numme wirdi selte ohnmächtig. schint no öppe die vorzcho.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

turntablism hat geschrieben:ich bin offiziell zur kath.chile ustrette :twisted:
en uhr hani und knalle tuen ich au gern
aso erschtens: ohnmächtig bin ich einmal richtig gsi.
alles isch grell wiis gsi, wie dä ruhm bi matrix nur halt.. keis gfühl vo gravitation, eifach alles wiis.
und denn hani langsam dstimm vom kolleg wo mich wachgrüttlet hät ghört wie sie lüter worde isch und bin zrugg gsi.
aso no chillig. nüht mit überläbenskampf und müh müh muss zrugg. ich has gar nöd checkt und nur das wiis ruhig für mich wargno.

ich han früehner au dänkt körper schaltet ab und seeli stirbt quasi mit, aber sitt ich mich näher mit em neurotransmitter dimethyltryptamine beschäftigt han glaub ich das dä geischt au ohni körper uf eh art wiiterexistiere chan.

dimethyltryptamine isch eis vo dä hüfigscht vorchommende halluzinogene und wird vom hirn us nur bi zwei vorkommnis freigsetzt: während em rem schlaf und churz vorm tod. wie au bi tier.
lüht wo hohi dose ihgno händ, händ amigs scho ihri trips mit em stärbe vergliche. zb. das ihres ganze läbe (wükli sitt chline schnüderi) vor ihrne auge abgloffe isch und so gspäss. sehr interessant.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 19 Sep 2012 13:34, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

es gitt lüt die sind em tüfel vom charre gumped und die säged si hegid das weisse licht gesehen
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

d würkig vo körpereigene "psychoaktive" substanze isch en essenziell wichtige punkt.
isch eigetlich fasch eine vo de wichtigschte.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

iphone 5 ide hand=onmacht
:lol:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

@Vyse

Demfall gosch du devo uus dass sich dini Persönlichkeit und Läbens- und Glaubensasichte ufgrund vo zuekünftige Erfahrige nid wärded verändere?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

TypeJ hat geschrieben:iphone 5 ide hand=onmacht

Quelle
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:lüht wo hohi dose ihgno händ, händ amigs scho ihri trips mit em stärbe vergliche. zb. das ihres ganze läbe (wükli sitt chline schnüderi) vor ihrne auge abgloffe isch und so gspäss. sehr interessant.
Nur cha niemert us Erfahrig rede (bzw. vergliche) und mir mached üs vilicht es komplett falsches Bild vom eigete Tod.
Dank üsem usprägte Bewusstsii hemmer teilwiis sehr konkreti Vorschtellige vo dem Erläbnis. Mache mir lieber übers Läbe Gedanke schtatt Ziit demit zverschwände was sii chönnt. Vilicht lauft alles nomol im Ziitraffer ab, vilicht erwached mir imene goldige Ei. Ich wetts nid wüsse.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Herr Rossi hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:lüht wo hohi dose ihgno händ, händ amigs scho ihri trips mit em stärbe vergliche. zb. das ihres ganze läbe (wükli sitt chline schnüderi) vor ihrne auge abgloffe isch und so gspäss. sehr interessant.
Mache mir lieber übers Läbe Gedanke schtatt Ziit demit zverschwände was sii chönnt.
so isch recht

btw, de sinn vom lebe isch uf d welt choo, sich paare und denn sterbe, (und zwüsched dure mal eins game) :vortex:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

ich dänk au so, nur chönt mer durch das scho einigis erläbe und wahrschinli au über sich herusfinde.
also besser als di ganz ziit über theorie philosophiere ischs amel sicher. :happy:
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

aso am beschte machsch der gar kei gedanke über zuekunft und über vergangeheit sondern lebsch eifach i de gegewart, das isch bi eus nöd so eifach aber es wär s`bescht für all
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

All Religione abschaffe wär s Beschte für All.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ähä drum gits au sovill zombies, hauptsach isch chli lebe aber kei gedanke mache.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:All Religione abschaffe wär s Beschte für All.
ich zweifle dran, de mensch findet immer was. evtl. dich abschaffe, wer weiss. am beste alles abschaffe, nationalitäte, religione, nationali brüch. alles abschaffe und chli generisch si. weisch wie schön ischs den uf dere welt. lol. die leute von heute :typej: de mensch nah meh entwurzle, damit er nah meh de wirtschaft muess nahseckle.

lerne muemmer widrmal underschied chönne z akzeptiere. das isch de punkt. jede gat immer vo sich uuus, s bösi isch immer was anders, je nach betrachter. underschied chönd beriiichere, aber das haend halt vili verlernt. lieber eifach mal drufloshaue und alles verflueche.
Zuletzt geändert von thaeye am 19 Sep 2012 14:45, insgesamt 4-mal geändert.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

turntablism hat geschrieben:aso am beschte machsch der gar kei gedanke über zuekunft und über vergangeheit sondern lebsch eifach i de gegewart, das isch bi eus nöd so eifach aber es wär s`bescht für all
LOL.

Ds schöne am Mönschsi isch ja, sich genau über "eigentlich irrelevanti" Sache chönne Gedanke ds mache. Genau das macht üs us.
Zuletzt geändert von emP am 19 Sep 2012 15:13, insgesamt 1-mal geändert.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

:kicher:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben:@Vyse

Demfall gosch du devo uus dass sich dini Persönlichkeit und Läbens- und Glaubensasichte ufgrund vo zuekünftige Erfahrige nid wärded verändere?
Ich hans eher uuf dä Momänt vom Abläbe bezogge bzw. uuf dä unbeiflussbari Ablauf, wo me au mit alle Konzentration und Willensahsträngig s'schwindende Bewusstsi nümm chann zruggholle. I däm Augeblick spillts für ein sälber glaubs kei Rolle meh, wer me isch/gsi isch.

Wür ich jez generell druff antworte, würi dFrag für mich persönlich! mitme Cioran Zitat beantworte.
Was ich mit sechzig weiss, wusste ich ebensogut mit Zwanzig,
Vierzig Jahre einer langen, entbehrlich Überprüfung.
sBeschte, was überhaupt zum Thema Tod und Jensiits (nöd aber Gott) gschribe worde isch:
Epikur hat geschrieben:Gewöhne dich an den Gedanken, daß der Tod uns nichts angeht. Denn alles Gute und Schlimme beruht auf der Wahrnehmung. Der Tod aber ist der Verlust der Wahrnehmung...
...Das schauerlichste Übel also, der Tod, geht uns nichts an; denn solange wir existieren, ist der Tod nicht da, und wenn der Tod da ist, existieren wir nicht mehr.
Banal, aber alles, was sich dezue würkli säge laht.
(Klar, me chönnt drüber striite, obs e Seel git und die empfindigsfähig wär usw. aber für was müesst me dänn überhaupt im Läbe no zuesätzlich en empfindigsfähige Körper mitschleppe, wänn das so wär?)
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:All Religione abschaffe wär s Beschte für All.
Definier Religion. Was willsch da abschaffe? Für die einte isch sie en Art Samichlaus, für anderi d'Wüsseschaft, für wiiteri e Läbensart us kulturelle Traditione & Regle, für anderi usschliesslich s'vergängliche Diesseits mit all sim unmittelbar erfahrbare Nutze, für jenschti en aghimmlete Popstar oder en quasireligiöse Modekult und für vieli de Fuessballklub wo zuefällig i de gliiche Stadt schuttet wo me wohnt. Lüüt müend offebar a öppis glaube. Uf Milliarde individuelli Arte manifeschtiert sich Religion, das aber interessanterwiis i quervergliichbare Verhaltens-, Praktizier- und Argumentationsmuschter. Insofern isch au Atheismus Religion oder zumindescht en Glaube.

Dass und werum wer a was glaubt und a was nöd und werum wer meint, sini Sicht sig richtiger (will als einzigi beleit statt wahnhaft, was rächt luschtig isch) als anderne ihre Götzeglaube, wurzlet im Trauma vo üsere Stärblichkeit und drum basieret (glaubs) alli Religione im ängere Sinn (aso mal ohni obigi Fuessballklub usw -Biischpiel) uf de Idee vo de unstärbliche Seel und de Erlösig oder susch enere höchere Bewusschtsiinstufe je nachdäm wie me sich da une zu Läbziite astellt. Was wie jede weiss de Religione no so näbebii die wältlich Macht verschafft.

Unsterblichi, sprich unalterndi, immerwährend funktionstüchtigi Läbewäse, würde de Glaube und d'Frage nach Sinn und Herkunft eventuell irgendwänn ablege. Au wenn sich die Frage deswäge gar nöd weniger stelle, aber irgendwänn akzeptiert me wohl d'Ewigkeit als solchi will unverrückbar, unabänderlich. Und alli werde sich einig und Friede und Freude uf immerdar. Will au bezüglich de irdische Ressource müesst me sich einig wärde. Nöd nur religiös motivierti Chrieg, sondern jeglichi Zwischt und gmeinschaftsunverträglichi Ideologie würde nach Jahrtuusige i de Ussicht uf endlos wiiteri gmeinsami Jahrtuusig lachhaft erschiine. Heisst also zbsp au, dass sich d'Lüüt bis zum Tod bekrieget grad WILL sie stärblich sind.
I speeled my drink!
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben:Uf Milliarde individuelli Arte manifeschtiert sich Religion
Würd jetz ehner das wo du da als Religion bezeichnisch Glaube nenne - Religion wär denn genau wie Wüsseschaft und die angere Bispil wod gnannt hesch en unterkategorie devo. Dass verschideni Glaube denn oft zur Religion uechestilisiert wärde isch es angers Thema. Süsch aber iverstande. Me cha sich sicher übere Sinn und Unsinn vo verschidene Glaubenssystem striite, aber sisi immer nur der völlig normal Usdruck vom mönschleche Bedürfnis Sinn uf das z Projeziere wo nid verstange wird/wärde cha. Natürlech verstoht das der rebellisch 16-jährigi Gymeler-Atheischt wo gad früsch d emPirie entdeckt het nid und wett am liebschte mitem Vorschlaghammer ufd Religion los. E naive aber verständleche Impuls.

Aber Agnostiker? Würklech? :lol:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Geil, da steisch uf, denksch nüt böses, und enn lisisch dä Satz:

Heisst also zbsp au, dass sich d'Lüüt bis zum Tod bekrieget grad WILL sie stärblich sind.
nid schlecht hey. Hüt abe Liverpool und am morge am viertel vor Achti dä Satz.
Prediction: dä Tag wird guet!

:-)

Sephi hat geschrieben:das der rebellisch 16-jährigi Gymeler-Atheischt wo gad früsch d emPirie entdeckt het
mit chönte itz de würklich mal no gah sushler ässe bevor d Markhalle zue tuet. Denn chönnti dr au grad ids Füdle stüpfe.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Sephi hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Uf Milliarde individuelli Arte manifeschtiert sich Religion
Würd jetz ehner das wo du da als Religion bezeichnisch Glaube nenne - Religion wär denn genau wie Wüsseschaft und die angere Bispil wod gnannt hesch en unterkategorie devo. Dass verschideni Glaube denn oft zur Religion uechestilisiert wärde isch es angers Thema. Süsch aber iverstande. Me cha sich sicher übere Sinn und Unsinn vo verschidene Glaubenssystem striite, aber sisi immer nur der völlig normal Usdruck vom mönschleche Bedürfnis Sinn uf das z Projeziere wo nid verstange wird/wärde cha. Natürlech verstoht das der rebellisch 16-jährigi Gymeler-Atheischt wo gad früsch d emPirie entdeckt het nid und wett am liebschte mitem Vorschlaghammer ufd Religion los. E naive aber verständleche Impuls.
Quasi zämegfasst was ich gschriebe han. Bis uf dass ebe ganz und gar nöd nur rebellischi 16-jährigi Gymeler-Atheischte so tüend wie wenn sie d'Wahrheit erblickt händ. Bi dene ischs türli no "naiv aber verständlech", vieli wachse aber gar nie us dem use.
Aber Agnostiker? Würklech? :lol:
Was isch da lol dran?
I speeled my drink!
Antworten