[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Moff »

redefreheit isch in europa scho recht beschränkt im verglich zu de usa
es chönd lüt für facebook kommentär oder sogar likes büesst werde (siehe eine wode andreas glarner beleidigt het oder glaub sogar nur en beleidigung "gliket" het) und diversi anderi sache, das wär ide usa scho ziemlich unmöglich.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Nachane rededs nochli über Gschicht und de Islam. De Joe macht das scho guet. Ich würd mal sege s gat nid mal um d Thematik an sich...de Joe seit sich eifach "wenn eine zu unrecht chli fertig gmacht wird, denn gib ich ihm e Plattform und lanen zunes paar Millione rede". Also en Art Zensur-Schutzmechanismus. Er ladet ja au Lüt usem gegenüberliegende Lager i.

S isch ja nid so, dass er sich das Thema usgsuecht het und sit 1,5 Jahr will pushe. S isch wohl eher öpis, wo im Verlauf vom Wahlkampf vermehrt ufcho isch und jetzt e gsellschaftlichi und kulturelli Debatte vomene ganze Land prägt und er bespricht das halt mit sine Gescht...nebst 32748932914870923 anderne Theme.
Gsehn ich ganz anderscht. Für mich sind das alles Gschpängschtergschichtli und Räuberpischtolä.
Okay, aber die Gschpängstergschichtli und Räuberpistole sind halt gfilmt worde und mer chan si sich bi Youtube aluege. Siehe Peterson, Weinstein, Milo...whatever...
Acid hat geschrieben:Und mitem Wahlkampf hed das au nid viel ztuä, natürlich aber heders sich usgsuecht. Villicht isch au scho meh wiä einähalb Johr. Zitspanni müssti nohluege,
Ich chansder scho erkläre, aber ich glaube du stellsch dich grad absichtlich chli dumm...
Acid hat geschrieben:aber ich lueg halt scho sit Johrä praktisch jedä JRE, und do gsehdmer scho d Dynamikä, und merkt au wener sich wieder a irgendeme Schwachsinn feschtbiist. Und de Feminismus/SJW/Jagdgägner und ähnicht Trip isch ganz en herte gsi, wo zum Glück wieder chli abgschwächt isch.
Dito, ich lueges zwar nid regelmässig, kenn aber sicher di meiste Folge...di einzige woni mengisch überspringe sind die mit de Kämpfer, Schauspieler & Produzente...ich weiss was du meinsch und drum segis jetzt nomal, er het es guets Gspür defür was di gsellschaftlichi und kulturelli Debatte im Land prägt. Obs sich debi um sinnvolli Theme handlet oder nid isch doch nomal en ganz anderi Frag. Meine Güte, si reded über Rassismus und Feminismus...im 21. Jahrhundert...das isch ja für sich gno schomal verdammt trurig...
Acid hat geschrieben:Übrigens wärmer bi dem ganzä Gender Blödsinn nid bewusst dasser Lüt vom andere Lager iladet, und es würds au nid besser machä. Was s politischä abelangt bruchi aber au kei Sam Harris/TYT Chindergartä. Luegi jo no lieber d Arena.
Direkt nachem Peterson isch doch de Thaddeus wider binem gsi...de het de Joe au wider chli mitem Chopf gnickt und zuegstimmt...und was de Harris betrifft, isch für mich au Chindergarte und ich los ihm trotzdem zue. D Arena isch ebefalls en Chindergarte...und ich luegs mir trotzdem a...das isch ja de Punkt bi de Meinigsvielfalt. Es bringt doch en Schiisdreck wenn jede sini Meinig dörf üssere, wenn sich niemert di konträre Meinige alost. Us minere persönliche Sicht sind all die rechte Vollpfoste ewigs gestrigi und ich chänti grundsätzlich demit lebe wenn sich die morn alli würded in Luft uflöse. Macheds aber nid...si sind da...si mached en grosse Teil vo de Bevölkerig us und ich versueche z verstah wie si ticked.

Acid hat geschrieben:Und Zensur isch eigentlich au es Wort wo inde letschtä Zit immer unbruuchbarer wird.
Zensiert wird eigentlich so guet wie nie. Es git allerdings eh Reihe vo ziemlich perfide und subtile Methode um Meinige z unterdrücke...setmer chli im Aug phalte...
Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Bezüglich SRF...die mached sich halt chli lächerlich demit. Ich find das super. En Sendig zum Thema Verschwörigstheorie mache...s ganze mit de Wort "Elvis lebt" ileite und als Gast en Psycholog ilade. Mhm...die sind sicher objektiv und ergebnisoffe :kicher: Intern gits bi de SRG halt laufend Gspröch drüber warum d Lüt s Vertraue id Medie verlüred und so....drum versuecheds chrampfhaft z bewise, dass si di seriöse Medie sind...und will si selber so fescht devo überzügt sind macheds ein Fehler nachem andere was in letzter Konsequenz nur d Mediekritiker in irne Asichte bestätigt. S isch chli en Selbstläufer...
Werum isch das super? Wärs nid besser mer würd probiere en Wäg z findä wiemer würklich drüber chan redä?
Im Fernseh? Für was? Isch doch s falsche Medium defür...ganz grob würd ich di alte und di neue Medie so umriise:

Mainstream: Mir hend alli Informatione ufgnoh. Mir hend de Blödsinn für euch usegfiltered. Es git maximal zwei Perspektive. Suech dir eini us.
Alternativ: Mir hend alli Informatione ufgnoh. Mir hend kei Lust zum filtere. Denk selber. Du bisch demit genauso überforderet wie mir. Viel Glück.

Okay, Bispiel 9/11...was willsch da im TV mache? Pro und Kontra...? Bimene Thema mit 361483712098 verschidene Perspektive? Da chunt di eini Site und schreit "WTC7, alles inszeniert!". De chunt di ander Site und seit "Agfnoh s isch inszeniert, warum sind denn d Attentäter Saudis und Pakistanis wenn si Afghanistan und de Irak hend wele agrife?"....und scho nach 5 Minute gheied beidi Erklärigsmodell in sich zeme....ne sorry, Fernseh chasch da nid bruche. Das Medium isch statisch, igschränkt, abhängig, zwenig interaktiv...das isch perfekt für Unterhaltig und so...aber susch....

Vo mir us chan d SRG ja scho mal en überwältigendi Online-Plattform uf d Bei stelle wo die Problematik in Agriff nimmt, aber wenns das nid schaffed hani eigentlich keis Problem demit wenn iri Rolle in Zuekunft immer unbedütender wird...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Russland war noch nie kommunistisch, nur eine zeit lang sozialistisch. Ich kenne kein Land das jemals wirklich kommunistisch war.

de spruch ghört meh immer widr useme gwüsse egge. scho nah lustig.

und ja alles gspenstergschichtli , glich au wie fraue plötzlich endtedckt haend, das sie sich jetzt en pimmel wünschet oder manne en muschi. :typej: de acid. und sind halt die falsche gsi wo die "gspenstergschichtli" ufgnah haend.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Jun 2017 09:13, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:redefreheit isch in europa scho recht beschränkt im verglich zu de usa
es chönd lüt für facebook kommentär oder sogar likes büesst werde (siehe eine wode andreas glarner beleidigt het oder glaub sogar nur en beleidigung "gliket" het) und diversi anderi sache, das wär ide usa scho ziemlich unmöglich.
i germany haets en raid geh vo de polizei weg facebook kommentär. sind zum teil heftig gsi, aber ja. da häsch recht, umd USA han ich kei angst, die werdet au widr ufd bei choh, das isch die nation wo immer widr ufstat, europa eher nöd (träg, schwerfällig, schwach)
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

sam harris und rechte vollpfoste, ich weiss nöd so recht. aber das sind ja vill fängs *rechti vollpföste*. :vortex:

schlussendlich isch jede mit enere extreme meinig halt au schnell im schaufenster. mängisch zu recht, mängisch wärs guet chli zuezlose.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:haet gern nah en erchlärig wieme de sam harris zumene rechte vollpfoste chan erchläre? aber ja, schad.
Sini Islamkritik isch sehr eisitig und zum Teil au stark vo Vorurteil prägt....und bevor das ez falsch verstande wird...die wo de Islam verteidiged gönd mir ebefalls uf de Sack und ich finde nid alles was de Sam seit dumm...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

klar, jede haet vorurteil, de wird sicherlich au irgendswo es erlebnis gha ha wo die meinig prägt haet. wie jede. niemert isch vorurteilslos. die wo das bhauptet, vor dene muesch ufpasse.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ebe...drum chamer allne mal chli zuelose...de Jordan Peterson z.B...i de Rogan Interviews rededs fasch nur über SJWs...aber de Typ heti au suscht na einiges z verzele...

Quelle
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Xinobrax2 hat geschrieben:Es bringt doch en Schiisdreck wenn jede sini Meinig dörf üssere, wenn sich niemert di konträre Meinige alost. Us minere persönliche Sicht sind all die rechte Vollpfoste ewigs gestrigi und ich chänti grundsätzlich demit lebe wenn sich die morn alli würded in Luft uflöse. Macheds aber nid...si sind da...si mached en grosse Teil vo de Bevölkerig us und ich versueche z verstah wie si ticked.
Epic!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Bundestag verabschiedet Gesetz gegen Hasskommentare im Internet! :groel: :groel:

http://www.zeit.de/digital/internet/201 ... m-internet

was macht meh eigentlich wenn de hasspost usem usland chunt ?(uf twitter isch glaubs scho so en mechanik igfuehrt, mitere dütsche ip wird glaubs gwüsse content gfilteret), facebook froit sich uf das bestimmt. :groel: wie dumm mueme sii. de goebbels maas leistet würkli massarbet. was fürn unglaublichi niete.

wenns uf wahle zuegat sind politiker plötzlich so flliisiig. :groel:

ciao germany wenn das nöd nah kippt wird, strohblöd sowas.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Die Sache ist insofern irrelevant da es nicht den Hass im Herzen schlichtet sondern lediglich alles auflodern lässt, auf die eine oder andere Art. Es ist wie immer reine Symptombekämpfung, den Hebel ansetzen sollte man woanders...

Entgegen einiger Ansichten ist Hass nicht gut weil es zu Selbstzerstörung führt. Hingegen sind natürliche Abneigungen, sogar Aversionen, oft nützlich weil es einem vor Schaden bewahrt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

was schnorrsch. wer seit hass isch guet?, hass isch eifach natürlich, gnau glich wie liebi. eifach widr irgenden scheiss eso asatz in ruum gruehrt. lauft ja au jede mensch miteme schuld um de hals ume : ICH TRAGE HASS IM HERZEN.
was isch bi dir los im chopf?
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

er hed offesichtlich e persönlichkeitsschtörig, hesch es immer nonig tschegget...
:tumble:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

au ich bin nöd unfehlbar :kuschel:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

ja ich weiss, ich au nid... ich widerhole mich bi gwüssne theme unverhältnismässig oft
ich = :typej:
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:hass isch eifach natürlich, gnau glich wie liebi. eifach widr irgenden scheiss eso asatz in ruum gruehrt. lauft ja au jede mensch miteme schuld um de hals ume : ICH TRAGE HASS IM HERZEN.
was isch bi dir los im chopf?
Das Herz kann nach meinem Verständnis nicht hassen, es kann aber den Hass vom Geist adaptieren und sofern man sich nicht davon befreien kann dann wird das Herz zerstört da es damit nicht umgehen kann. Hass ist nicht natürlich, nein; Es kann auch nur ein Lebewesen wirklich hassen welches ein Ich-Bewusstsein entwickelt hat, das sind nur wenige. Bis zu einem gewissen Grade kann man es auch auf nahe stehende Lebewesen übertragen indem man direkt ihr Herz vergiftet, selbst wenn sie von sich aus gar nicht dazu fähig sind. Alle Lebewesen kennen aber teilweise starke Aversionen, das geht soweit dass sie nichts an sich ran lassen und eine starke Revierbildung haben. Manche nennen es asozial aber eigentlich sind es natürliche Aversionen welche einem Lebewesen Schutz geben. Obwohl diese Lebewesen im Grunde asozial sind (Hamster, Vogelspinnen, Generell alle Spinnen u.a.) so sind sie zur Paarung und Liebe fähig. Hass kennen sie nicht, denn sie vergiften nicht ihr Herz mit der stärksten aller Aversionen sondern es bleibt eine rein instinktive Kopfsache. Das Unglückliche am Hass ist nicht nur das zerstörte Herz sondern dass er blind macht da das Herz nicht mehr mithelfen kann um Dinge wahrzunehmen.

Ich weiss, es ist schwierig nachzuvollziehen für Leute welche sich total im Pragmatismus vergraben aber ich erkläre es gern.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

hamster vogelspinne wieso au nöd. was meinsch zu frösch?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Okay, aber die Gschpängstergschichtli und Räuberpistole sind halt gfilmt worde und mer chan si sich bi Youtube aluege. Siehe Peterson, Weinstein, Milo...whatever...
Nei, das sind d'Folge. Die ich rief, die Geister, werd ich nun nicht los.

Mir reded nid vom glichä Bild. Ich red nid devo dass de Joe z.B. en Weinstein iladed, dass de chan brichtä was i sim Umfeld bzw. mit im so abgohd, und das Züg us em Rueder lauft. Mit dem hani i keiner Art und Wiis es Problem.

Xinobrax2 hat geschrieben:vDito, ich lueges zwar nid regelmässig, kenn aber sicher di meiste Folge...di einzige woni mengisch überspringe sind die mit de Kämpfer, Schauspieler & Produzente...ich weiss was du meinsch und drum segis jetzt nomal, er het es guets Gspür defür was di gsellschaftlichi und kulturelli Debatte im Land prägt. Obs sich debi um sinnvolli Theme handlet oder nid isch doch nomal en ganz anderi Frag. Meine Güte, si reded über Rassismus und Feminismus...
Denn sägis halt au nomol: Ich gsehn das andersch.

Zudem chamer über Themene verschiede Rede, und das hed au chli en Ifluss druf öb d‘Debattä sinnvoll isch oder nid (bzw. öbmer öpis Sinnvols dezuä Bitreit oder öpmer eifach diä primitivschti Ebeni bedient)

Xinobrax2 hat geschrieben:Direkt nachem Peterson isch doch de Thaddeus wider binem gsi...de het de Joe au wider chli mitem Chopf gnickt und zuegstimmt...und was de Harris betrifft, isch für mich au Chindergarte und ich los ihm trotzdem zue. D Arena isch ebefalls en Chindergarte...und ich luegs mir trotzdem a...das isch ja de Punkt bi de Meinigsvielfalt. Es bringt doch en Schiisdreck wenn jede sini Meinig dörf üssere, wenn sich niemert di konträre Meinige alost. Us minere persönliche Sicht sind all die rechte Vollpfoste ewigs gestrigi und ich chänti grundsätzlich demit lebe wenn sich die morn alli würded in Luft uflöse. Macheds aber nid...si sind da...si mached en grosse Teil vo de Bevölkerig us und ich versueche z verstah wie si ticked.
Hed de Thaddeus vil über SJW und Gender gschnurret, und das Züg befürwortet? Hanimi villicht usklinkt, wiä au bim Peterson (de wirdi villicht nomol probiere), ich han eifach e massivi Überdosis vo all dem geblabber, ischmer au glich vo weler Sitä öper öpis inäwirft, isch alles glich nichts sagend.

Ich han am Harris im erschtä Podcast au no gern zuäglost wos ums Hirni gangä isch usw. Bim zweitä bini chli erstuut gsi, dass er so es undifferenzierts Züg vo sich gid. Und denn schiinter sich immer meh dri grittä zha, und diä folgende hani müese abstelle, wills eigentlich nur no drum gangä isch wiä er mit TYT (en witere Kandidat für d‘Geischterstund, drum passts zum Phänomen) um miner Meinig no idiotischi Asichtä striitet. De letscht isch wieder gangä, wills eifach mol wieder über öpis anders greded händ...es wär so simpel (und ich bin au det oft nid siner Meinig, oder sägemer Vorstellig, aber das macht mir gar nüt... Und ich han sogar Verständniss für s Dillema i dem er gsi isch, aber es machts nid besser.

Und ja ich luege d Arena au, aber mir wär lieber ich würd JRE viel lieber luege, will d Arena luegi meischtens nid grad gern.

Ich verstand au überhaupt nid wiä du uf de „anderi Meinigä“ Punkt chunsch. Mir gods nid um richtigi oder falschi Meinigä, oder drum dass öper en anderi Meinig hed wiä ich und ich das drum nid ghörä will. Unglaublich vili wo ich oft zuelos händ anderi Meinigä. Es god drum öb öper überhaupt öpis z sägä hed. Das isch no lang nid bi allnä de Fall, und es gid halt au vieli wo eifach Brunz usälönd. Und ich chan halt mol nid allnä zuelosä, und i jedi no so bescheurt Debattä istiigä (Bonus Info: Au du nid).
Xinobrax2 hat geschrieben:Zensiert wird eigentlich so guet wie nie. Es git allerdings eh Reihe vo ziemlich perfide und subtile Methode um Meinige z unterdrücke...setmer chli im Aug phalte...
Natürlich. Es gid viel verschiedenes, drum hämer verschiedeni Wörter mit verschiedene Bedütigä.

Ich bin au de Meinig dasmer uf das söll Achtä. Aber guet. Und mer söt bi de Interpretation differenziert vorgoh das ghört au zum Obacht geh.
Xinobrax2 hat geschrieben: SRG/911
Also ich bin jetzt meh uf de Grundlag vo de erwähntä Sändig (und ähnlichä, hed jo au paar Radio Sändigä geh i letschti) am Dänkä gsi, nid vomene „jetzt kläremer ein für allemal was bi 911 tatsächlich passiert isch“, und ich glaub ehrlich gseit e interaktivs Portal würd üs det au nid unbedingt so mir nix dir nix as Ziel bringä.
Und d Sternstundä sind rein vom Usstrahligs-Format eigentlich jo s glich wiä de KenFM oder JRE. Internet, Fernseh...isch doch kei Unterschied diesbezüglich (ussert dasses chürzer isch).

Pro und Contra isch s Gägäteil vo dem womer bruuched...diä eintä reded über s einte, diä andere über s ander, und niemert mitenand. Das isch scho guet gnueg abdeckt (bzw. es dürft chli weniger devo geh, will oft ischs halt eifach nid fruchtbar).

Eis Problem isch s eidimensionalä Abäbätä vo de „ufklärtä“ Perspektivä.
Es anders isch dass immer diä glichä Bispiel chömed, und möglichscht es paar wo rächt wiit hergholt sind, dassmer devo chan usgoh dass d Argumentation zum Zueschauer durädringt. Also vo de Vorussetzigä wo schiins bestönd scho mol grausam ungünschtig.

Aber ich find eis grosses Problem isch au, dassmer irgendwiä nid chan redä drüber. Es gid eis Wort wo bezeichnet was s Thema isch „Verschwörigstheorie“, en technischä Sammelbegriff, eigentlich selbschterchlärend dur d‘Wortkreation. Und grad i letschter Zit gänd sich Lüt au immer wider müäh, z betonä dasses doch Verschwörigä au tatsächlich gid, teilwies sogar explizit d Problematik vom Begriff „Verschwörigstheorie“ uf diä eint oderr ander Art hervorhebed, und sich aber denn nid z Schad sind 2 Sätz spöter ebä genau de Begriff i derä völlig Konfusä Art und Wiis z bruuchä, wertend, und vo irgendeme mir nid erklärlichä Konsens usgehend was denn nun schlussendlich demit gmeint isch und was nid (isch jo nur scho i derä eintä Sändig mindeschtens 2 mol so passiert). Sie gänd sich also Müäh, chönd aber nid andersch als i irhi Dänkmuschter zrug z gheiä.
Das hed demit ztuä dass diä wo das Züg mached nid uf de Höchi sind und oft es i minä Aufä sältsams Bild händ vo dem Thema wos behandlet. Aber es hed ebä doch au es bitz öpis mit de Begrifflichkeit tzuä, und dassmer nid würklich en Sproch defür finded, zumindescht nid wemer en Begriff will für das zu dem de Begriff „Verschwörigstheorie“ mutiert isch. Ich hoff mer verstohd.

@Aug: Genau das sägi doch au du huere Panane.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:hamster vogelspinne wieso au nöd. was meinsch zu frösch?
Frösche und insbesondere Kröten sind allgemein sehr sozial. Das beste Beispiel ist die männliche Geburtshelferkröte welche die Laichschnüre vom grösseren Weibchen übernimmt und es danach bis es geschlüpft ist am Körper herumträgt. https://de.wikipedia.org/wiki/Geburtshelferkr%C3%B6ten" onclick="window.open(this.href);return false;
Als Kind habe ich Amphibien studiert während andere Schüler Game Boy und Gummitwist gespielt haben und für biedere Zahlen gute Noten bekamen. Leider war Naturkunde unterbewertet und es gab nur eine 6. Ich hätte vermutlich eine 10 erhalten. Ich habe so ein Geburtshelferkröte auch schon in Natura angetroffen, eindrücklich da sehr speziell.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 30 Jun 2017 14:20, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich han es 12i gha i naturkund, offebar hesch ned guet gnueg studiert
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:hamster vogelspinne wieso au nöd. was meinsch zu frösch?
Frösche und insbesondere Kröten sind allgemein sehr sozial. Das beste Beispiel ist die männliche Geburtshelferkröte welche die Laichschnüre vom grösseren Weibchen übernimmt und es danach bis es geschlüpft ist am Körper herumträgt. https://de.wikipedia.org/wiki/Geburtshelferkr%C3%B6ten" onclick="window.open(this.href);return false;
Als Kind habe ich Amphibien studiert während andere Schüler Game Boy und Gummitwist gespielt haben und für biedere Zahlen gute Noten bekamen. Leider war Naturkunde unterbewertet und es gab nur eine 6. Ich hätte vermutlich eine 10 erhalten. Ich habe so ein Geburtshelferkröte auch schon in Natura angetroffen, eindrücklich da sehr speziell.
wer gewinnt den kampf giftfrosch gegen giftschlange?
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Moff hat geschrieben:ich han es 12i gha i naturkund, offebar hesch ned guet gnueg studiert
Da bin ich baff...
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

quaaki - gasch eigentlich amal go abstimme ?
:vortex:
Antworten