[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
D schwizer hei eh kei Arsch i dä Hose, das isch dä Lüt hie so agebore keni Eier, kei Rückgrat gar nüt, mit emnä haub Stife Schwanz zügt worde. Weiss nid wie viel dänke so, i säges nume, i würd sone Huresohn sofrt erschiesse wo sich a mire Tochter würd vergah, uh sini Familie würdi ou ga umlah.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ehre mann
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Was für en Trottel
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das mit allgemein wenig Rückgrat stimmt zwar aber ansonsten habe ich noch nie so n Brunz gelesen.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die wo am lütischte schreied sind oft na die mit de meiste Gemeinsamkeite.
Bejita, hesch überhaupt e Tochter oder findsch eifach nur de Spruch cool?
Sofern ich d Zahle no halbwegs korrekt im Chopf han finded di meiste Vergewaltigunge und Gwalttate innerhalb vo de eigne 4 Wänd und innerhalb vo de eigne Familie statt. Da wirds denn halt chli tricky wenn du d Familie vom Täter willsch umbringe...
Bejita, hesch überhaupt e Tochter oder findsch eifach nur de Spruch cool?
Sofern ich d Zahle no halbwegs korrekt im Chopf han finded di meiste Vergewaltigunge und Gwalttate innerhalb vo de eigne 4 Wänd und innerhalb vo de eigne Familie statt. Da wirds denn halt chli tricky wenn du d Familie vom Täter willsch umbringe...
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Am besten einfach aufhören um zu einem Krachparty-Event zu gehen, Problem gelöst. Ich weiss nämlich nicht was schlimmer ist... das Vermüllen der Umwelt aus purem Vergnügen oder eine Hand voll sexuelle Belästigungen/Übergriffe inklusive einige mögliche Vergewaltigungen. Kommt noch dazu; In Schweden, dem Land der Frauenrechte muss man vorsichtig sein... hier wird gerne noch bei allem was Frauen zustösst übertrieben, deswegen brauche ich sehr konkrete Angaben. Sie können auch ein Frauen-only-Krachparty-Event veranstalten um damit im Zeichen der Frauen erneut alles zu vermüllen und diesmal ja ohne sexuelle Probleme... und wäre es eine Frau dann auch egal weil dort ist es ja teils sogar normal dass man miteinander ein Klo teilt.
Siehe; http://www.srf.ch/news/schweiz/wer-ist- ... m-open-air" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich bin Frauen gegenüber genau so neutral wie gegenüber Männern eingestellt und hier musste ich doch mal Männer und die Natur in Schutz nehmen.
Siehe; http://www.srf.ch/news/schweiz/wer-ist- ... m-open-air" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich bin Frauen gegenüber genau so neutral wie gegenüber Männern eingestellt und hier musste ich doch mal Männer und die Natur in Schutz nehmen.
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Oh mann noed jetzt au die wc gender diskussion, wiesooooo
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Das macheds itz au, es Fraue only Openair
http://www.independent.co.uk/arts-enter ... 24366.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.independent.co.uk/arts-enter ... 24366.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Das schwede riesige problem haet momentan isch noed z bestritte, d polizei motzt ja selber ume. Die sind ja bereits am uschaffe vo "fluechtling" und de staat lenkt d nachrichte....
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 06:32, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Darf e Transe anes Fraue-Only-Openair? Oder wär das diskriminierend?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Isches diskriminierend wenn e Maa ere Frau seit si darf d Herretualette nid benutze?
Btw isches amigs scho bedenklich weni ade Openairs gseh wieviel Alkohol und Droge da konsumiert werded, vielfach vo Lüt wo s Gfühl hend nur wils am ne Openair sind mögeds me verträge...
Btw isches amigs scho bedenklich weni ade Openairs gseh wieviel Alkohol und Droge da konsumiert werded, vielfach vo Lüt wo s Gfühl hend nur wils am ne Openair sind mögeds me verträge...
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 06 Jul 2017 06:35, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich weisses nid...mich verwirrt so Zügs 

diskriminierend, rassistisch, usbuetig, sooo vill schuldgfuehl, mir wird schlecht
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mir nümm, die Phase isch verbi
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mir isch das alles ziemlich egal...ich behandle di fridliche Mensche fridlich und d Arschlöcher wie Arschlöcher. Die Trennig erschint mir viel sinnvoller...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Xinobrax2 hat geschrieben:Mir isch das alles ziemlich egal...ich behandle di fridliche Mensche fridlich und d Arschlöcher wie Arschlöcher. Die Trennig erschint mir viel sinnvoller...

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich gehe lieber an eine tantelige Teeparty wo wir gluckernd mit sanfter Stimme gurgeln und alle Gender sind willkommen. Dort gibts auch keine sexuellen Probleme, das kann ich mit 100% versichern, nicht nur 99%. Ich kann das Open Air Theater deswegen kaum nachvollziehen und generell schreckt mich alles ab wo man versucht ein anderes Gender auszuschliessen.
Gut gesagt...Xinobrax2 hat geschrieben:Mir isch das alles ziemlich egal...ich behandle di fridliche Mensche fridlich und d Arschlöcher wie Arschlöcher. Die Trennig erschint mir viel sinnvoller...
was söllet jetzt die iwürf widr? absolut null zämähang zu de jetzige "umerziehig" wo im gang isch. natürli schlahn ich friedliche mensche nöd mini fuuust is gsicht. aber au friedlichi mensche sind nöd immer die gschidste. peave and love für alli funktioniert halt au nöd. oder zumindest i de realität nöd.Herr Rossi hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:Mir isch das alles ziemlich egal...ich behandle di fridliche Mensche fridlich und d Arschlöcher wie Arschlöcher. Die Trennig erschint mir viel sinnvoller...
meh muess aber scho s grosse ganze als gsellschaft nah chli im aug bhalte (uusert es isch eim eh scheissegal-egoist halt, aber sich als guete typ verchaufe). mir isches nöd egal wenn jede meint er segi morn en frau oder übermorn en maa (das zerstört oisi basis -Familie). aber egal. die meiste da ine, denket nöd 5 meter voruuus oder ebe mängisch 100000 jahr voruus (liebe und luft für jeden, happy happy people-wir bauen uns ein utopia).
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar gits en Zemehang...politischi Eregnis sind ei Sach...aber glichzitig bin ich mir halt au bewusst, dass im Grund gno alles okay isch sobald ich kei Medie me konsumiere. Wiit und breit kein Terrorist. Wiit und breit kein Vergewaltiger. Alli Mensche um mich ume sind absolut fridlich. Warum söll ich mich jetzt zu irgendwas ufstachle lah? Ich mein...wemer durch d Stadt lauft und i jedem nöd Schwizer en potentielle Gwalttäter gset isch s Lebe doch ziemlich beschisse oder nid?thaeye hat geschrieben:was söllet jetzt die iwürf widr? absolut null zämähang zu de jetzige "umerziehig" wo im gang isch. natürli schlahn ich friedliche mensche nöd mini fuuust is gsicht. aber au friedlichi mensche sind nöd immer die gschidste. peave and love für alli funktioniert halt au nöd. oder zumindest i de realität nöd.Herr Rossi hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:Mir isch das alles ziemlich egal...ich behandle di fridliche Mensche fridlich und d Arschlöcher wie Arschlöcher. Die Trennig erschint mir viel sinnvoller...
Edit: Ah sorry...ez gats wider um s Gender Zügs? Bö...isch mir au egal...ich verbringe viel Ziit mit schräge Lüt und beweg mich au i de entsprechende Szene (Psy, Droge, Hippie). Ich han 2 schwuli Kollege und han bis hüt na nie e Transe keneglernt. Oni Youtube wüssti wohl nid mal dases das git. Ich gsene s Problem nid...
wartemer nah chli xino, also wenn die entwicklig nöd gsesch. es haet ja erst grad gstartet. europa wird sich verändere und zwar nöd positiv.
"ichhan nah nie en terrorist gseh", "mir gats ja guet" etc. etc. mal luege ob das in 10 jahr au nah seisch. ich bin gespannt.
es isch unglaublich wie dumm die entscheidig im jahr 2015 gsi isch. han nah selte soen dumme entscheid vo politiker gseh und jetzt sinds widr am jammere weg italie. aber mache tuet niemert was. knallhärt jetzt muestisch die ngos au mal chli undersueche und alli schiff abwiiiise. solangs vor ort kei lösige git , au kei noi "flüchtling".
"ichhan nah nie en terrorist gseh", "mir gats ja guet" etc. etc. mal luege ob das in 10 jahr au nah seisch. ich bin gespannt.
es isch unglaublich wie dumm die entscheidig im jahr 2015 gsi isch. han nah selte soen dumme entscheid vo politiker gseh und jetzt sinds widr am jammere weg italie. aber mache tuet niemert was. knallhärt jetzt muestisch die ngos au mal chli undersueche und alli schiff abwiiiise. solangs vor ort kei lösige git , au kei noi "flüchtling".
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 07:19, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Du...ich gsene sehr viel Entwicklige und vili devo bereited mir au Sorge...allerdings sind die Entwicklige wo üs tagtäglich als Problem präsentiert werded nid unbedingt grad i minere Top 10. Ghört für mich id Kategorie Ablenkig. Klar gits Problem, aber di entscheidend Frag isch ja glich na i welem Verhältnis die stönd zur allgemeine Weltlag...
HAUPTSACH ISCH FRIEDEN UND NETT und GUTES HERZ! damit werdet d problem sicherlich glöst. chli nett inere teerundi mit genderneutrale wese diskutiere i lissliger stimm. die lüüt bringet ois sicherlich vorwärts.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320

"hey weisch d chance isch vill grösser das es flügzüg abstürzt, als das du opfer vomene terrroraschlag wirsch" :typej: