zeromeier hat geschrieben:de Pilz isch es Arschloch.
Isch wieder typisch für das Spieli: Zerscht chömed zwei, drü chliini Pilz, wo so bubieifach sind, dass es (nach Blighttown und allem) scho fascht lächerlich isch. Das verleitet eim als Spieler, echli weniger vorsichtig vorzgah als normal .... und genau i dem Moment bringt s'Spieli dänn die saugföhrliche grössere Brüeder vo dene chliine Pilz
Das Spiel =
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Han letzti wieder en noi char agfange und shit es gaht halt scho ab die böss im addon sind no chli härter lol. @gurgel wennd online spielsch denn tuen eifach eine summone. De arschloch boss hani 1 mal ellei gmacht denn hets mer glangt.
ich weiss nöd so recht, grad das subtile i dem spiel macht de reiz uus s ganze namal zspiele, d story spinnt meh sich im chopf zämä ab und zue findet meh en storybrocke. find das super. wenns jetzt meh direkter wird, ich weiss nöd so recht. s ganz ja schomal mit dragon ages und mass effect erlebt. ich hoff dark souls bliibt vo dem verschont. ansonste isch eini vo de beste serie vo de letschte jahre tot.
„Miyazaki arbeitete an Demon's Souls und Dark Souls. Damit sich die Marke jedoch weiterentwickeln und innerhalb der Dark-Souls-Welt ein neues Spielerlebnis bieten kann, ist ein frischer Wind durch die Direktoren Shibuya und Tanimura der entscheidende Schlüssel dafür, den Spielern ein neues Erlebnis zu offerieren. Um diese Erwartungshaltung, Zufriedenheit und lohnenswerte Erfahrung für die Spieler aufrechtzuerhalten und ihr gerecht zu werden, war dies genau der richtige Zeitpunkt, um diese neuen Merkmale und Geschmäcker [der beiden Direktoren] in die Serie mit einzubringen, damit sie weiter wachsen kann."
Hät eigentli öpper de Artorias of the Abyss DLC gspielt? Ich hanen letschti abeglade und denn checkt das mer eigentli 3/4 vom Game namal mues mache nur demit mer det ane chunt
Has denn bis uf Anor Londo gpielt a eim Schnurz aber de DLC hani noni gseh. Freu mi aber, s Spiel isch soooo grandios.
Pandemonium hat geschrieben:Hät eigentli öpper de Artorias of the Abyss DLC gspielt? Ich hanen letschti abeglade und denn checkt das mer eigentli 3/4 vom Game namal mues mache nur demit mer det ane chunt
Has denn bis uf Anor Londo gpielt a eim Schnurz aber de DLC hani noni gseh. Freu mi aber, s Spiel isch soooo grandios.
Pandemonium hat geschrieben:Hät eigentli öpper de Artorias of the Abyss DLC gspielt? Ich hanen letschti abeglade und denn checkt das mer eigentli 3/4 vom Game namal mues mache nur demit mer det ane chunt