sam hat geschrieben:isch en artikel vom blick.
kei ahnig was da stimmt und was nöd.

Moderator: Avenger
sam hat geschrieben:isch en artikel vom blick.
Aber erschtens isch es det ganz en anderi Situation gsie wiäs jetzt in Japan isch. Und zweitens muesmer das au es bitz relativ gseh... ich mein Supermärkt wo zerstört sind, und denn es paar Lüt wo das Züg wo no übrig isch mitnämäd chamer scho als Plünderig aluege. Mer chan aber au eifach sägä do sind paar Lüt wo das Züg mitnähmäd, solang nid alles kabut isch. Isch jo nid so als sind i dem Supermarkt no Lüt wo das Züg gern würed verchaufä und es wirdnä gstollä.G-ay-lien hat geschrieben:Nach de Katrina hät ja ziitwiis in New Orleans s Chriegsrächt müesse usgruefe werde, wells t Lüüt so wiit tribe hend mit Plündereie und Überfäll.
ok ja, in amerika zb. macheds no einiges andersch als andersch wo..Jones hat geschrieben:ja äbe das, wo dr G-ay-lien schriebt!
anderswo wär's nämlech genau so!
Chäller hat geschrieben:sam hat geschrieben:isch en artikel vom blick.
jedae haettTatsujin hat geschrieben:bi geischterschtadt hani bereits ufghöre lässe
hett jetzt dänkt es wär höcher... das isch öppe dopplet sovill wiä Normal oder?Tatsujin hat geschrieben:42,83cpm tendenz sinkend.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
ja, etz isch bereits unter 20cpm (17cpm stable).Marco_in_motion hat geschrieben:hett jetzt dänkt es wär höcher... das isch öppe dopplet sovill wiä Normal oder?Tatsujin hat geschrieben:42,83cpm tendenz sinkend.
Der Flug Tokyo-Zürich isch immer usbuechet. Immer! Voll bis uf e letzt Platz. Weiss jetz jede.sam hat geschrieben:Die Flüge der Swiss von Tokio nach Zürich sind seit kurzem ausgebucht.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
da fahts äbe scho a...Titankyojin hat geschrieben: Soweit ich weiss
hani IRGENDWO gschriebe, dassi irgendwas erwartet hätt?Mastler(P) hat geschrieben: aber was haetsch denn erwartet?
Möchtsch dich nöd grad morn bim blick als reporter mälde. zahled glaubs au na guet.Titankyojin hat geschrieben:Bei 20 Millionen Menschen oder mehr und ständigem Transfer kann man kaum von Geisterstadt sprechen. Jedoch macht mir das ganze Reaktordilemma schon Sorgen und der Strahlungswert ist massiv überhöht und nun dreht auch noch der Wind zurück Richtung Tokio. Bis jetzt hatten sie Glück im Unglück da der Wind Richtung Westen zur USA und Richtung Flugzeugträger wehte. die Amis hatten mit den Knochen geklappert vor lauter Angst als sie plötzlich in so einer radiaktiven Wolke waren und wie wir alle wissen bewegt sich ein Schiff langsam, also dauerte es seine Zeit bis sie wieder raus waren, nun haben sie alles abgezogen wegen diesem Zeugs. USA ist heutzutage in einer relativ guten Beziehung zu Japan, was angesichts der Weltkriegsvergangenheit durchaus nicht selbstverständlich ist aber sie vertreten westliche Werte wesentlich mehr als die Chinesen, auch wenn Japan immer irgendwie ne eigene Welt ist.
Momentan sind die Flüge aber wohl eher entweder wegen Katastrophentouristen ausgebucht, oder wegen Helfer, und nicht mehr wegen "Lets meet the electronic super city". Da läuft momentan nicht mehr soviel, sie haben sogar Probleme mit der Stromversorgung, kein Wunder nachdem mehrere AKWs deaktiviert werden mussten. Kriegen aber noch Notversorgung aus dem Ausland.
Soweit ich weiss ist nicht direkt das AKW unsicher, das AKW selber sollte sogar Beben bis Stärke 9 oder sogar Nuklearangriffe und Flugzeugabstürze aushalten. Aber das Problem war dass die Kühlanlagen ausgefallen waren welche diese AKWs kühlten, und diese Anlagen waren offenbar alles andere als Erbeben/Tsunami/Nuklearattacke/Flugzeugabsturz-Sicher, und das ist das wahre Dilemma. Wünsche denen jedenfalls alles gute und dass sie das ganze einigermassen heil bewältigen können, solche Sachen wünscht ihnen keiner, ob Freund oder Feind.
Jones hat geschrieben:da fahts äbe scho a...Titankyojin hat geschrieben: Soweit ich weiss
Breaking NewsThe Sheep hat geschrieben:die hiesige Medie sind jo regelrächt geil uf Wältuntergang.
tja... üsi liebe medie halt...The Sheep hat geschrieben:die hiesige Medie sind jo regelrächt geil uf Wältuntergang. Zb uf n-tv.de wird mit allne Mittel manipuliert. Nachdäm sie scho sitere Wuche vo Chärnschmelzi (im Stundetakt wächselnd zwüsche "möglich" und "ganz sicher scho längscht im gang") und Verstrahlte rede, und jede s'Gühl het die fallet jetzt denn grad alli tot um in Japan, hüt im Chleidruckte d'Mäldig dass d'Strahlig mittlerwile so gross segi dass es für de Mensch schädlich chönnt wärde :typej:
In Zahle:
Sie händ hüt (wohlgemerkt am Reaktor, und nid kilometerwit dusse oder sogar in Tokio) 400 Millisievert gmässe. Als Verglich: 5000 Millisievert sind für de Mensch innerhalb vomene Monat tödlich. Das isch also no Wit entfärnt vo däm was d'Boulvard Präss sit Tage drus macht.
darum tue mer ghei nachrichte ah, numme ONN will das isch richtiges infotainment.Sylvara hat geschrieben:es isch scho lang infotainment
Afaik isch ab ca. 3000 Millisievert/Stund d'Wahrschinlichkeit, dass me innerhalb vo eme Monet stirbt über 50%. Und ab 200 Millisievert/Stund bestaht erhöhts Chräbsrisiko (was au immer das genau heisst). Wie gseit: nume pro Stund, für jedi wiiteri addiert sich das uf. Die Techniker, wo jetzt no im AKW schaffed, sind wahrschinlich so guet wie wandelndi TotiThe Sheep hat geschrieben:Sie händ hüt (wohlgemerkt am Reaktor, und nid kilometerwit dusse oder sogar in Tokio) 400 Millisievert gmässe. Als Verglich: 5000 Millisievert sind für de Mensch innerhalb vomene Monat tödlich. Das isch also no Wit entfärnt vo däm was d'Boulvard Präss sit Tage drus macht.
Die Atomkatastrophe von Fukushima könnte auch die 35-Millionen-Metropole Tokio erfassen. Eine Evakuierung wäre gemäss Experten unmöglich.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste