Ich spil eig. nur crucible wenni mau zit ha drfür. Mir machts ou fön ömu bis star wars battlefront chunnt
De rescht längwilet mi. Spili lieber dragon age, mass effect odr witcher
Scarface hat geschrieben:Ich spil eig. nur crucible wenni mau zit ha drfür. Mir machts ou fön ömu bis star wars battlefront chunnt
De rescht längwilet mi. Spili lieber dragon age, mass effect odr witcher
Dr Raid isch fürchterlech längwilig und unmotivierend, ah ja vergässe z erwähne, verdammts arschloch Game, gester ändlech mau 2 legendendäri engramm becho im pvp, und wieder nume bullshit drinn. Aues was ig an ha, ha ig säuber kouft oder erspielt, s drop system isch aues angerä aus motivierend
Bejita hat geschrieben:Dr Raid isch fürchterlech längwilig und unmotivierend, ah ja vergässe z erwähne, verdammts arschloch Game, gester ändlech mau 2 legendendäri engramm becho im pvp, und wieder nume bullshit drinn. Aues was ig an ha, ha ig säuber kouft oder erspielt, s drop system isch aues angerä aus motivierend
was heisst erspielt?
du hesch ja alles legendär usser d'waffe
PVP isch dr Hunter d ober noob klass, und extrem über poweret, när chunt grad dr Titan
i find de titan na schlimmer als de hunter...
mit sim idiote special muesch absolut nüt chöne...uf de bode hacke und alli gheied um...
okey, de hunter mit sim scheiss schwertli agriff nervt au übelscht...
de warlock isch klar de mit de wenigschte vorteil...aber egal
neue Woche, neue News. Heute widmen wir uns dem wichtigsten Aspekt von Destiny: That precious loot! Genauer gesagt, beschäftigen wir uns mit den Engrammen bzw ihrer Seltenheit und der Angewohnheit des Kryptarchen, uns aufs übelste zu trollen. Folgt dieses in Bits und Bytes fest gelegte Massentrolling dieses Fieslings einem System? Diese Frage hat sich sicherlich schon mal jeder gefragt, nachdem er kurz den Impuls unterdrücken musste, den Controller in den Bildschirm zu rammen.
Insgesamt knapp 600 Engramme wurde abgeliefert und die Ergebnisse empirisch notiert. Doch bevor wir uns den Zahlen widmen, hier einige weitere Infos, die aus dem Dialog auf Reddit hervor gehen: •Der Rang des Kryptarchen hat KEINEN Einfluss auf das Ergebnis.
•Der Rang des Spielers hat KEINEN Einfluss auf das Ergebnis.
•Weder Fundort, noch Gegnerlevel oder Gegnerqualität (Major Ultra) haben Einfluss auf das Ergebnis
•Das Level des Gegenstandes wird BEIM FUND fst gelegt
ich han vorgeschter em kili und em litespec gholfe ufem mars, eifach bitz story mode... und imene scheiss chischtli wo suscht nüt drin isch usser de bruun staub und bitz chole, hetts doch glatt es legendary engramm drin gha... rofl... ich han praktisch nüt gmacht, eifach nur mitglaufe mit de jungs und bitz spawn-punkt gspielt... unfassbar dumms drop-system! ich spiele afe extra schlecht im PVP will ich gseh han, dass die 'loser' meischtens bessere loot bechömed... ahahah.. katastroff.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
das mit em pvp isch leider würklich und 100% eso!
immer die schlechte droped guet bis sehr guet!
am samstig wieder 3 mal de bescht gsi und 3 mal NIX becho
neue Woche, neue News. Heute widmen wir uns dem wichtigsten Aspekt von Destiny: That precious loot! Genauer gesagt, beschäftigen wir uns mit den Engrammen bzw ihrer Seltenheit und der Angewohnheit des Kryptarchen, uns aufs übelste zu trollen. Folgt dieses in Bits und Bytes fest gelegte Massentrolling dieses Fieslings einem System? Diese Frage hat sich sicherlich schon mal jeder gefragt, nachdem er kurz den Impuls unterdrücken musste, den Controller in den Bildschirm zu rammen.
Insgesamt knapp 600 Engramme wurde abgeliefert und die Ergebnisse empirisch notiert. Doch bevor wir uns den Zahlen widmen, hier einige weitere Infos, die aus dem Dialog auf Reddit hervor gehen: •Der Rang des Kryptarchen hat KEINEN Einfluss auf das Ergebnis.
•Der Rang des Spielers hat KEINEN Einfluss auf das Ergebnis.
•Weder Fundort, noch Gegnerlevel oder Gegnerqualität (Major Ultra) haben Einfluss auf das Ergebnis
•Das Level des Gegenstandes wird BEIM FUND fst gelegt
Es game wo progression dur loot gmacht wird und es isch sones dumms behinderets system dehinder?
Bejita hat geschrieben:Dr Raid isch fürchterlech längwilig und unmotivierend, ah ja vergässe z erwähne, verdammts arschloch Game, gester ändlech mau 2 legendendäri engramm becho im pvp, und wieder nume bullshit drinn. Aues was ig an ha, ha ig säuber kouft oder erspielt, s drop system isch aues angerä aus motivierend
was heisst erspielt?
du hesch ja alles legendär usser d'waffe
I has mir erchouft! Mit hert verdiente säutnige Münze, oder Vorhuet u Schmelztigel Rang / Pünkt! E würklech guete drop ha ig no keine gha, zum chotze isch es
resuscitation hat geschrieben:verstahn nöd, wie mr sich nur so chan enerviere, wäge es paar drops..
Sunntig e stund i de "murder cave" gfarmet, 1 Legendary Enagram dropped - huere freud gha, gangs go entschlüssle.. grüeni händsche.. Ich ha fasch de controller ad wand grüert.
s Endgame gaht um ufgeare, wänn das aber huere müesam isch und nöd motiviert dä isch es nöd richtig gmacht und durchdacht.
Wieder die typische MOBAS/MMOS: WoW oder Diablo3 - dete isch es zwar au eher chli liecht a gear z cho, aber defür isch es nöd so katastrophal nervig wie in Destiny. Häsch immer chli motivation will mal wieder was überchunsch und du au gspührsch dass d "stärcher" wirsch.
die grüene und blaue engrams nimsch zum entschlüssle zum tower und wenn gnueg entschüsslet hesch, chunsch ja es legendary item gratis über vom post-roboter... ich han geschter im murder-cave gfarmt, bi mit jenschte engramms zum typ im tower und han de ring fascht 2mal voll gmacht... ha de grad 4 legendary waffe becho
das sind fakte, kei analyse. ich han die waffe i mim bsitz!
mit jedem engram vo dem cryptarschloch bringsch, stiigsch im cryptarch-rang uuf (de ring ade siite), wenn de voll isch, gitts en belohnig in form vo es paar legendary engrams. die muesch de bim post-roboter go abhole und bim cryptarch wieder entschlüssle lah. ich mache das ständig so. bi innerst 2 täg vo stufe 22 uf 24 ufgstiege nur mit dere taktik. ha waffe und rüschtige becho eso... bitz langwiilig, aber es funktioniert!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999