liegt sicherlich zum stück weit auch daran, dass de uf der ps4 im vergleich zu den meisten anderen jetzt gewisse vorkenntnisse hast..TypeJ hat geschrieben: Uf de ps4 bini stufe 10 mit eme k/d vo 1,8
Battlefield 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Battlefield 4
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
vergliched mal mini stats OLOLOL
ich bin de terminator uf ps4
ich bin de terminator uf ps4
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
aso terminator isch übertriebe, gescht bisch ja e katastrophe gsi woni mal gege dich gspielt han 
verschosse han ich dich
aber ja, es lauft allne besser uf de ps!
aja: de Master "ich spiele nid uf konsole, nur pc" Gnet spielts au

verschosse han ich dich

aber ja, es lauft allne besser uf de ps!
aja: de Master "ich spiele nid uf konsole, nur pc" Gnet spielts au

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
chunt halt immer druuf ah, was mer grad probiert. denn wo du cho bisch, hani grad probiert sgrosse medpack freizspiele.TypeJ hat geschrieben:aso terminator isch übertriebe, gescht bisch ja e katastrophe gsi woni mal gege dich gspielt han
da muesch heile heile heile und nöd ballere. logisch stirbsch denn öfters!
ich glaub mini stats zeiget de riese skill-underschied zwische pc und ps4 rächt guet

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ebe, seg ich ja du löl! de underschied isch massiv, bi mir na grösser, OLOLOLMaster(G) hat geschrieben:chunt halt immer druuf ah, was mer grad probiert. denn wo du cho bisch, hani grad probiert sgrosse medpack freizspiele.TypeJ hat geschrieben:aso terminator isch übertriebe, gescht bisch ja e katastrophe gsi woni mal gege dich gspielt han
da muesch heile heile heile und nöd ballere. logisch stirbsch denn öfters!
ich glaub mini stats zeiget de riese skill-underschied zwische pc und ps4 rächt guet
ganz krass!
isch geil!
chame dich au ine party ilade oder chunsch nid?

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
S erste Battlefield sid em 2 und ich bi völlig verlore. Finds Menü als alte CoD Gamer mega überlade und s Matchmaking mit Kollege isch ja en Witz. Fasch länger käsperlet als gspielt gester. Aber wennd mal chli dri chunsch isches scho sehr witzig. Halt eifach ä totali Umgwöhnig aber guet.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das headset isch ja en katastrofe. ich brings nöd mal is ohr... hebet nöd. gaggi!TypeJ hat geschrieben:ebe, seg ich ja du löl! de underschied isch massiv, bi mir na grösser, OLOLOL
ganz krass!
isch geil!
was gitts für anderi headsets??
wenni es aständigs han, chumi natürli scho!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
wo isch problem???Pandemonium hat geschrieben:S erste Battlefield sid em 2 und ich bi völlig verlore. Finds Menü als alte CoD Gamer mega überlade und s Matchmaking mit Kollege isch ja en Witz. Fasch länger käsperlet als gspielt gester. Aber wennd mal chli dri chunsch isches scho sehr witzig. Halt eifach ä totali Umgwöhnig aber guet.
eine gaht ufen server, du joinsch innerhalb 1ms

ja, es isch doof dasme nüme als party chan gmeinsam joine aber schlimm isches würklich nid!
wie isch din online name?
ich bin de TG_Rockt
logisch

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ich mues au eis kaufe ebe wills unbruchbar isch!Master(G) hat geschrieben:das headset isch ja en katastrofe. ich brings nöd mal is ohr... hebet nöd. gaggi!TypeJ hat geschrieben:ebe, seg ich ja du löl! de underschied isch massiv, bi mir na grösser, OLOLOL
ganz krass!
isch geil!
was gitts für anderi headsets??
wenni es aständigs han, chumi natürli scho!
viel zempfindlich und unbequem!
mal luege was eso gid...
gange mal na in MM hüt

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Dases kei Lobby git isch s'dümmst und ich bin soo unfassbar schlecht i online War Ego Shooters. Soooo schlecht.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
was meinsch mit lobby?Supersonic hat geschrieben:Dases kei Lobby git isch s'dümmst und ich bin soo unfassbar schlecht i online War Ego Shooters. Soooo schlecht.
me macht das eso:
me gaht ine party mit sine fründe
de gaht EINE inen server wos gnueg platz hed
sobald er am bitrette isch, chan jede bi ihm joine
erledigt
mir setted zeme spiele!
din name?

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
So eifach das au tönt wenn du das schriebsch. Imene Spiel wo mer eigentlich nur online spielt und eim nüüt, aber au gar nüüt erchlärt isches eifach absolute Dünnpfiff. Mir hends gester schlussendlich au gschafft aber kei Lobby für Kollege z'mache isch so 2000 and late.
Aber zäme spiele sötte mir tatsächlich, du chasch mich denn trainiere
Teddybomber isch min Name!
Aber zäme spiele sötte mir tatsächlich, du chasch mich denn trainiere

Teddybomber isch min Name!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Teddybomber
sehr super!!!
ja ebe, im bf3 hets na e squadlobby geh, das hents canceled, wieso au immer, LOLOL

ja ebe, im bf3 hets na e squadlobby geh, das hents canceled, wieso au immer, LOLOL

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
brucht mer ja nüm, du joinsch ja eh immer din fründ ide squad...
mir sind jetzt no immer zäme inere squad gsi und suscht gitts no the menüpunkt 'team' womer innerhalb vom spiel en squad erstelle chan...
mir sind jetzt no immer zäme inere squad gsi und suscht gitts no the menüpunkt 'team' womer innerhalb vom spiel en squad erstelle chan...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Triniton PRO 5.1, isch gloub bis its s beste HS für d PS4 wo kompatibel isch!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Das hani gester denn au alles aafange begriife und ich behaupt jetzt Mal dasi ä relativ schnelli Uffassigsgab han. Aber BF hani vorher no nie selber eis gha und ebe s'Game erchlärt eim überhaupt gar nüüt, Lulz. Killzone heg das aber anschiinend au nöd hani ghört? Woni gester googlet han wiemer als Team inen Server inechunnt hani also es paar Hassparole i richtig EA glese und ich finds verständlich. Dene hetts ja wükli is Hirni gschisse!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das isch bi Killzone no geil gmacht, gö fründe is GAme, lüchtet im Menü dr Options Button, drücke, wosch joine? Ja / Nei, paar Sekunde später ischmä drinnMaster(G) hat geschrieben:brucht mer ja nüm, du joinsch ja eh immer din fründ ide squad...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Lasch eifach e fründ is spiel ine, und duesch grad joineSupersonic hat geschrieben:Das hani gester denn au alles aafange begriife und ich behaupt jetzt Mal dasi ä relativ schnelli Uffassigsgab han. Aber BF hani vorher no nie selber eis gha und ebe s'Game erchlärt eim überhaupt gar nüüt, Lulz. Killzone heg das aber anschiinend au nöd hani ghört? Woni gester googlet han wiemer als Team inen Server inechunnt hani also es paar Hassparole i richtig EA glese und ich finds verständlich. Dene hetts ja wükli is Hirni gschisse!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
@ Master und Jay
Headset Pro+ True 5.1 Surround das geit!
Headset Pro+ True 5.1 Surround das geit!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich han mis Siberia 2 im Headphonejack vo de Aaalag und s'Fudiheadset vo de PS4 im Controller und leg denn s'Siberia über de Chnopf ah. Das gaht erstuunlich guet eigentlich und ich gib jetzt nöd nomal 9284928498 uus für es Headset. Jetzt hani au endlich checkt wieni d'Luutstärchi vom Headset chan cranke.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Partychat isch huere suber eigendlech, si no es paar sache verbesserigswürdig, aber wenn de mau die meiste lüt gueti HSs hei wirds de outomatisch e tik besser
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Das funktioniert eigentlich alles ok und vor allem isches geil das mer jetzt on the fly is Menu chan. Ich find nume leider s'neue Menu und de Starttonn grüüsiger als bi de PS3. Es isch so brutal bieder und leblos.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Joah, schad chame kei eigeti Designs Wähle und Hingergrundbilder uswSupersonic hat geschrieben:Das funktioniert eigentlich alles ok und vor allem isches geil das mer jetzt on the fly is Menu chan. Ich find nume leider s'neue Menu und de Starttonn grüüsiger als bi de PS3. Es isch so brutal bieder und leblos.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
du tschecksch es nid alte..Master(G) hat geschrieben:brucht mer ja nüm, du joinsch ja eh immer din fründ ide squad...
im bf3 hetme sini kollege ide lobby chöne ilade und DENN gmüetlich zeme inen server joine!
etz meus eine en server sueche und die andere müend hoffe daser sich nid gad füllt bevor selber dine bisch

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
achso. ja guet. easy. nöd so wild...