Re: PC Master Race
Verfasst: 09 Jan 2025 16:35
DLSS 4.0 macht mit frame-gerenration drü zwüscheframes mittels KI... DLSS 3.0 het gloub eifach eis zwüscheframe berechnet...
denn zeigts am schluss 180 statt 60fps a... fühlt sich denn aber wahrschinlech nid a, wie nativi 180fps.
und teilwies gits liechti artefakt. ob das würklech so uffallt, isch e anderi frag. input lag isch ebefalls es thema bi sehr schnelle spiel. wenn aber nid grad e schnelle shooter spielsch, fallt das o nid würklech uf findi...
aber es isch haut e chli cheap, wenn d'50er serie mit doppleframe-berechnig anere 40er serie gegeüberstellsch und vo 100% meh leistig redsch...
füre 0815 user, wo usschliesslech uf FPS luegt, gseht das aber natürlech guet us!
so in etwa mini laiehafti erchlärig!
denn zeigts am schluss 180 statt 60fps a... fühlt sich denn aber wahrschinlech nid a, wie nativi 180fps.
und teilwies gits liechti artefakt. ob das würklech so uffallt, isch e anderi frag. input lag isch ebefalls es thema bi sehr schnelle spiel. wenn aber nid grad e schnelle shooter spielsch, fallt das o nid würklech uf findi...
aber es isch haut e chli cheap, wenn d'50er serie mit doppleframe-berechnig anere 40er serie gegeüberstellsch und vo 100% meh leistig redsch...
füre 0815 user, wo usschliesslech uf FPS luegt, gseht das aber natürlech guet us!

so in etwa mini laiehafti erchlärig!
