Titan -> s neue Blizzard MMO

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: Titan -> s neue Blizzard MMO

Beitrag von Mastler(P) »

ma chum, figg dae gnom scheiss.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

The Sheep hat geschrieben:ich chan mir eifach schwer vorstelle dass es SCI-FI setting mehr Lüt würd aspräche als klassischi Fantasy. Und en no grössere Chundechreis isch das was sie wänd mit Titan.... Wieviel Fraue oder gar Familie würdet es Wältruum oder es Ändzit Szenario anere Wält mit Elfe, Schlösser und Gnömli vorzieh ? Ich kenn nid eini

Aber villicht machtets jo öppis wo mehreri Settings abdeckt. zb via Timetravel oder Träum

das isch scho so. WoW het gemäss gwüsse schätzige inzwüsche öppe 20-25% fraue aateil und das isch uf ~10mio spieler gseh nid grad wenig. eigentlich isches recht bemerkenswert, was blizzard da gschafft het. i ha o scho mehrmals lüüt im game troffe, wo zäme mit ihrne kids spielet.
allerdings, wemmer sich so gwüssi antworte uf frage vo gamerinne a dr letzte Blizzcon aaglost het, denn ischs halt immerno eso, dass Blizzard nid prinzipiell dä fokus aastrebt d'fraue ds gwinne. :lol: anderersitts hends no vieles gmacht, nur zum möglichst viel subscribers ds becho....me wirds gseh.

persönlich würdi cyberpunk scenario sehr geil finde. und bi sci-fi müesste sie halt eifach als ersti zersch mal bewiise, wie das genau uusgseht als MMO. wenns guet gmacht isch, geit no viel.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Nöd unwahr, das mit de SciFi. :?

Aber allgemein müsst mer sich frögä, öb es MMOFPS tatsächlich au würklich guet isch, um es riesigs Chundesegment aazspreche. Ich würs momentan würklich no bezwiifle. Für das sind RPG würklich sensationell guet, uf de andere Siite wäred no irgendwelchi Semi-Games (Social-Zeugs, Farmville usw.) defür konzipiert, offesichtlich - vil anderi Möglichkeite gsehni nöd. Es MMORTS würi wahrschinli grad öpä 50x t Collectors Edition chaufe, aber ufem Sever wäred vermuetlich 1000 Lüüt weltwiit, schad :x Im nächschte Läbä vilicht :lol:

Ich hoffe inständig, dass Blizzard nüt à la Farmville o.Ä. herstellt. Mer muess sich gwüssne Abentüür und Herusforderige stelle und/oder e gwüssi Competition muss da sii, susch wirds en Bruch :cry: Und bitte bitte kei Intensivierig mit Facebook. De Mark Zuckerberg isch echt en huere Mongo, weg dem Typ hät fängs jedes scheiss Programm und Game irgend en Button "CONNECT TO FACEBOOK AND TELL YOUR FRIENDS THAT YOU'RE A SUPERGIMP! FOR THE LULZ!!!" :typej:

Ich bin zwar nöd so en FinalFantasy Freak, aber imo sind ja dete au sehr vil Steampunk element drinne. Das isch ja mitunter au no e Serie, wo recht Aaklang findet bi de Fraue. Cyberpunk isch uf jede Fall storytechnisch au no recht guet defür, wells doch eher es bekömmlichs und realistischs Szenario isch, ohni intergalaktische Chrieg usw. Chönti mi mit bedne aafründe :-D

@ Mastler: Logisch isches geil :herzli: Grad s 2. am duregämble :1thumb:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

mit voller Facebook Integration mein ich nid dass sie s'game komplett uf Facebook mache, mit popelgraphik à la Farmvillle. Aber wie sich scho bir Real ID zeigt het und däm chürzliche Dunkelmond Browsergame mit Facebook Zwang zeigt het, verfolge sie s'Ziel ihri Chunde ines Social Network z'hole. Das würdi d'Spieler unterenand binde und natürlich ans Produkt. Bi WoW het das au ohni Facebook funktioniert, wil sie damals so guet wie die erschte gseh sind.
WoW isch hüt no, nach minere Meinig nur so erfolgrich wil d'Spieler über d'Jahre herti soziali Kontäkt kchnüpft händ (Fründeslischte, Gilde, Fore, Blogs etc) und sich immer wieder gegesitig zruck holet ins Spiel. Ich bezwifle dass Blizzard dä Geniestreich e zweits mol mit verglichbarem Erfolg glinge würd. Darum schielets uf so öppis wie Facebook. Dört exischtieret die Bindige bereits. Milliarde vo Lüüt loget sich täglich i, nur zum luege was es neus an Tratsch git über ihri Fründe.... Wenn mer jetzt es MMO wo der Gschmack vo möglichscht vilne trifft so mit Facebook würd verbinde, dass die wo sich täglich iloge immer wieder dermit konfrontiert wärde ... hui! do würd doch am Metzen und am Bobby Kotick bestimmt de Schuss abgo. Mer chönnti zb so Sache wie Auktionshuus, Fründeslischte etc komplett ins Facebook uslagere, während die s'Game mit der coole NextGen Graphik extärn lauft.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

The Sheep hat geschrieben:mit voller Facebook Integration mein ich nid dass sie s'game komplett uf Facebook mache, mit popelgraphik à la Farmvillle. Aber wie sich scho bir Real ID zeigt het und däm chürzliche Dunkelmond Browsergame mit Facebook Zwang zeigt het, verfolge sie s'Ziel ihri Chunde ines Social Network z'hole. Das würdi d'Spieler unterenand binde und natürlich ans Produkt. Bi WoW het das au ohni Facebook funktioniert, wil sie damals so guet wie die erschte gseh sind.
WoW isch hüt no, nach minere Meinig nur so erfolgrich wil d'Spieler über d'Jahre herti soziali Kontäkt kchnüpft händ (Fründeslischte, Gilde, Fore, Blogs etc) und sich immer wieder gegesitig zruck holet ins Spiel. Ich bezwifle dass Blizzard dä Geniestreich e zweits mol mit verglichbarem Erfolg glinge würd. Darum schielets uf so öppis wie Facebook. Dört exischtieret die Bindige bereits. Milliarde vo Lüüt loget sich täglich i, nur zum luege was es neus an Tratsch git über ihri Fründe.... Wenn mer jetzt es MMO wo der Gschmack vo möglichscht vilne trifft so mit Facebook würd verbinde, dass die wo sich täglich iloge immer wieder dermit konfrontiert wärde ... hui! do würd doch am Metzen und am Bobby Kotick bestimmt de Schuss abgo. Mer chönnti zb so Sache wie Auktionshuus, Fründeslischte etc komplett ins Facebook uslagere, während die s'Game mit der coole NextGen Graphik extärn lauft.
Ischmer scho klar, dass du nöd in Facebook integrierti Spili meinsch, ich au nöd. Ich han demit s Spielprinzip gmeint ;) Ich wür das sowieso nöd als vollwertigs Spiel bezeichne ;)

Ich verstahne scho, dasses en Entwickler interessant dünkt, dassmer söttigi soziali Netzwerk chan für langanhaltene Spielkonsum mitverwende. Möglich, dass so Facebook Kram bi WoW guet aachunt, oder zumindescht besser als suschtwo. Es git halt aber au nöd vil Games womer sich 1. so oft demit beschäftigt und 2. au immer wieder uf die gliche Lüüt trifft. Logisch wird mer dete au persönlicher, mer isch au zämä im Teamspeak usw. Fair, die Option söllmer aabüte.

Dass die Facebook Sache jetzt au uf StarCraft usdehnt wird, z.bsp. find ich ebe überhaupt nöd guet. Ich gsehne halt nöd würklich de Sinn devo - was bringts mir i somene Game? Blizzard entfernt die technisch Unterstützig vo Clans und verallem vo Chat-Channels, die ganze Sache werded uf Facebook verlagered. Und sorry, uf das hani eifach kei Luscht und wennmer sich umelost, denn truured ebe sau vil Spieler dene Features nache, mich inklusive. Well für vili Lüüt isches tabu, s 'virtuelle' und s 'echte' Läbe z'vermische. Ich ghöre zu dene Lüüt, und wenn ich dur das nöd all Features nutze chan vom Spili, denn isch das für mich en rechte Fruscht - und wenns z'vil wird, höri eifach uf spiele oder fang gar nöd erscht a.

Ich möcht mir in Zuekunft nöd Gedanke müesse mache, öbi de Gegner nöd echt doch echli zu härt bashe und er mich denn irgendwie uf facebook flamed und Fötelis gaht go sueche usw. - hörmer uf mit so Sache. So Spiel sölled Spass mache, dadezue isch t Identität nöd notwendig.

Blizzard macht en Fehler wenns so wiitermached. Si sind recht aktiv i dere Facebook-Gschicht und münd irgendwodure ufpasse, dass si nöd echt öpis kaputt mached demit. Öpis ermögliche isch ja guet, aber gwüssi Features nur über Facebook aabüte - Katastrophe. Mer chan nöd alles beliebig mitenand kombiniere.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Ich weiss nid wie guet Facebook im Zämehang mit WoW funktioniert. Glaubs nid so guet, wil WoW jo quasi scho es eigets Netz het. Und wosi s'Blizzard Forum händ wele mit Real-ID Zwang verbinde, hets en Ufstand gä. Wils halt nachträglich gseh isch.
Aber bime neue Game chönntets so öppis vo afang a ibaue. Denn gsehts möglicherwis andersch us mit der Akzeptanz.

Mir macht die Entwicklig au es bitz Sorge. Ich han bis jetzt kei Facebook Account brucht, und ich möcht ganz gärn dass das so blibt
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Ich glaub, das in naher Zuekunft e Entwickler vorussetzt, das me MUESS e Facebook Account ha zum s Spiel überhaupt spiele z könne.
Vieli Eltere lönd ihri Kinder zwar WOW spiele, aber verbiete ihne Facebook. Au gitz no vieli Facebook verweigerer wie mich (wos vor eim Joor glöscht het) wo niemals do druff iistiege würde.
S Problem isch ja das nid eifach Facebook "hesch". De muesch es ja "pflege". E unpflegte Facebook Account ohni Friends bringt au der gewünschti Effekt vo der Vernetzig nid.
Also würde zwar gwüssi e FB account mache, aber würde dä nid pflege (sprich, sie würde evtl nur ihri Battle.Net contacts übertrage, was blizzard au wieder kei Mehrwert bringt.)
Es wird höchschtens als Erwitterig aagluegt wo au kasch verwände. Aber FB wird sicher nie Pflicht.
Usser Activision kauft sich bi Facebook ii, oder besser: Facebook kauft Activision :lol:

in WOW: INSPECT --> Tab (Facebook) mit Fottene vom Player :groel:
Guet Nacht
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

Facebook Verweigerer sind die weichschte :wegguck: :lol:
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Ok, das isch Dini Meinig.
Aber wieso sinds die Weichschte?
Für was brucht unbedingt FB?
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

finds also au voll ok wemme de scheissdreck bojkotiert.
aber ja, ich ha au e FB account.
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

Dragon hat geschrieben:Ok, das isch Dini Meinig.
Müesst chli gnäuer is detail ga: Senig wo ihre Account us "überzügig" wieder lösche meini ;P
Die wos gar nöd ersch wänd => all ok!
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

wiso isch eine wo us überzügig das FB en schiessdreck isch und sien account de wieder löscht en weiche?
Bild
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Asskicker hat geschrieben:
Dragon hat geschrieben:Ok, das isch Dini Meinig.
Müesst chli gnäuer is detail ga: Senig wo ihre Account us "überzügig" wieder lösche meini ;P
Die wos gar nöd ersch wänd => all ok!
Sitt ich Dich kenn hesch no nie so en Scheiss verzapft wie das jetzt grad :lol:
Ellei der Punkt, das jedes uffegladene Bild d Urheberrecht an Facebook abtreit, isch untragbar.
Vieli sind efangs eso abhängig vo dene digitale Fründe, das sie nid merke das d Nutzigsbedingige immer wieder sanft abgänderet wärde, aber immer zugunschte vo Facebook, nie zugunschte vo de Benutzer. Mit jedem Paragraf wird wieder e Verdienstmöglichkeit mehr iigschleust wo d Benutzer aber ok finde, hauptsach sie müend sich nid uss Facebook "lösche" (was jo bekanntlich nid goot. Bisch mal drin, bisch drin. Au min Account isch no uff de Backup Server :lol:)

Abgseh dervoo das immer wieder Sicherheitslöcher vo 14 jährige Hackers gfunde wärde und das zum Teil nümme "Peanuts" sind. Ganzi Adress-Stämm vo User wo gleaked wärde, inklusive Tittebildli (ok, da bisch selber Schuld wenn das uff FB ladsch).

E wichtige Punkt isch für mich au der "gläserni" Kund. Du kasch jetzt koo mit Cumulus Card und Supercard und all dene Gschichte wo uns gläsern mache. Aber Facebook isch mit Abstand s heikelschte Konstrukt.
Es weiss allererschtens mal wie Du heissisch, wo Du wohnsch und evtl au Dini Kreditkarte-Nr. Sowitt so guet, das weiss Google und Amazon au.
Wär Facebook ganz gezielt benutzt zum mit witt entfernte Kollege in Kontakt z bliebe, ka nid viel falsch mache.
Aber benutzisch tatsächlich d Mehrheit vo de Funktione wo Facebook bietet, denn kasch mit de Informatione wirklich fascht e Cyborg abspiese und "Luca" nenne und er würdi ziemlich Dim Ebebild entspräche (enorm viel kenne der richtigi Umgang mit persönliche Date hüttzutags nümme)
Es weiss wer Dini Fründe sind, mit wem Du ins Bett goosch, mit wem dä zämme bisch, wie DIni momentani Stimmig isch, Dini Lieblings Games, Serie und Film, Dini Hobbys, mit wem die Hobbys betriebsch. Es weiss weli Zittigsartikel Du guet findsch, es kennt Dini politischi Iistellig und meischt au no grad wie de in de momentane Abstimmige gosch go stimme. Es weiss was Du liebsch und was de hassisch. Es weiss genau wo und was DU iikaufhsch denn überall uff allne Sites hets fangs Facebook Connect Buttons. Ich bi überzügt me könnt mit eme guet bewirtschaftete Profil au grad no "Profiling" betriebe und psychisch labili Persone "flage".
S Beschte zum Schluss: Wenn de tot umgheisch, denn konduliere Dir d Kollege zu Dim eigene Tod uff Dinere FB Wall.

Was für e unnötige Quark. :lol:
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

Bild

isch mer chli langwilig gsi :(
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Findi aber guet, Du hesch nid mal widersproche :lol:
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

er isch ja au en guete.
Bild
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Meischtens wenn me ihn trifft ka me au grad "En Guete" sage.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

sterbe wirsch . :lol:
Bild