Herr Rossi hat geschrieben:vil Mönsche merked gar nid wie si ires Läbe mit unnötigem Ballast erschwered und mached bis zum Tod nüt degäge.

Moderator: Avenger
Herr Rossi hat geschrieben:vil Mönsche merked gar nid wie si ires Läbe mit unnötigem Ballast erschwered und mached bis zum Tod nüt degäge.
underschied thaeye/rössliHerr Rossi hat geschrieben:Bullshit!thaeye hat geschrieben:es git niemert mit nureme "negative " mindset , wenn dann sind das chranki (Ritzer und so, Druck ablah etc.). bitzli realität bitte.zeromeier hat geschrieben:ebe, sich sälber hinderfrage, das isch wichtig. gliichziitig chamer aber es positivs oder negativs mindset ha, mit letzterem wird dis läbe halt eifach negativer, fact. chamer mache, wüsst jetzt aber nöd, wieso meh das söt wele.thaeye hat geschrieben: und sich izrede es sich eh alles positiv und positiv bliibe und so, bringt dich im lebe kein schritt vorwärtsaber es git sehr vill mit nur postitivem mindset und das merkt meh den au scho nach 2-3 sätz imene gspröch wenn chli weisch wie chützle.
Kei Mönsch hed nur es positivs mindset, ussert er isch au chrank. Richtig isch dases trendy isch mit Kalendersprüchli es nur positivs mindset zvermittle. D Realität vo dene Mönsche isch aber e anderi, das nur positive isch reini Fassade.
Das isch aber gar nid de Diskussionspunkt. Es gad einzig drum sis Läbe zverschönere indem mer sich vo Mönsche, Muster oder andere Iflüss befreit wo eim nid guet tünd.
Wele Mönsch set das nid welle?
Weli Wärchzüg mer defür brucht isch sehr individuell. Die einte entdecked d Natur für sich, die andere mached Sport oder Yoga etc.
Aber ja, vil Mönsche merked gar nid wie si ires Läbe mit unnötigem Ballast erschwered und mached bis zum Tod nüt degäge. Ires Umfeld straft so Mönsche meischt mit usem Wäg gah oder verhaltet sich ine gegenüber oberflächlich. Verständlich, wer wett scho mit chronisch unzfride Lüt freiwillig öpis ztue ha?
Das machi nur bi mir selber und wise nur druf hi dass usnahmslos jede Ballast hed. Das isch ja nid per se negativ, höchstens individuell wahrgnoh.thaeye hat geschrieben:ich gang de lüüt nöd go sege was unnötige ballast isch
und du wirsch au allei gebore? zeiche?zeromeier hat geschrieben: aber hey, jede stirbt elei.
seg das dä nein ilevän büro gummis.zeromeier hat geschrieben:aber hey, jede stirbt elei.
Wieso? Gibt eineiige Zwillinge und Liebende welche fast zusammen sterben, da der Zweite vor lauter Kummer auch stirbt.thaeye hat geschrieben:und du wirsch au allei gebore? zeiche?zeromeier hat geschrieben: aber hey, jede stirbt elei.
Nachdem der letzte Baum gefällt und der letzte Fisch gefangen wurde sagt er "Huch, ich krieg keine Luft mehr, muss noch schnell jemanden erwürgen damit er mir nicht den Atem raubt!".Herr Rossi hat geschrieben:Grundsätzlich isch mer au egal was öper macht womer nid nöch schtot, bi aber je nach Alass zivilcouragiert und misch mi ih wenns nötig isch.
Ich behaupte, du kännsch d wält nöd.Ribit hat geschrieben: Dann kommt noch der Rossi und sagt Stand/Status sei unwichtig, das sagen nur Leute welche die Welt nicht kennen.
Du läbsch i dinere eigete chline Wält und klagsch nur überall, was alles nöd guet isch. Mach malen schritt us dim mindset use.Ribit hat geschrieben:Das kann jeder sagen ohne jede Begründung.
Das kann jeder sagen, ohne jede Begründung...Ribit hat geschrieben: Dann kommt noch der Rossi und sagt Stand/Status sei unwichtig, das sagen nur Leute welche die Welt nicht kennen.
Aha, und das weisch du will?Ribit hat geschrieben: Leute die Show machen, vorgeben etwas zu können, etwas sein sollen oder wollen, sich eloquent und gewitzt ausdrücken können aber im Grunde fast nur Nonsense, Smalltalk und Erlebnisse labbern.
Ich liss sin krams ersch sit dem jahr, vorher eifach überfloge, meischtens zviel text und zwenig inhalt.Herr Rossi hat geschrieben:Andy bisch dumm!? Er weiss alles, das setsch doch langsam wüsse. Heieiei...
Betrachte doch einfach den Zustand, schau dir die Materie mal genauer an. Eine Welt der Unterhaltung und Propaganda, dazu massenweise Möchtegerne-Studenten.zeromeier hat geschrieben:Aha, und das weisch du will?Ribit hat geschrieben: Leute die Show machen, vorgeben etwas zu können, etwas sein sollen oder wollen, sich eloquent und gewitzt ausdrücken können aber im Grunde fast nur Nonsense, Smalltalk und Erlebnisse labbern.
Frag doch mal wieviele Leute die Technologie hinter ihrem Handy brauchbar erklären können, das wird eine Herausforderung aber nutzen tun es fast alle.Herr Rossi hat geschrieben:Andy bisch dumm!? Er weiss alles, das setsch doch langsam wüsse. Heieiei...
lueg mal in spiegel.Ribit hat geschrieben:Leute die Show machen, vorgeben etwas zu können, etwas sein sollen oder wollen, sich eloquent und gewitzt ausdrücken können aber im Grunde fast nur Nonsense, Smalltalk und Erlebnisse labbern
ich find du bisch sehr eloquent, z fest sogar. kei frau wott eine wo die ganz ziiit alles analyisiert und sich mit schachtelsätz usdruckt.Ribit hat geschrieben:Ich kann mich nicht gut ausdrücken, das ist ein massiver Schwachpunkt.
Es geht ja nicht darum ob man etwas weiss sondern wie es verkauft wird d.h. eloquent.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste