NERV hat geschrieben:Tatsujin hat geschrieben:het gnau nüt mit dem z tue, dass du de kater bechunsch. und de kater isch anfürsich au nüt schlächts, im gägeteil. mer muess eifach luege, dass mer en scnell wieder heile tuet (muskelregeneration) und erscht den am gliich muskel wieder wiiter trainiert. am schnelschte heile chan mer en mit aminosüüri und protein. dextrose söll au helfe.
Ich verstehe schon sehr gut, was du mir damit sagen willst. Das Problem ist halt, dass meine Vorfahren (also Meine Mutter, Krossmutter etc.) schon sehr dünn gebaut sind bzw. waren. Keine bzw. keiner von denen hatte je gross Musklen anbauen können. Drum fällt mir das halt auch besonders schwer. Kaum lebe ich ein paar Trainiereinheiten an den Tag habe ich auch schon wieder schweren Muskelkater, sodass ich am nächsten Tag unmöglich wieder eine Trainingseinheit einlegen kann. Ich verwende dazu auch nur 2 Kilogramm schwere Hanteln und nicht solche mit mehr Gewicht. Mehr würde meine dünn gebauten Arme auch nicht vertragen. Dann kämen zum Muskelkater wohl leider auch ganz schnell einmal schmerzende Verletzungen hinzu. Drum wie gesagt, ist Krafttraining leider nichts für mich. Trotzdem wären mehr Muskeln toll und würden mir sicher auch ganz gut stehen.
isch ebe scho falsch. wenn de muskelkater hesch, muesch ebe 2~3 täg warte. grad am aafang isch sehr wichtig au geduld chöne ds zeige.
isch scho klar dass nöd jede glich baut isch und gliich muskle chan aabaue, aber das heisst nöd, das so en person nöd au gliich chrafttraining chan mache. sie muess das ganze eifach mit weniger gwicht aagah.
gueti regle isch pro üebig 3~4 sätz à 8~12 wdh. pro satz. dademit setsch luege, dass ds gwich so abgstumme isch, das nach em 4. satz chum na en wdh. schafsch.
ca. 30~60 sec. pause zwüsche de sätz und ca. 2min. pause zwüsche de üebige.
den grad am aafang ca. 3 tag pause, bis mer wieder di gliiche üebige aahgaht. in zwüscheziit chan mer denn z.b. anderi regione trainiere wo anderi muskle beanspruche.
den ebe gnueg protein und aminosüürine zuesich neh um d regeneration ds beschlüünige.
nach eis bis zwei wuche regelmässigem training musch dich den also scho hert aastränge, wenn namal en musklekater wosch dörfe ds gschpüüre becho.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear
!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア
!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.