a fail in a fail.

Moderator: Avenger
super isch ono, uf eim sender hei sie bhauptet, "die leiche ist inzwischen längst entsorgt worden, warscheinlich auf hoher see" ähäzwirrlibatz hat geschrieben:The Sheep hat geschrieben:Muul und Bart sind 100% deckigsglich. da het wieder ein mit em photoshop gschpielt![]()
![]()
wem das nöd uffallt... ich weiss ja nöd....
d'markierig.Chäller hat geschrieben:welle fail meinsch?
h4xX0r hat geschrieben:das alles isch so lächerlich...
Mastler(P) hat geschrieben:d'markierig.Chäller hat geschrieben:welle fail meinsch?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
obs jetzt glaubsch oder nid das si en töted hei: was isch so abwägig ne i see z gheie? das isch doch s bescht wo i dere situation chöntisch mache. DNA test gmacht, fotis gmacht usw..., was wosch jezt mitere liiche? in amerika begrabe? oder döt irgendwo begrabe?Sylvara hat geschrieben:super isch ono, uf eim sender hei sie bhauptet, "die leiche ist inzwischen längst entsorgt worden, warscheinlich auf hoher see" ähä![]()
mega....dr meist-gsuechti mah vo de USA hends gschwind im meer versenkt laul
im gliiche biitrag hei sie das komische "leiche-foto" zeigt, wo uralt und nid offiziell isch; skepsis isch also durchuus aabracht.O_O hat geschrieben: usserdem ischs die offizielli usag und nid e behauptig vomne sänder.
ololololololololololololololO_O hat geschrieben:was wosch jezt mitere liiche? in amerika begrabe? oder döt irgendwo begrabe?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
lakritz hat geschrieben:werum händs eigentli en unbewaffnete verschosse wenns en hetted chöne feschtneh und verhöre? das macht me doch mit schwerverbrächer ,vor gricht bringe und vor de wält an pranger stelle.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste