G-ay-lien hat geschrieben: S Internet chöntmer ja irgendwie mitenem Login löse wo jede mit de Billag-Rechnig zuegschickt bechunt
jööööö!
Moderator: Avenger
G-ay-lien hat geschrieben: S Internet chöntmer ja irgendwie mitenem Login löse wo jede mit de Billag-Rechnig zuegschickt bechunt
Stimmt scho au, aber au wenn du nie Auto fahrsch profitiersch du devo indirekt: Post chunt über Schiene & Strass, de Coop wird ufgfüllt mit Sache wo vomene LKW glifered werded, t Schuele bildet zuekünftigi Polizischte, Ärzt, Sanitäter, Chrankeschwöschtere usw. us, also hesch au en Profit devo, isch halt scho Infrastruktur wott über t Stüüre zahlsch. Billag gaht aber meh in richtig Konsum. Isch kein grosse Underschiid, ich weiss, würds aber trotzdem nöd in gliche Topf wärfe.Overdose hat geschrieben:stimmt a sich scho .. nur tuesch due je nach person au 0 % Autofahre, 0% zugfahre, 0% chrank sie, 0% gofe ufstelle u it schuel schicke, 0% usw.h4xX0r hat geschrieben:total behinderet: ich luege 0 Stund Fernseh im Jahr und zahle trotzdem, au wenn ich min aaschluss plombiere lahn, will ich chönnt ja übers internet luege. machi aber au nöd. ich müsst denn bewiise, dass ich das nöd mache? mit em radio ischs no blöder. kei anderi rechnig nervt mich so wie die scheiss billag.
wenn so denksch de chömer gad mit allem ufhöre.
i bi defür das mer transparent macht was wie wo woher choscht. U das btw au bi eusne Politiker z bern (lobby).
Jaja, scho klar, chan jede em andere Uslehne und publiziere.. Was weiss ich, wird ja im 21. Jahrhundert wohl irgendwie e Möglichkeit gäh zum das irgendwie chöne z'überprüefe, oder z'verhindere. Chan aber wohl eifach nöd sii, dassmer praktisch dezue zwunge wird zum dä Dienscht z'zahle, au wennmeren nöd nutzt.Chäller hat geschrieben:G-ay-lien hat geschrieben: S Internet chöntmer ja irgendwie mitenem Login löse wo jede mit de Billag-Rechnig zuegschickt bechunt
jööööö!
Aso nöd bevormundet wärde vo de quasidiktatorisch feschtgleite Sändeziite? Das isch türli s'allergröschte Übel am ganze aber um das gahts de Frau Rickli nöd.kraut hat geschrieben:i würd ihm aber rächt gä mitem online. wär halt scho z beschte, we de alles sälber chönntsch zämestelle und zu dere zyt luege wod sälber wosch. z digital tv stellt aber bis jetzt e gueti zwüschelösig dar. was eifach no fählt, isch dass me ou US-sänder grad live chönnt luege. super wärs.
sehr wahr. das chunnt au no drzue aber mach das em durchschnittsdänker klar.G-ay-lien hat geschrieben:Stimmt scho au, aber au wenn du nie Auto fahrsch profitiersch du devo indirekt: Post chunt über Schiene & Strass, de Coop wird ufgfüllt mit Sache wo vomene LKW glifered werded, t Schuele bildet zuekünftigi Polizischte, Ärzt, Sanitäter, Chrankeschwöschtere usw. us, also hesch au en Profit devo, isch halt scho Infrastruktur wott über t Stüüre zahlsch. Billag gaht aber meh in richtig Konsum. Isch kein grosse Underschiid, ich weiss, würds aber trotzdem nöd in gliche Topf wärfe.
chasch di chuum drücke, do müesstisch sämtlichi mediaplayer deinstalliere uf em Compi:h4xX0r hat geschrieben:ich müsst denn bewiise, dass ich das nöd mache? mit em radio ischs no blöder. kei anderi rechnig nervt mich so wie die scheiss billag.
Sollten Sie jedoch über keine anderen Empfangsgeräte als den Computer verfügen, müssen Sie sich anmelden, wenn die untenstehenden Bedingungen alle erfüllt sind.
Privater Radioempfang:
* Der Haushalt verfügt über einen Internetzugang via ISDN- oder Breitbandanschluss (z.B. ADSL, Kabelnetz).
* Eine entsprechende Software (z.B. Mediaplayer, Realplayer) ermöglicht den Empfang.
Privater Fernsehempfang:
* Der Haushalt verfügt über einen Breitbandanschluss (z.B. ADSL, Kabelnetz).
* Eine entsprechende Software (z.B. Mediaplayer, Realplayer) ermöglicht den Empfang.
* Der Haushalt hat ein kostenpflichtiges Abonnement für den Empfang von Fernsehprogrammen abgeschlossen oder hat sich bei einer Anbieterin registriert, die kostenlos Zugang zu Fernsehprogrammen gewährt.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
het das d rickli gseit? scho allei für das söttmere so e richtig schöni wasche houe. die intelligäntischti isch si halt scho nid. aber was wettemer die wird im herbscht wiedergwählt?zwirrlibatz hat geschrieben:Sehr dummbeschränkt churzsichtig isch d'Idee vo Zahle je nach konsumierter Mängi.
O_O hat geschrieben:isch das s neue SVP thema womer denn wieder chöi go abstimme und ziit verplämperle?
zahlsch au gern 650 franke? denn chönntsch vo mine 450 au no 200 übernehgeosnow hat geschrieben:ir wüssed scho, dass grad die Werbe- oder Spielsendige gsponsored sind und meh oder weniger choschtedeckend sind.
ich zahle gern die 450chf und mues defür nöd teleblocher uf em inets luege.
Ja jensiits isch das.kraut hat geschrieben:![]()
aber isch scho so. e rächti souerei dass eifach alli müesse zahle.
lulz!eine usem tagi artikel hat geschrieben:Zur Person von Frau Rickli: Bei Goldbach-Media ist sie zuständig für private TV- und Radiostationen im Ausland (Deutschland) – und damit verantwortlich, dass gutes Schweizer Geld ins Ausland abgeleitet wird. Es profitieren also nicht TeleZüri, Radio24, Tele Top, Tele M1, Radio Argovia und die vielen anderen Privatstationen in der Schweiz! Nur, das sagt Frau Rickli interessanterweise nie.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste