[3DS] Link's Awakening
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
spiel ich jetz das bis am füfte juli oder han ich dänn zelda überdose? 

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ersch dänn chunnt mis amazon.uk royal pain in the post oot.
I speeled my drink!
Re: [3DS] Link's Awakening
bi ebe au am überlege obis no söll beende. ha scho 5 instrument. aber ich wott nid scho e zelda ermüedig ha.
I don't believe in orange
spilsch au bi jedem neue instrument erneut t balade vom windfisch vorem ei?
nach tempel 5 gohts ab, denn kunt me fascht überall ane uf dr map. nummer 6 isch chli psycho, und nix für emotional schwachi. tränli simer us de auge kullert als kline bueb.
7 und 8 sind denn MEGA, und knifflig. nit wenig oft hani em dax and nintendo hotline aglütte
nach tempel 5 gohts ab, denn kunt me fascht überall ane uf dr map. nummer 6 isch chli psycho, und nix für emotional schwachi. tränli simer us de auge kullert als kline bueb.
7 und 8 sind denn MEGA, und knifflig. nit wenig oft hani em dax and nintendo hotline aglütte

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Turm (zweitletsche Dungeon glaub) isch rächt Hardkoor, da han ich au rächt gkrampfet. Aber hätt ja glaubs en super Zwüscheboss, wo me öppe 34958739485 mal mues bekämpfe und bi jedem Träffe wird er echli hässiger 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
dr endboss vo dem tempel seht chli us wie en schueschnabler wo angry isch. sott aber e adler darstelle. finds übrigens genial dass es 2 bosse git womme us dr "super mario perspektive" bekämpft"
aber isch wirklich knifflig. aber au logisch. im letshcte kamme sich um einiges übler verlaufe.
bonus hint: bim "event" wo dr 8. tempel öffnet kunt me in gnuss vo genialer musik wo nur dort vorkunnt. pause drugge und chli laufe loh
aber isch wirklich knifflig. aber au logisch. im letshcte kamme sich um einiges übler verlaufe.
bonus hint: bim "event" wo dr 8. tempel öffnet kunt me in gnuss vo genialer musik wo nur dort vorkunnt. pause drugge und chli laufe loh

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
evo hat geschrieben:spilsch au bi jedem neue instrument erneut t balade vom windfisch vorem ei?

ich han sowasvo müeh mit 2D maps. womunidure?
I speeled my drink!
er spilt eifach jemols t balade mit dene instrument woner het. isch no cool dr fortschrit z'höre wenn jewils e neus drzue kunt
wo genau bisch? ich kenn jedes fucking gebüsch uf dr insle cocolint mit vornamezwirrlibatz hat geschrieben: womunidure?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
meh so allgemein. 2 screens links 1 screen ufe und tschüss ha ke ahnig meh wo was gsi isch. 

I speeled my drink!
genau für das gits ja dr select knopf? s git e ganzes buech über die kartefunktion in dr bibliothek
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
dä select chnopf han ich dänn mal gfunde. aber bim über d'charte scrolle gitts doch meischtens es fragezeiche im erklärviereggli und öb dänn da und det unterwägs gliich en unverschiebbare fels im wäg staht weisch denn ebe au noni. jedefalls vergiss ich das immer alles grad sofort. ich känn jede busch mit stammbaum im OoT und TP Hyrule, aber bi dene 3D wälte hetts glaubs eh weniger hindernis und vertrackti wäg...
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Es chunnt sicher nid ersch denn. Wie gseit, delivery estimates id Schwiz si uf amazon no oft falsch.zwirrlibatz hat geschrieben:ersch dänn chunnt mis amazon.uk royal pain in the post oot.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Sephi hat geschrieben:Es chunnt sicher nid ersch denn. Wie gseit, delivery estimates id Schwiz si uf amazon no oft falsch.zwirrlibatz hat geschrieben:ersch dänn chunnt mis amazon.uk royal pain in the post oot.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich hans mir jetzt au no gkauft :typej: Natürlich uf Dütsch. D'Claude Moyse-Übersetzig isch a gwüsse Stelle sowas vo hinüber, es isch super 

Link untersucht das Regal..! ...
Das ist ja ein tolles Regal..!
Er isch übrigens super:"Wunderkran! 1 Spiel 10 Rubine"
x Zock
x Gähn

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich spiel dä OoT jetz uf dütsch und de isch drgäge sowas vo öd will ernschthaft elfe fantasy wältuntergang helde krempel. ok uf änglisch türli au aber es fallt drum grad chli sehr uf.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
D'Color-Version hätt scho es paar Fragwürdigi Änderige. Wieso heisst de Hund nüme Struppi sondern Komet? Dum!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Was? Natürlich sind Chain Chomps HÖnd, was dänn susch? Drum sinds ja grad so super!O_O hat geschrieben:de hundHUND
jaja ich weiss scho dases hünd sind. ich lach drüber. en ball are chötti. rächt guet.
I don't believe in orange
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ja ebe, super. Und er kläfft (im Zelda allerdings nonig). No besser.O_O hat geschrieben:jaja ich weiss scho dases hünd sind. ich lach drüber. en ball are chötti. rächt guet.