Moff hat geschrieben:ninbo du bisch de erscht uf minere foe lischte
En sehr en gueti Idee - wänn's ein User gitt, wo me mit 100%iger Sicherheit chan säge, dass me nüt - aber au würklich gar nüt - verpasst, dänn de ninbo
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Skeletor hat geschrieben:trottel, das gits ja erst sit em update da.
aber ich hau di au druff, das haltisch ja nöd us.
das isch de erste Forum wo kei Ignornierliste ka hät, das isch echt holly shit!
Gurgelhals hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:ninbo du bisch de erscht uf minere foe lischte
En sehr en gueti Idee - wänn's ein User gitt, wo me mit 100%iger Sicherheit chan säge, dass me nüt - aber au würklich gar nüt - verpasst, dänn de ninbo
Gurgelhals hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:iets het de wichser was gschriebe aber ich gsehs ned, soooo schön
nei, bin die ganz ziit am umebaschtle am neue (G)net... und wenni mal bitz ziit han spili grad enslaved.
aber ich has castlevania kauft und es lieht parat!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
de neui isch no geil, a paar saget, es sei a chli schwer uf normal, würds aber nöt uf easy zocke (wird mit de zit immer einfacher)
wenn d'nerve häsch, würd ich's sogar uf "Veteran" zocke
(de dritt vo vier Schwierigkeitgrad, grad am Afang isch es a biz härt, wird aber immer einfacher, hät aber so ne oldshool feeling wenns a chli knackig isch und es git geili "Duell" mit de grosse Gegner, aber mir cha im Not jeder zit die Schwierigkeitgrad umstelle, ha nonnig muesse, bin aber schon zwei mal nah dranne gsi)
bin izwischet bi Halo Reach im glaub vorletzte Level acho (au Legendary/solo), issch sooo geil!!!!
han aber a pause davo brucht, nachdem i's uf normal/solo fertig zockt ha und Halo3 die letzte hälfi veteran/solo (isch fast so lang wie's Reach) und denn wieder Halo Reach legendary/solo akfange ha...
enslaved han i nonnig, reizt mi aber scho (grafix gsehnd mega farbig us und hät de besser Maniac Wertig als Castle übercho)
wieso speicheret das spieli au grad din zuestand bim checkpoint? ich chan mit ärä viertel vo minere energie an 2. titan. bitz frustig für mich grobmotorige videospieli-spieler.
Boah, Ninbo... Mimimi, man darf nix kritisieren und muss alles super toll finden, mimimimimi. Bashing wäre, wenn ich einfach grundlos argumentieren würde, aber ich habe für all meine Kritiken Argumente, die als meine eigene Meinung zählen und nicht aus dem Arsch gegriffen sind.
Stell dir vor, es gibt Leute, die sind eben nicht so leicht zu beeindrucken, geschweige haben keine Lust darauf solch ein Spiel zum Vollpreis zu spielen (ich zum Beispiel). Zumal ich Castlevania mit anderen Dingen asoziiere als das da. Und nein, ich asoziiere auch Castlevania nicht mit dem ganzen Metroidvania-Fark... Zum Budget-Preis werde ich es mir aber wohl kaufen, Vollpreis ist mir dieses Machwerk aber nicht wert. Mimimi.
Jehuty hat geschrieben:Boah, Ninbo... Mimimi, man darf nix kritisieren und muss alles super toll finden, mimimimimi. Bashing wäre, wenn ich einfach grundlos argumentieren würde, aber ich habe für all meine Kritiken Argumente, die als meine eigene Meinung zählen und nicht aus dem Arsch gegriffen sind.
Stell dir vor, es gibt Leute, die sind eben nicht so leicht zu beeindrucken, geschweige haben keine Lust darauf solch ein Spiel zum Vollpreis zu spielen (ich zum Beispiel). Zumal ich Castlevania mit anderen Dingen asoziiere als das da. Und nein, ich asoziiere auch Castlevania nicht mit dem ganzen Metroidvania-Fark... Zum Budget-Preis werde ich es mir aber wohl kaufen, Vollpreis ist mir dieses Machwerk aber nicht wert. Mimimi.
1. Es heisst mühühü oder mümümü, nid mimimi, das isch für Operesänger. 2. Foe-list und du bisch Befreit, isch imfau mega, probiers us Hautten!
Demo gspielt, isch Chabis. Ömel bis zum Zwüscheboss im Wald nachdem me gritte isch. Wiiter hani gar nüm möge. A A A XXX A B B Y YYY X XXX XA X schnarch.
Gitts irgendeis Vampirspieli mitnere aständige Transsylvanie/Dracula Gschicht und Schtimmung?
zwirrlibatz hat geschrieben:Gitts irgendeis Vampirspieli mitnere aständige Transsylvanie/Dracula Gschicht und Schtimmung?
Shit, das isch damals würklich rächt super gsi. Es wiiters Bispiel defür, dass me um s'Jahr 2000 ume, bevor s'Halo dänn alles kabutt gmacht hätt, mit em Shooter-Genre ganz interessanti Sache usprobiert hätt. So Spieli wärded hütt schlicht und eifach nüme gmacht.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
so knapp 3h zockt.. naja irgendwie no guet, irgendwie aber ou huere schlächt.. me merkt dases no chli me zit hät brucht.. dstürig im bsungrige.. ou grafisch isches mängisch hui u mängisch pfui
ebe alles chli zämäklaut aber immens guet inszeniert das ganze, castlevania meets lord of the rings, lol logisch passts de retro jünger nöd aber solangs so guet präsentiert wird isch mir das egal. und ja ich han die meiste alte castlevania au gspielt und sind scho super gsi. aber alles haet es endi und en neuafang. wenns die gröbste schnitzer wie kamera und kampfsystem nah chli überarbeitet bimene nachfolger isches super.
Jehuty hat geschrieben: