het glaub niemer bhauptet dass das nid der Fall isch.Schummelschumi hat geschrieben:han ich öpis nid mit übercho? wieso sölled kinofilm nid genau so betroffe sie?
Ich chan ke Film me luege
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Avenger hat geschrieben:Tonfilm ist schlecht konserviertes Theater zu überhöhten Preisen.

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
für die wo bildqualität in pixel mässe.Astroboy hat geschrieben:Sehr wahr. D'Bildqualität isch scho lang kes Kriterium mech für is Chino z'ga,
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sälbschtgfälligi internetfilmröiber rede über bild- und erläbnisqualitäte. :typej:
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Gloub ehner grundsätzlech für Lüt mit Ouge im Chopf. Und Filme ladeni prinzipiell nid abe.zwirrlibatz hat geschrieben:für die wo bildqualität in pixel mässe.Astroboy hat geschrieben:Sehr wahr. D'Bildqualität isch scho lang kes Kriterium mech für is Chino z'ga,
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Oh lueg, jetz simer wider i dere Phase acho.zwirrlibatz hat geschrieben::typej: omg

Verzell doch mal chli weles dini Lieblingschinos si, wos die beschte Projektore, Soundalag, Atmosphäre het und wo s bild z dunkel isch. Teil dini Isichte zu "Erläbnisqualitäte" mitem unwüssende Pöbel!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Bildqualität? Ich wott Filme im Original und mit Pause luege. Nid wenig schwierig isch es worde.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
säg mal nüt! was hani mi gfreut wo d'kitag z'winti es kino ufgmacht hät. z'züri zeigeds ja smeischte OT ... am afang da au no, denn chli weniger, mittlerwile nurno usnahmswiis. de hass!Avenger hat geschrieben:Bildqualität? Ich wott Filme im Original und mit Pause luege. Nid wenig schwierig isch es worde.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Isch hie ds gliiche. Westside het agfange mit de dütsche Fassige und d Kitag het jetz leider mitzoge.
Sehr schad, aber isch offebar es Kundebedürfnis. Inzwüsche muesch Originalfassige mit der Lupe go sueche.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Hauptsach Chabis bhaupte und denn nur no Smileys poste und zruggchräbse. S Problem isch nid dass HD-Projektore oder Fernseher besseri Bildqualität würde anebringe als es guet usgrüschtets Chino, sondern äbe grad der Mangel a genau söttige Chinos. Drum würdsmi also scho schaurig wunder näh wiviu Chinos mit Top Usrüschtig und entsprächender Qualität du i dire Nöchi hesch - wo dezue d Filme no ir Originalfassig zeige.zwirrlibatz hat geschrieben:check lieber mal dini (ständig) phase.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
hold dr Laserdisc, die muesch in dr mitti umdreieAvenger hat geschrieben:Bildqualität? Ich wott Filme im Original und mit Pause luege. Nid wenig schwierig isch es worde.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
:typej:Sephi hat geschrieben:Hauptsach Chabis bhaupte und denn nur no Smileys poste und zruggchräbse. S Problem isch nid dass HD-Projektore oder Fernseher besseri Bildqualität würde anebringe als es guet usgrüschtets Chino, sondern äbe grad der Mangel a genau söttige Chinos. Drum würdsmi also scho schaurig wunder näh wiviu Chinos mit Top Usrüschtig und entsprächender Qualität du i dire Nöchi hesch - wo dezue d Filme no ir Originalfassig zeige.zwirrlibatz hat geschrieben:check lieber mal dini (ständig) phase.
mit dire läse- und mitdänkfuulheit wo nur no vo dire bhauptigsluscht übertroffe wird lahsch eim kei ander wahl als facepalms z'poschte.
I speeled my drink!
Re: Ich chan ke Film me luege
Chum, zwirrli, gib usnahmswiis mau zue dass dr d'Argument usgö oder di zmingscht nid chasch erkläre. Dr sephi hett di ja äxtra no gfragt was du unter "wenn ich super bild will, gang ich im im gägesatz zu de meischte da in chino. das isch das wo die verpasse." versteisch. Z'vermuete isch ja, dass du dsErlebnis als solches im Chopf hesch, kreisi grossi Liinwand und no frömdi Lüt wo sech lutstarch müntschele ir beste Szene, aber no das wär es schwachs Argument, grad bezüglech "super bild". Keni Usflücht und Schuumschlegereie bitteschön.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40

80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Krass wie d'Idiotie vom einte widerstandslos uf anderi übergriife chan. Wo frögt mich de Sephi was? Er plapperet eifach zämehangslose Blödsinn zäme ohni sich zersch die mindescht Müeh gäh zha, en andere Gedanke vomne andere Poschter nahzvollzieh. Und Du ziehsch dem truurigerwiis no nah.Astroboy hat geschrieben:Chum, zwirrli, gib usnahmswiis mau zue dass dr d'Argument usgö oder di zmingscht nid chasch erkläre. Dr sephi hett di ja äxtra no gfragt was du unter "wenn ich super bild will, gang ich im im gägesatz zu de meischte da in chino. das isch das wo die verpasse." versteisch. Z'vermuete isch ja, dass du dsErlebnis als solches im Chopf hesch, kreisi grossi Liinwand und no frömdi Lüt wo sech lutstarch müntschele ir beste Szene, aber no das wär es schwachs Argument, grad bezüglech "super bild". Keni Usflücht und Schuumschlegereie bitteschön.
Ich vermuete (aber zimlich überzügt), dass paar Lüüt ununterbroche imne komplett verblödnerdete Internetzbhauptimodus sind und daher au meined de Gägenüber bhaupti per default au immer was (drgäge). Dass Letschterer topicbezoge vo öppis völlig anderem rede chönnti, isch dänn schlichtweg nöd begriiflich für söttig. Drum fröögeds dänn doch tatsächli no nach "Argumänt" oder meine "me chräbsi zrugg" (und ganz Dummi wie de häxxr gsehnd logischerwiis nur Trollereie will sie sälber nüt anders känned). Sorry aber WTF!?!?!?!?!?

Wie me vo
zuzwirrlibatz hat geschrieben:für die wo bildqualität in pixel mässe.
"überleit" isch für mich haltSephi hat geschrieben:Verzell doch mal chli weles dini Lieblingschinos si, wos die beschte Projektore, Soundalag, Atmosphäre het und wo s bild z dunkel isch. Teil dini Isichte zu "Erläbnisqualitäte" mitem unwüssende Pöbel!

I speeled my drink!
Internetbehauptis hetts hie inne gnue, aber i hätt ize mau "bhouptet" (:D) dr Sephi und ou ig ghöre da nid derzue. Also grad was unmittelbari Reflexion aageit bisch du auso ou nid grad dr Hengscht. Und ize i däm Fau bisch vor allem du dr Bhoupti, di über was ga luschtig mache ohnis när wöue z'erlütere. Klar, mir si hie im (G), aber das hättsch auso ou besser chönne. Whatever, lömers la si.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ebe das meini. ich han bim was-im-chino-verpasse weder bhauptet no mich über was luschtig gmacht und drum gar nüt müesse erlüütere und argumentiere und reflektiere. das isch das wo diskussionswüetigi-us-prinzip (sprich bhauptis) nöd kapiered. somit gibsch mir grad au wieder rächt. ha dänkt ich heb das jetz grad dütlich erklärt.
bhaupte isch für mich nöd nur rechthaberischs getue, falls das gmeint hesch, sondern au sälbschtgfällig anderne irgendwas hiischrieble statt würkli kommuniziere wele (wo me no chönnt die kreisi möglichkeit in betracht zieh, me hett vilech was nöd oder falsch kapiert => nahfrööge), au wenn einigi dadrbi wohl meined, sie heiged drmit tatsächli grad kommuniziert und sie dörfe dänn bim ander de ufwand vonere wohlformulierte reaktion erwarte. i dere disziplin treit dr sephi nunmal dr meischtergürtel. und wenn das i däm topic nöd xehsch, ja he nu, dänn liisch det schepps. und klar vermissisch bi mir bi somne "dialog" uf däm niveau e "reflexion". will ich, wie no wiiter obe scho xeit werum, kän grund han eini z'büüte. oder churz: ich red mit de lüüt so wie sie's verdiened.
bhaupte isch für mich nöd nur rechthaberischs getue, falls das gmeint hesch, sondern au sälbschtgfällig anderne irgendwas hiischrieble statt würkli kommuniziere wele (wo me no chönnt die kreisi möglichkeit in betracht zieh, me hett vilech was nöd oder falsch kapiert => nahfrööge), au wenn einigi dadrbi wohl meined, sie heiged drmit tatsächli grad kommuniziert und sie dörfe dänn bim ander de ufwand vonere wohlformulierte reaktion erwarte. i dere disziplin treit dr sephi nunmal dr meischtergürtel. und wenn das i däm topic nöd xehsch, ja he nu, dänn liisch det schepps. und klar vermissisch bi mir bi somne "dialog" uf däm niveau e "reflexion". will ich, wie no wiiter obe scho xeit werum, kän grund han eini z'büüte. oder churz: ich red mit de lüüt so wie sie's verdiened.
I speeled my drink!
Da inn hett sich eine recht id schissi gritte.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Meined mer aecht de gliichi?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
De Zwirrli tönt irgendwie verzwiiflet und hässig.
Es isch ja nid s erschte mou wo di völlig missverstande füehlsch. Isch aber gliich uffällig dass d Kommunikation unger vilne angere hie inne rächt guet funktioniert, du aber sofort s Gfüehl hesch me tüeg öppis i dini Wort ine interpretiere wo nid do isch. Wenn nid möchtisch dassme dini Wort ufne bestimmti Art tuet uslegge (was im Fall bim Läse die meischte Lüt zwangslöifig mache), denn chönntsch dini Ussage ou eifach bitz weniger provokativ formuliere. Mit so Phrase wie "im gägesatz zu de meischte da" distanziersch di halt vom vermeintleche Verhalte vo andere Lüt da inne und denn muesch mit Antworte und Nachfrage rächne - völlig normal, wiukomme in Kommunikation.
Und d Ussag wo mini durchuus ärnscht gmeinti Frog usglöst het isch nid die gsi wo du dobe quotet hesch sondern folgendi:
Immer mit der Rueh, gäll.
Lueg, probieremers nomou miteme Nöistart: Du seisch du gosch is Chino wenn es super Bild willsch. Was am Chinobild findsch denn so super und hesch nid ou s Problem dass d Projektore oft z schwach sind oder womöglech sogar no d Schärfi nid richtig igstellt? I goh drum ou viu und gärn is Chino, aber jetz rein in Sache Biudqualität (nid nur Pixel und Schärfi) bini immer öfter enttüscht worde und säb isch für mi nid der Houptgrund is Chino z goh.

Und d Ussag wo mini durchuus ärnscht gmeinti Frog usglöst het isch nid die gsi wo du dobe quotet hesch sondern folgendi:
Denn hemmer diskutiert dass ebe "gueti" Chinos mit agmässniger Bildqualität i der Schwiz doch immer sältener sind. Darum die folgendi Frog:zwirrlibatz hat geschrieben: wenn ich super bild will, gang ich im im gägesatz zu de meischte da in chino.
Au rächt provokativ, gibeni zue, aber e wichtigi Frog im Rahme vo dere Diskussion. Du bisch denn dä gsi wo sech us der "Kommunikation" zruggzoge het - vermuetlech will hässig bisch worde oder eifach ke Antwort parat hesch gha. Aber ebe, jetz bini schowider dis Verhalte am interpretiere und Sache am unterstelle.Sephi hat geschrieben:Verzell doch mal chli weles dini Lieblingschinos si, wos die beschte Projektore, Soundalag, Atmosphäre het und wo s bild z dunkel isch. Teil dini Isichte zu "Erläbnisqualitäte" mitem unwüssende Pöbel!

Lueg, probieremers nomou miteme Nöistart: Du seisch du gosch is Chino wenn es super Bild willsch. Was am Chinobild findsch denn so super und hesch nid ou s Problem dass d Projektore oft z schwach sind oder womöglech sogar no d Schärfi nid richtig igstellt? I goh drum ou viu und gärn is Chino, aber jetz rein in Sache Biudqualität (nid nur Pixel und Schärfi) bini immer öfter enttüscht worde und säb isch für mi nid der Houptgrund is Chino z goh.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
er meint es isch grooooooss
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
h4xX0r hat geschrieben:er meint es isch grooooooss
de strahlesatz (OLOL, dä hät meh doch scho ir primarschuel) seit da aber öppis anders?
U, oh sorry, en technokratische Asatz.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...