Ich chan ke Film me luege

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Re: Ich chan ke Film me luege

Beitrag von Sephi »

Schummelschumi hat geschrieben:han ich öpis nid mit übercho? wieso sölled kinofilm nid genau so betroffe sie?
het glaub niemer bhauptet dass das nid der Fall isch.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Avenger hat geschrieben:Tonfilm ist schlecht konserviertes Theater zu überhöhten Preisen. :idea:
:lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Astroboy hat geschrieben:Sehr wahr. D'Bildqualität isch scho lang kes Kriterium mech für is Chino z'ga,
für die wo bildqualität in pixel mässe.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

sälbschtgfälligi internetfilmröiber rede über bild- und erläbnisqualitäte. :typej:
I speeled my drink!
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Astroboy hat geschrieben:Sehr wahr. D'Bildqualität isch scho lang kes Kriterium mech für is Chino z'ga,
für die wo bildqualität in pixel mässe.
Gloub ehner grundsätzlech für Lüt mit Ouge im Chopf. Und Filme ladeni prinzipiell nid abe.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

:lol: :typej: omg
I speeled my drink!
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben::lol: :typej: omg
Oh lueg, jetz simer wider i dere Phase acho. :lol:

Verzell doch mal chli weles dini Lieblingschinos si, wos die beschte Projektore, Soundalag, Atmosphäre het und wo s bild z dunkel isch. Teil dini Isichte zu "Erläbnisqualitäte" mitem unwüssende Pöbel!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

check lieber mal dini (ständig) phase. :lol:
I speeled my drink!
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Bildqualität? Ich wott Filme im Original und mit Pause luege. Nid wenig schwierig isch es worde.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

Avenger hat geschrieben:Bildqualität? Ich wott Filme im Original und mit Pause luege. Nid wenig schwierig isch es worde.
säg mal nüt! was hani mi gfreut wo d'kitag z'winti es kino ufgmacht hät. z'züri zeigeds ja smeischte OT ... am afang da au no, denn chli weniger, mittlerwile nurno usnahmswiis. de hass!
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Isch hie ds gliiche. Westside het agfange mit de dütsche Fassige und d Kitag het jetz leider mitzoge. :( Sehr schad, aber isch offebar es Kundebedürfnis. Inzwüsche muesch Originalfassige mit der Lupe go sueche.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben:check lieber mal dini (ständig) phase. :lol:
Hauptsach Chabis bhaupte und denn nur no Smileys poste und zruggchräbse. S Problem isch nid dass HD-Projektore oder Fernseher besseri Bildqualität würde anebringe als es guet usgrüschtets Chino, sondern äbe grad der Mangel a genau söttige Chinos. Drum würdsmi also scho schaurig wunder näh wiviu Chinos mit Top Usrüschtig und entsprächender Qualität du i dire Nöchi hesch - wo dezue d Filme no ir Originalfassig zeige.
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von Panther »

Avenger hat geschrieben:Bildqualität? Ich wott Filme im Original und mit Pause luege. Nid wenig schwierig isch es worde.
hold dr Laserdisc, die muesch in dr mitti umdreie :lol:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sephi hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:check lieber mal dini (ständig) phase. :lol:
Hauptsach Chabis bhaupte und denn nur no Smileys poste und zruggchräbse. S Problem isch nid dass HD-Projektore oder Fernseher besseri Bildqualität würde anebringe als es guet usgrüschtets Chino, sondern äbe grad der Mangel a genau söttige Chinos. Drum würdsmi also scho schaurig wunder näh wiviu Chinos mit Top Usrüschtig und entsprächender Qualität du i dire Nöchi hesch - wo dezue d Filme no ir Originalfassig zeige.
:typej:

mit dire läse- und mitdänkfuulheit wo nur no vo dire bhauptigsluscht übertroffe wird lahsch eim kei ander wahl als facepalms z'poschte.
I speeled my drink!
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Chum, zwirrli, gib usnahmswiis mau zue dass dr d'Argument usgö oder di zmingscht nid chasch erkläre. Dr sephi hett di ja äxtra no gfragt was du unter "wenn ich super bild will, gang ich im im gägesatz zu de meischte da in chino. das isch das wo die verpasse." versteisch. Z'vermuete isch ja, dass du dsErlebnis als solches im Chopf hesch, kreisi grossi Liinwand und no frömdi Lüt wo sech lutstarch müntschele ir beste Szene, aber no das wär es schwachs Argument, grad bezüglech "super bild". Keni Usflücht und Schuumschlegereie bitteschön.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Bild
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Astroboy hat geschrieben:Chum, zwirrli, gib usnahmswiis mau zue dass dr d'Argument usgö oder di zmingscht nid chasch erkläre. Dr sephi hett di ja äxtra no gfragt was du unter "wenn ich super bild will, gang ich im im gägesatz zu de meischte da in chino. das isch das wo die verpasse." versteisch. Z'vermuete isch ja, dass du dsErlebnis als solches im Chopf hesch, kreisi grossi Liinwand und no frömdi Lüt wo sech lutstarch müntschele ir beste Szene, aber no das wär es schwachs Argument, grad bezüglech "super bild". Keni Usflücht und Schuumschlegereie bitteschön.
Krass wie d'Idiotie vom einte widerstandslos uf anderi übergriife chan. Wo frögt mich de Sephi was? Er plapperet eifach zämehangslose Blödsinn zäme ohni sich zersch die mindescht Müeh gäh zha, en andere Gedanke vomne andere Poschter nahzvollzieh. Und Du ziehsch dem truurigerwiis no nah.
Ich vermuete (aber zimlich überzügt), dass paar Lüüt ununterbroche imne komplett verblödnerdete Internetzbhauptimodus sind und daher au meined de Gägenüber bhaupti per default au immer was (drgäge). Dass Letschterer topicbezoge vo öppis völlig anderem rede chönnti, isch dänn schlichtweg nöd begriiflich für söttig. Drum fröögeds dänn doch tatsächli no nach "Argumänt" oder meine "me chräbsi zrugg" (und ganz Dummi wie de häxxr gsehnd logischerwiis nur Trollereie will sie sälber nüt anders känned). Sorry aber WTF!?!?!?!?!? :lol:

Wie me vo
zwirrlibatz hat geschrieben:für die wo bildqualität in pixel mässe.
zu
Sephi hat geschrieben:Verzell doch mal chli weles dini Lieblingschinos si, wos die beschte Projektore, Soundalag, Atmosphäre het und wo s bild z dunkel isch. Teil dini Isichte zu "Erläbnisqualitäte" mitem unwüssende Pöbel!
"überleit" isch für mich halt :lol: :typej: :lol: und erklärt sich nur dur de Stäcke im Arsch und em Wahn, ständig us Prinzip und Achtungsstellig z'diskutiere und z'argumentiere wele und das äbe ersch no ohni überhaupt ersch mal z'läse und mitzdänke. Chöne/wele de Blickwinkel verschiebe = nixdiebohne.
I speeled my drink!
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Internetbehauptis hetts hie inne gnue, aber i hätt ize mau "bhouptet" (:D) dr Sephi und ou ig ghöre da nid derzue. Also grad was unmittelbari Reflexion aageit bisch du auso ou nid grad dr Hengscht. Und ize i däm Fau bisch vor allem du dr Bhoupti, di über was ga luschtig mache ohnis när wöue z'erlütere. Klar, mir si hie im (G), aber das hättsch auso ou besser chönne. Whatever, lömers la si.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ebe das meini. ich han bim was-im-chino-verpasse weder bhauptet no mich über was luschtig gmacht und drum gar nüt müesse erlüütere und argumentiere und reflektiere. das isch das wo diskussionswüetigi-us-prinzip (sprich bhauptis) nöd kapiered. somit gibsch mir grad au wieder rächt. ha dänkt ich heb das jetz grad dütlich erklärt.

bhaupte isch für mich nöd nur rechthaberischs getue, falls das gmeint hesch, sondern au sälbschtgfällig anderne irgendwas hiischrieble statt würkli kommuniziere wele (wo me no chönnt die kreisi möglichkeit in betracht zieh, me hett vilech was nöd oder falsch kapiert => nahfrööge), au wenn einigi dadrbi wohl meined, sie heiged drmit tatsächli grad kommuniziert und sie dörfe dänn bim ander de ufwand vonere wohlformulierte reaktion erwarte. i dere disziplin treit dr sephi nunmal dr meischtergürtel. und wenn das i däm topic nöd xehsch, ja he nu, dänn liisch det schepps. und klar vermissisch bi mir bi somne "dialog" uf däm niveau e "reflexion". will ich, wie no wiiter obe scho xeit werum, kän grund han eini z'büüte. oder churz: ich red mit de lüüt so wie sie's verdiened.
I speeled my drink!
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Da inn hett sich eine recht id schissi gritte.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Meined mer aecht de gliichi?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

De Zwirrli tönt irgendwie verzwiiflet und hässig. :lol: Es isch ja nid s erschte mou wo di völlig missverstande füehlsch. Isch aber gliich uffällig dass d Kommunikation unger vilne angere hie inne rächt guet funktioniert, du aber sofort s Gfüehl hesch me tüeg öppis i dini Wort ine interpretiere wo nid do isch. Wenn nid möchtisch dassme dini Wort ufne bestimmti Art tuet uslegge (was im Fall bim Läse die meischte Lüt zwangslöifig mache), denn chönntsch dini Ussage ou eifach bitz weniger provokativ formuliere. Mit so Phrase wie "im gägesatz zu de meischte da" distanziersch di halt vom vermeintleche Verhalte vo andere Lüt da inne und denn muesch mit Antworte und Nachfrage rächne - völlig normal, wiukomme in Kommunikation.

Und d Ussag wo mini durchuus ärnscht gmeinti Frog usglöst het isch nid die gsi wo du dobe quotet hesch sondern folgendi:
zwirrlibatz hat geschrieben: wenn ich super bild will, gang ich im im gägesatz zu de meischte da in chino.
Denn hemmer diskutiert dass ebe "gueti" Chinos mit agmässniger Bildqualität i der Schwiz doch immer sältener sind. Darum die folgendi Frog:
Sephi hat geschrieben:Verzell doch mal chli weles dini Lieblingschinos si, wos die beschte Projektore, Soundalag, Atmosphäre het und wo s bild z dunkel isch. Teil dini Isichte zu "Erläbnisqualitäte" mitem unwüssende Pöbel!
Au rächt provokativ, gibeni zue, aber e wichtigi Frog im Rahme vo dere Diskussion. Du bisch denn dä gsi wo sech us der "Kommunikation" zruggzoge het - vermuetlech will hässig bisch worde oder eifach ke Antwort parat hesch gha. Aber ebe, jetz bini schowider dis Verhalte am interpretiere und Sache am unterstelle. :| Immer mit der Rueh, gäll.

Lueg, probieremers nomou miteme Nöistart: Du seisch du gosch is Chino wenn es super Bild willsch. Was am Chinobild findsch denn so super und hesch nid ou s Problem dass d Projektore oft z schwach sind oder womöglech sogar no d Schärfi nid richtig igstellt? I goh drum ou viu und gärn is Chino, aber jetz rein in Sache Biudqualität (nid nur Pixel und Schärfi) bini immer öfter enttüscht worde und säb isch für mi nid der Houptgrund is Chino z goh.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

er meint es isch grooooooss
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

:mrgreen:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

h4xX0r hat geschrieben:er meint es isch grooooooss

de strahlesatz (OLOL, dä hät meh doch scho ir primarschuel) seit da aber öppis anders?

U, oh sorry, en technokratische Asatz. :oops:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Antworten