Nespresso

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: Nespresso

Beitrag von Mastler(P) »

en sälbergmachte Toffee Nut Muffin mit eme 100% rein arabica Espresso uss Guatemalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :wixer:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

wer isch en??? :lol:
Bild
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

links rawz; rächts clooney

richtig?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

:briegge: spielverdärber.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

saeg mer mal lieber wo ich was chaufe muss damit ich so super espresso dihei suufe cha wie in italie. :-D
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

wottsch dworheit wüsse?
Isch schier unmöglich...WEIL:

* Wasserhärtegrad in dr Schwyyz total anderscht isch als in Italie.
* Au s uffbereite vom Trinkwasser isch in de Schwyz völlig anderscht als in Italie.
* Vom Kalkghalt und vo de anderne Metallische Zämmesetzig wämmer gar nid erscht rede.

Drzue kunnt no en wichtige Faktor:

* sganze drum und dra isch nid wie dehei. Wenn de in Italie bisch, denn meischtens, will de Ferie hesch. Also trinksch de Espresso au ganz anderscht als dehei. Die ganzi Harmonie, d umgäbig, d wärmi, dwöhli, luftfüechtigkeit, evt.s Meer,,,d Italienische Fraue wo attraktiv überekömme... ebbe...alles anderscht als in de Schwyz. Scho ellei d begrüessig isch in Italie anderscht als do in de Schwyz. Oder hesch jemols en Barista in de Schwyz gseh wo dir lässig Ciao cha sage und das ohni dass er schwuul überekunnt? Neeeee... :!:
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

mr.raw hat geschrieben:d Italienische Fraue wo attraktiv überekömme...
naaajaaa.... :roll:
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

mr.raw hat geschrieben:wottsch dworheit wüsse?
Isch schier unmöglich...WEIL:

* Wasserhärtegrad in dr Schwyyz total anderscht isch als in Italie.
* Au s uffbereite vom Trinkwasser isch in de Schwyz völlig anderscht als in Italie.
* Vom Kalkghalt und vo de anderne Metallische Zämmesetzig wämmer gar nid erscht rede.
Kännsch au, Wasser us de Fläsche? Gits sogar us Italie.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

mr.raw hat geschrieben:* sganze drum und dra isch nid wie dehei. Wenn de in Italie bisch, denn meischtens, will de Ferie hesch. Also trinksch de Espresso au ganz anderscht als dehei.
ich mach dihei zimli gnau nie kafi :!:
trinke nur bim schaffe, bi verwandte, kollege und ab und zue mal im resti oder star bucks.

ich han jetz eher ahgno du seisch mer was nuetzliches wie typischi bohne marke oder zuebereitigswies, aber noed das s wasser usm hahne andersch schmoeckt unds waetter andersch isch.. aber ok.
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

bzgl. Nespresso: de neu Kafi, Kazaan heisst er glaubs, isch mega. MEGA!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

mousch hat geschrieben:naaajaaa.... :roll:
mach mi noed au na haessig.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Mastler(P) hat geschrieben: ich han jetz eher ahgno du seisch mer was nuetzliches wie typischi bohne marke oder zuebereitigswies, aber noed das s wasser usm hahne andersch schmoeckt unds waetter andersch isch.. aber ok.
jooo, das kunnt jo no drzue.
Es goht eifach drum, dass me do in dr Schwyyz...allgemein uff dr Wält praktisch nie so en kaffi aahnebikunnt wie z Italie. Hett aber au en bestimmte grund.

Lueg, me muess extrem vieli püngg beachte, damit me en guete Kaffi aahnebikunnt:

* 1A Qualität vom Kaffi. 100% Arabica Bohne wenn möglich. Magsch es aber e bittzeli bitterer, also typisch Italienischer (nid mit suur zverwächsle) denn nimmsch en Kaffi wo en CHLIINE Aateil vo Robusta Kaffi hett. Robusta isch die 2. Qualität bim Kaffi. Hochlandbohne Arabica die 1. Jedoch gitts au
GUETE Robusta Kaffi - isch aber in dr CH no schwer zfinde!
Denn machts d Mischig no uss. Sgitt Röschtereie wo reini sortene tuet aabiete. Mir mache das sitt 4 Johr au, jedoch nur im Max Havelaar Bio Beriich. Hend also reini Kaffis uss Peru,Mexico,Guatemala und Kolumbie. Um bestimmti nüancene, bestimmti Gschmacksrichtige und Aromene chönne zkriege, tuet me die verschiedenschte Sortene mische. Mir hend näbscht dene einzelsortene no 14 mischige im Aagebot. Jedoch alles nur als Arabica. Isch so Gschäftstadiotion bi uns. Migros, Coop, Aldi etc etc...die grossröschtereie verwände für ihri Mischige meischtens Robusta kaffi. Stoht zwar 100% Arabica druff (Was au richtig isch, denn es isch jo Arabica Kaffi dinne!!!) jedoch, wenn me genau läse tuet...hetts au en Ateil Robusta dinne. Brucht me vor allem au um e Mischrächnig könne zmache und eso dr Priis könne zdrucke. Fine Food, Selection Kaffis sind nur Arabica Kaffi. Zwar sind die Sortene guet...aber unterem Strich kunnt de immer noni zu sonere Qualität wie bineme chliiröschter.
Do hämmer scho s nöggschte Thema.
* dröschtig machts au uss. Die Grossverteiler tüend ca 200kg Kaffi innerhalb 8-12 min bi guet 250 bis 300 grad röschte. Chliiröschtereie tüend 10 bis 20kg uffs mol binere temeperatur vo 180 bis 200 grad röschte. Duur: 20 bis 30min je nach mischig. Eso wärde au vieli Bitterstoff uusegröschtet. Dr Kaffi hett e aagnähmers Aroma und gitt kein suure mage.
Drzue kunnt dr röschtgrad...hellbruun, haselnussbruun, espresso röschtig. Je nach Sorte Kaffi muess me au die bestimmti Rösttemperatur iihalte. Indische Kaffi zbs. sött me nid heisser als 190grad röschte...bi Costa ricca und Kolumbianische Kaffi mache 300grad nüt uss. Drbii achte, dass dr Kaffi genau zum richtige Zittpunkt gröschtet wird. E Minute länger und scho schmöckt er anderscht.
unterem strich also: Qualität, mischig,röschtgrad, röschttemperatur und dröschtzitt....
* witter gohts mit dr Wasserqualität. Hett me lichts oder schwers Wasser? Hett me kalkhaltigs oder sunnschtigi Mineralie dinn? Mineralwasser isch au nid gleich Mineralwasser. Sött me en Britta Filter verwände? Alles e frog vom Gschmack. Am beschte wär e liicht gfiltertes Leitigswasser. Mineralwasser isch zwar au ok...jedoch muess me uffpasse was für eins me tuet näh. Möglich eis wo wenig Salzghalt hett. Au uffpasse: Mineralwasser kha au Kaffimaschinene schädige.
* Wassertemperatur berücksichtige: Bi Arabica Kaffi sind Temperature zwüsche 78 und 82 Grad Optimal. Heisser als 86 = dr Kaffi "verbrennt". Gitt schwarzi Muschter (wie en gepart) oder en dunkle bis schwarze Rand a dr Tasse...d.h verbrennt, schmöckt bitter.
Bi Robusta Kaffi kha me s Wasser bis 92grad uffheize. Aber au do...je nach Qualität khas denn au bitter wärde!
* Au wichtig: Dr Mahligsgrad. Nid zfiin, nid zgrob. Bi optimale Temeperature gitts bineme optimale Mahligsgrad und bineme Optimale Wasserdruck e schöns dunkel / Haselnussbruuns Schüümli. Am beschte e bruungmuschterets Schüümli: Bild
* Wasserdruck..au dä sött natürlich Stimme. Ehrlich gseit kah ich do nid allzuviel sage...denn jedi Maschine hett en andere Druck. Sigges jetz "numme" 4 Bar oder 16 Bar... kunnt uff dr Typ druff a und uff d usslaschtig. Unseri Cimbali im Gschäft isch uff 11.5Bar iigstellt. d Faema wo ich deheime ha hett 14 Bar. Bi gwüssne Restaurants wo mir beliefere tüend hend ECM,Rancilio,Butterflys,Gaccia, Elektra, Francis&Francis ...alli en andere druck.

so...wenn jetz alli Pünggt erfüllt sinn und dr Kaffi schmöckt aber immer noni wie zItalie...denn kha me min andere Grund no mit iihnenäh:-)
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

:1thumb:

Informativ, merci!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

:wixer: so han mer das vorgstellt. hammer!

ich muess der grad nachr mal en pn schriebe. danke. :)
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Es vom mr. raw zuebereitets Kafi trinke - nid weni hätti grad Luscht druuf.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

jedae woett!
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Ich trinke kei Kaffi - macht nervös.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Astroboy hat geschrieben:Es vom mr. raw zuebereitets Kafi trinke - nid weni hätti grad Luscht druuf.
A de Gamenights gits mängisch :-D Immer wider super!!!

Ich bruch mal euri Hilf! Mir hend jetz en Nespresso im Hushalt (ja, klar, meilewiit wäg vom Stuff wo der Raw da verzellt und empfihlt), aber isch sicher es Stück besser als d Delizio womer gha hend.

Hender mer es paar Kapsle-Tipps für 1. Espresso/Ristrettlors, 2. Normale Kafi? Eifach mal paar Sorte wo awesome si ufzelle, natürlech probierenimi de ou no dürs Starterkit düre :lol:
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

NERV hat geschrieben:Ich trinke kei Kaffi - macht nervös.
Hey Nerv, i jedem Töpic schribsch dassd was nöd issisch, wells ungsund isch oder so.
Vo was ernährsch du dich genau?
Ahja genau, irgendwelchi Bio Produkt - aber was genau? Erdbeeri und so?
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Du sephi...magsch es glaube oder nid... dr Delizio kunnt am Nespresso gschmacklich verdammt nooche.
Gwüssi vo Delizio hend es intensivers Aroma als Nespresso.
Ich trink recht viel Kapsle kaffi...damit ich unser Sortiment "e bitts" mit früschgröschtetem Kaffi kha aapasse (Kaffee des Monats, oder 4Johreszitte röschtig oder sonderröschtig).
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

mr.raw hat geschrieben:Du sephi...magsch es glaube oder nid... dr Delizio kunnt am Nespresso gschmacklich verdammt nooche.
Gwüssi vo Delizio hend es intensivers Aroma als Nespresso.
Ich trink recht viel Kapsle kaffi...damit ich unser Sortiment "e bitts" mit früschgröschtetem Kaffi kha aapasse (Kaffee des Monats, oder 4Johreszitte röschtig oder sonderröschtig).
Das isch guet möglech, aber er ischmer eh langsam verleidet und denn isch d Maschine kab0tt gange :-D Gueti Glägeheit mal bitz s Nespresso-Sortimänt kennezlerne. Do der Standard Kafi wo mit mittlerer Intensität agäh wird hani bitz agnähmer gfunde als de Caffè Crema vo Delizio woni immer trunke ha. Aber eben, mal bitz düreprobiere :-) Drum bruchi par Kapselempfählige.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

I han gad die bstellt, inkl.es Probierset mit irgendwie 36 Kapsle ire edle Eicheholzbox... :wixer:

Bild

NO PAIN - NO GAIN
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Nespresso isch super, gd no 80.- Guetschin becho...Ristretto i chume^^

Mal sone Frog, es bis letscht Wuche sone extra starche gha, no stercher als de Ristretto, Kazaar odr so hedr gheisse, iz heds da nümm und i will de unbedingt mau teschte. Hed öber ächt no es paar Kapsle fürig und würd mr se fürne faire Priis vertschute? :oops:

NO PAIN - NO GAIN
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

mousch hat geschrieben:Nespresso isch super, gd no 80.- Guetschin becho...Ristretto i chume^^

Mal sone Frog, es bis letscht Wuche sone extra starche gha, no stercher als de Ristretto, Kazaar odr so hedr gheisse, iz heds da nümm und i will de unbedingt mau teschte. Hed öber ächt no es paar Kapsle fürig und würd mr se fürne faire Priis vertschute? :oops:
I luege mau, ev. hani daheime no paar umeligge. Würd ja nid wit wäg wohne. Ha dr Kazaar nid bsungrigs super gfunge.
Cha aber für nüt garantiere...
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Astroboy hat geschrieben:
mousch hat geschrieben:Nespresso isch super, gd no 80.- Guetschin becho...Ristretto i chume^^

I luege mau, ev. hani daheime no paar umeligge. Würd ja nid wit wäg wohne. Ha dr Kazaar nid bsungrigs super gfunge.
Cha aber für nüt garantiere...
Das wär natürlech mega fren! :mrgreen:

Wiso nid guet? Zu starch? Oder schlechts aroma?

Für mi chan Kafi ebe grundsätzlech nie ds starch si...

NO PAIN - NO GAIN
Antworten