Miyamoto tritt zrugg
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Miyamoto tritt zrugg
ich ha beidne schomol übers internet zuegluegt wi si "ihri" produkt ahpriise. längt völlig zum das z bewerte.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch unlogisch.O_O hat geschrieben:shit wenn gwüsst hät das SM3DL s letscht miyamoto mario wird si hettis nachli meh gnosse

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
er söll doch eifach es entwicklerstudio ufmache und ihr chönd denn alli bi ihm go schaffe.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
http://wii.ign.com/articles/121/1214255p1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nintendo: Miyamoto Not Stepping Down
Legendary creator isn't going anywhere, says publisher.
December 8, 2011
An official statement has been issued by Nintendo:
"Video game designer Shigeru Miyamoto's role at Nintendo is not changing. He will continue to be a driving force in Nintendo's development efforts. In discussing his priorities at Nintendo in a media interview, Mr. Miyamoto explained how he is encouraging the younger developers at the company to take more initiative and responsibility for developing software. He attempted to convey his priorities moving forward, inclusive of overseeing all video game development and ensuring the quality of all products. Mr. Miyamoto also discussed his desire to pursue fresh ideas and experiences of the kind that sparked his initial interest in video games."
Nintendo: Miyamoto Not Stepping Down
Legendary creator isn't going anywhere, says publisher.
December 8, 2011
An official statement has been issued by Nintendo:
"Video game designer Shigeru Miyamoto's role at Nintendo is not changing. He will continue to be a driving force in Nintendo's development efforts. In discussing his priorities at Nintendo in a media interview, Mr. Miyamoto explained how he is encouraging the younger developers at the company to take more initiative and responsibility for developing software. He attempted to convey his priorities moving forward, inclusive of overseeing all video game development and ensuring the quality of all products. Mr. Miyamoto also discussed his desire to pursue fresh ideas and experiences of the kind that sparked his initial interest in video games."
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

chum, gang wider chli go gäld verdieneer söll doch eifach es entwicklerstudio ufmache und ihr chönd denn alli bi ihm go schaffe.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
i hät dr miyamoto gärn mau no gseh, dhandgschüttlet u ihm gseit wie froh ig um ihn u sini fantastische idee sit 20 Jahr bi 

shubidu
würsch en au is müüli neh?

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
D Wält gha under...... Er isch eigentlich siid ich dänkä chan min Held... Tja, er isch ja nonig Tod, d.h. er macht sicher nochli was und das gnüssemer denn umsomeh...
agestuffer
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Ohni de banker und pharmamultis wär de fcb nöd dete, wo er jetzt isch.evo hat geschrieben:chum, gang wider chli go gäld verdieneer söll doch eifach es entwicklerstudio ufmache und ihr chönd denn alli bi ihm go schaffe.
Wobi ich de Basler de Erfolg gönne tuen.

Lol dä gege dä alti huere biznessmah!
Mir alli söttet mal wieder in Züri go arcade mit bier.
Ich nimm dä sudi mit
Mir alli söttet mal wieder in Züri go arcade mit bier.
Ich nimm dä sudi mit
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
20 Jahre ist gut. Er ist doch schon 35 Jahre bei Nintendo.sidusson hat geschrieben:i hät dr miyamoto gärn mau no gseh, dhandgschüttlet u ihm gseit wie froh ig um ihn u sini fantastische idee sit 20 Jahr bi
Jumpman

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
supa mayooo...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich glaub, dass das nöd so es problem isch. du schafsch ja bi nintendo und mach es interview für s interne Waldmeier personalwiehnachtsheftli. De chef söll dir de flug uf japan zahle.sidusson hat geschrieben:i hät dr miyamoto gärn mau no gseh, dhandgschüttlet u ihm gseit wie froh ig um ihn u sini fantastische idee sit 20 Jahr bi
mir doch gliichgeosnow hat geschrieben:
Ohni de banker und pharmamultis wär de fcb nöd dete, wo er jetzt isch.
Wobi ich de Basler de Erfolg gönne tuen.

ich bi kei fanatische hooligan oder so. ich het genau gliich viel spass im läbe wenn dr fcb regional liga nord west spile würd.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe, hanni mir au fasch denkt. wasi aber nöd verstan, warum du so en hass gege irgendwelchi bankagstellti häsch. bim ospel verstahn ichs ja, aber so en normale bürogummi, wo rechnige verbucht? Er chan nüt defür, dass 10% vo sine kollege idiote sind.
ich ha doch nix gege bankagstellti. tue nur chli trolle wie du ammigs augeosnow hat geschrieben:hehe, hanni mir au fasch denkt. wasi aber nöd verstan, warum du so en hass gege irgendwelchi bankagstellti häsch. bim ospel verstahn ichs ja, aber so en normale bürogummi, wo rechnige verbucht? Er chan nüt defür, dass 10% vo sine kollege idiote sind.

aber wenni mi entscheide müesst zwüsche gärtner oder bankagstellte. ich würd dr gärtner neh!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch au völlig okay.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Skeletor hat geschrieben:natürlich indem mä 1-2 truhe 2 cm verschiebt.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
denn chasch au grad no en guide dezue verticken.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
:pony:zeromeier hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:natürlich indem mä 1-2 truhe 2 cm verschiebt.

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
i würd nidemau düre igang bi nintendou cho! true story! has probiertgeosnow hat geschrieben:ich glaub, dass das nöd so es problem isch. du schafsch ja bi nintendo und mach es interview für s interne Waldmeier personalwiehnachtsheftli. De chef söll dir de flug uf japan zahle.sidusson hat geschrieben:i hät dr miyamoto gärn mau no gseh, dhandgschüttlet u ihm gseit wie froh ig um ihn u sini fantastische idee sit 20 Jahr bi

shubidu
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
du muesch ja nöd is HQ inne, diä händ sicher en Bsuecherruum, wo de miyamoto dich empfange chan.
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Oooh, vielleicht gibt's jetzt wenigstens mal was anderes als Zelda und Mario als Zugpferd auf Nintendo Konsolen...