Zwangsvergiftig
Moderator: Avenger
Re: Zwangsvergiftig
Als Chind glaub scho... also so richtig richtig.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
so eine hämer zumglöck alli. impfe = LOL.Acid hat geschrieben:Ich glaub eifach nid dra dasses e guet erholtä, gsundä Körper mit funktionierendem Imunsystem ersetzä chan,
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
sorry, mini frag wär ad putzfrau gange.Acid hat geschrieben:Als Chind glaub scho... also so richtig richtig.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
hanf hat geschrieben:jede chan mache was er will, will jede staht derzue was er macht :alone:

Acid hat geschrieben:Ich halt s Impfä gägä normali, i de Regel harmlosi Chrankheitä für e übli Zivilisationschrankheit. Genau so wiä diä ganz Massä Medikamäntä Schluckerei usw. Sälbscht wenn d Würkig erwissä wär (was i vilnä Fäll und ebä grad bi Grippä, öb jetzt normal oder schweinisch, nid so sicher isch).
Ich glaub eifach nid dra dasses e guet erholtä, gsundä Körper mit funktionierendem Imunsystem ersetzä chan, und dassmer in gfahr lauft früener oder spöter denn plötzlich ganz anderi Problem hed als emol paar Täg igschränkti Leischtigsfähigkeit.
Arbeitgeber wo das ihrnä Arbeiter quasi uferleged sind e Schweinerei.

es letscht mal bin ich so richtig chrank gsi als chind, mit 6, 7 oder so. won ich immer im winter mit vitamin tablette versorgt worde bin.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

ja hani, wosmi grad so 1-2 wuche is näscht ghaue hät. aber scho lang nümm eigentlich. di letschte jahr ischs so nach 3-4 täg wäg gsi. zum dokter dewäge bini scho sit ewigkeite nümm.
wenn die kacke dampft... ist es kalt
Vitamintablette helfe nachwislich meh als ImpfigeMastler(P) hat geschrieben:es letscht mal bin ich so richtig chrank gsi als chind, mit 6, 7 oder so. won ich immer im winter mit vitamin tablette versorgt worde bin.

Klassische Mem-Fail
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
hää? vitamin tablette sind scheisse! wenn denn bin ich weg dene chränker worde. abfall.
besser richtigi frücht und gmüess esse. wasi türli au han..
besser richtigi frücht und gmüess esse. wasi türli au han..

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich finds krass, wie sehr die in den USA noch immer auf Vitaminpräparate abfahren. Für uns eigentlich lachhaft, aber in LA gibts Riesen-Läden nur mit Vitamintabletten, für Kinder von allen möglichen Comic-Helden etc. 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
vitaminwasser lauft in frankrich au scho recht mega..

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich finds krass, wie sehr die in den USA noch immer auf Vitaminpräparate abfahren. Für uns eigentlich lachhaft, aber in LA gibts Riesen-Läden nur mit Vitamintabletten, für Kinder von allen möglichen Comic-Helden etc.
Ehm, wieso nur in den USA?
Lueg z.B. mal hie: http://www.dr-rath.com/de/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vitamine gegen AIDS und Krebs :typej:
Quelle
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
video nid gluegt, aber roffel de text.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Quelle vitamin und chrebs

ohne jetzt s video zu ende gesehen zuhabe: gibt immer noch so idiotenärzte die highdose vitamin c als krebstherapie verordnen
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
und kopfwehtablette kriegst eimerweise zu lachpreisen. ne freundin kriegt die immer von mama ohne möglichkeit zur widerrede per container verschifft und schmeisst dann ende jahr 80% davon weg.PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich finds krass, wie sehr die in den USA noch immer auf Vitaminpräparate abfahren. Für uns eigentlich lachhaft, aber in LA gibts Riesen-Läden nur mit Vitamintabletten, für Kinder von allen möglichen Comic-Helden etc.
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
diä werded au gad wänns ablaufdatum erreicht isch komplett unbruchbar wiä all andere medis au 

wahr
mach aus der 80 noch ne 98

mach aus der 80 noch ne 98