TypeJ hat geschrieben:bisch du blööööd???? er hets ja gspielt
Mir scheiss egau Houbtsach mümümümüü, i has im Oktober scho gspielt, und s Kampfsystem, und i redä nume vom Kampfsystem isch eifach NID scheisse. Dr räst villech scho, das weiss ig nid
müh müh müh. Mol es isch scheisse. Es laht sich so nöd spiele wies vorgseh isch. Jede Gägener hät en unblockbare Agriff und de wird miteme Ton akündt. Nume dumm wenn ca. 30 Gägner glichzitig uf em Screen sind und d hälfti devo nöd mal gsehsch wäg de super Kamera. Mol tönt super!
Paar Reviews gläse. Die Kritische säge, me kämpft sich dur langwiiligi modärni Stadtlevel. Die Wohlwollende säge, ab de Hälfti gäbs super Setpieces und es gieng voll ab. Liit das da äch eventuell vilech drah, dass einigi über ihrne Möglichkeite so schnäll wie möglich Reviews wänd usehaue und die Spiel gar nöd rächt spiele? Drum gib ich eh nüt meh uf die erschte paar Reviews. Siehe ZombiU.
ich erwart meh oder weniger s gliche wies letschte.
aso fairi underhaltig.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
zwirrlibatz hat geschrieben:Paar Reviews gläse. Die Kritische säge, me kämpft sich dur langwiiligi modärni Stadtlevel. Die Wohlwollende säge, ab de Hälfti gäbs super Setpieces und es gieng voll ab. Liit das da äch eventuell vilech drah, dass einigi über ihrne Möglichkeite so schnäll wie möglich Reviews wänd usehaue und die Spiel gar nöd rächt spiele? Drum gib ich eh nüt meh uf die erschte paar Reviews. Siehe ZombiU.
Das mag sii, aber d Hauptstory gaht ohni Sidequests und alles ca. 15 Stund. Wer wot scho 7 Stund Müll spiele demit nacher chasch es mediokers Spiel no wiiteri 7 Stund "gnüsse"? Nöd mal wenni d Ziit hät würi das mache.
zwirrlibatz hat geschrieben:Paar Reviews gläse. Die Kritische säge, me kämpft sich dur langwiiligi modärni Stadtlevel. Die Wohlwollende säge, ab de Hälfti gäbs super Setpieces und es gieng voll ab. Liit das da äch eventuell vilech drah, dass einigi über ihrne Möglichkeite so schnäll wie möglich Reviews wänd usehaue und die Spiel gar nöd rächt spiele? Drum gib ich eh nüt meh uf die erschte paar Reviews. Siehe ZombiU.
Das mag sii, aber d Hauptstory gaht ohni Sidequests und alles ca. 15 Stund. Wer wot scho 7 Stund Müll spiele demit nacher chasch es mediokers Spiel no wiiteri 7 Stund "gnüsse"? Nöd mal wenni d Ziit hät würi das mache.
filich gfallts jo öpperem. ich find zb. 98% vo allne xbox 360 und ps3 spiel müll. absolute bullshit quasi, mier kunt mi mageinhalt wider hoch wenni nur dra dänk. CoD, GTA, Fifa, uncharted, assassins fark und wie si alli heisse. alles spiel wo dir wohrschiinich gfalle. dafür spili gern alti gameboy spiel wo dir widerum nach 5 minute langwiilig sin.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
scho lang nüm ineghebt. aber ich weiss no genau wonis beko ha. mer sin in itale in de ferie gsi und ich has imne lade entdeckt und so lang teubelet bissi beko ha.
evo hat geschrieben:scho lang nüm ineghebt. aber ich weiss no genau wonis beko ha. mer sin in itale in de ferie gsi und ich has imne lade entdeckt und so lang teubelet bissi beko ha.
not bad. teubele hät bi mir leider oft nöd vill gnützt. :/