Bisch du dumm oder hesch eifach e chline Schwanz? Verdammte Moafack 60 fps isch s einzige wo shitya het, zieh dir mau das trurspiu näbe dr strecki ine!!!General Schaden hat geschrieben:Geil ist auch, das er zuerst ewig über die angeblich grottige Grafik von Forza abkotzt und es dann einen Grafikblender nennt. Ein Grafikblender mit schlechter Grafik?
[XOne] Forza 5 ®
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I meine shit!! I verstah euch scho, dir sit es paar veloreni seelä wo kei plan hei wo hinger uf vore isch, und hie sit dir unger euch, chömet doch mau am 28 nov z züri a bhf cho forza schreie när gits eine uf d frässe, aus erst vo mir, wär super ig i sieger pose und unger mir e zerleite xbot
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Bitte! I trainiere sogar no das dr diräkt is Koma gheiet! Geit ganz schnäu när gö liechter us!
-
- Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Was bisch den du für en Holzkopf?

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Asura hat geschrieben:I meine shit!! I verstah euch scho, dir sit es paar veloreni seelä wo kei plan hei wo hinger uf vore isch, und hie sit dir unger euch, chömet doch mau am 28 nov z züri a bhf cho forza schreie när gits eine uf d frässe, aus erst vo mir, wär super ig i sieger pose und unger mir e zerleite xbot

wie gseit, genau so schätze ich dich ih.
Re: [xbox1] FORSA 5 ®
dr beijtler bringt mich noch dazu en bone zu kaufe 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wänn me de Dräck liest, wünscht me sich scho fast wieder d'PS3-Ära zrugg, wo Sony und nöd MS die gsi sind mit de schlächt konzipierte, übertüürete Chrüppelhardware :typej:
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 26 Okt 2013 09:07, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch das denn eifach en erbärmliche trollversuech oder meint de das ernscht?
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Spielt ja nöd würklich e Rolle, chunnt i beidne Fäll ufs genau Gliiche use...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Asura hat geschrieben:när gits eine uf d frässe, aus erst vo mir, wär super ig i sieger pose und unger mir e zerleite xbot

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
lol das gif!!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
da wird man grad nervösSkeletor hat geschrieben:Asura hat geschrieben:I meine shit!! I verstah euch scho, dir sit es paar veloreni seelä wo kei plan hei wo hinger uf vore isch, und hie sit dir unger euch, chömet doch mau am 28 nov z züri a bhf cho forza schreie när gits eine uf d frässe, aus erst vo mir, wär super ig i sieger pose und unger mir e zerleite xbot

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Scho nume das gseht besser us, klingt besser, aus aues wo eues verschwulte fotzla 5 z biete het
http://www.youtube.com/watch?v=OnPyHfCY ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=OnPyHfCY ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: AW: [xbox1] FORSA 5 ®
Hesch öpis gäge schwuli?Asura hat geschrieben:Scho nume das gseht besser us, klingt besser, aus aues wo eues verschwulte fotzla 5 z biete het
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das isch e huere homie vo mir!General Schaden hat geschrieben:da wird man grad nervösSkeletor hat geschrieben:Asura hat geschrieben:I meine shit!! I verstah euch scho, dir sit es paar veloreni seelä wo kei plan hei wo hinger uf vore isch, und hie sit dir unger euch, chömet doch mau am 28 nov z züri a bhf cho forza schreie när gits eine uf d frässe, aus erst vo mir, wär super ig i sieger pose und unger mir e zerleite xbot
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Nei, aber gäge schwuli Games wie FurzlaJones hat geschrieben:Hesch öpis gäge schwuli?Asura hat geschrieben:Scho nume das gseht besser us, klingt besser, aus aues wo eues verschwulte fotzla 5 z biete het

Aha... Und warum bruchsch de das wort um öpis schlächt z'mache?Asura hat geschrieben: Nei, aber gäge schwuli Games wie Furzla

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wie alt isch de typ eigentli? 12i?
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Hätt doch mal so es Windelbildli gäh - damals, wo um de PS3-Launch de gliichi Chindergarte abgange isch. Hätt das öpper no? 

Im Geiste jung geblieben... lolSkeletor hat geschrieben:wie alt isch de typ eigentli? 12i?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Sit wenn het das Forum so e Stock im Arsch??? Da ghöre Beleidigunge zur Tagesordnig, aber niemer ghört haut gärn wenn öber dr möchtegärn klasseprimus zerisstJones hat geschrieben:Aha... Und warum bruchsch de das wort um öpis schlächt z'mache?Asura hat geschrieben: Nei, aber gäge schwuli Games wie Furzla
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
en homophob...
da du scho zu GoW zyte ke plan gha hesch chasch du zerrisse was du wosch es interessiert niemer ernsthaft!Asura hat geschrieben: Sit wenn het das Forum so e Stock im Arsch??? Da ghöre Beleidigunge zur Tagesordnig, aber niemer ghört haut gärn wenn öber dr möchtegärn klasseprimus zerisst

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
die letschte 7 jahr müend dermasse frustrierend gsi si für ihn, daser etz alles kompakt mues kompensiere :typej: