Asura hat geschrieben:Mir het das spiu vo afang ah nid gfaue, grafisch wie spilerisch, s setting finge ig scho cool ( wär nid ) aber dr räst gseht eifach scheisse us, und isch vorallem grad optisch e katastrophe wemä dänkt, dass das game vo crytek gmacht wird, würklech ohni fanboy brülle, es git keis einzigs bone game wo mir nume anähernd gfaut, und wie scho gschribe, ou uf dr Ps4, reizt mi würklech nume KZ!
Und wär its wot ume schwule, i ha mir ou scho e 360er ghout nume für gears!
KZ isch au nüt speziells au grafisch nöd. Ich find grafisch Ryse Top
BrainBug hat geschrieben:die cutscenes sind prerendered in engine
Ja aber nach der Cutscenes sieht die Grafik genau gleich aus. NIcht schlechter wie bei Assasins Creed Black Flag. Da sind die Cutscenes top und dann ingame scheissgrafik.
geschter nach über eme halbe jahr wieder wiiter gspielt, kapitel 7 vo 8 fertig gmacht.... grafisch isch das spiel halt scho absolut geil wie ich finde
spielerisch bitz zu '80s', sprich zu eintönig.... aber durespiele muess ich das scho! en nachfolger würd ich mir wünsche. eine mit spielerisch meh tüüfgang/abwechslig!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
LTTP & Thread Necromancing: Hab jetzt ein paar Kapital gezockt, und macht eigentlich noch Laune - Kampfsystem ganz ok, Steuerung teils etwas schwerfällig (Gears Style), aber komplett in Ordnung. Ein bisschen wenig Interaktion mit der Umwelt, und eigentlich ein pures visual-cue / button-prompt game, aber immerhin kann man seine Aktionen frei wählen und die Story/Atmosphäre stimmt bislang auch. Grafisch ziemlich anständig ohne bemerkbare Ladezeiten. Soll ja nicht so lange sein - da wirds wohl auch nicht so langweilig mit der Repetition. Übertrifft zumindest meine Erwartungen, auch wenns kaum ein Grund ist eine One zu kaufen
Besser als der Bouncer zu seiner Zeit ist es problemlos
Ich spiel das grad wieder und ich finds aso würkli super. Nöd irgendwie GOTY oder so, aber für das wos wet sie isches mega. Gseht guet us und mir gfallt d'Story und d'Charaktere. Machsch immer bitz s'gliche aber das machi bi Super Mario Land au.