chäufer/verchäufer wo di hässig machd?

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: chäufer/verchäufer wo di hässig machd?

Beitrag von Herr Rossi »

microspot isch ja e huere verdammte scheisslade worde. früener hesch bschtellt, überwise und 2 täg schpöter heschs becho. ha am 2. oktober öpis bschtellt, ab lager sofort liferbar, am gliche morge überwise. no nüt cho.... bim artikel schtod itz im webshop liferbar ab 21. oktober.
s telefon nämets nid ab und emails beantwortets au nid. huere saftseck :biggun:
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

telefon verkäufer chönd mer alli id chappe schiissä

- "grüezi, werd isch zueständig für telekommunikation in ihrem betrieb ?"
- " niemert ! widerlose".
:vortex:
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

turntablism hat geschrieben:telefon verkäufer chönd mer alli id chappe schiissä

- "grüezi, werd isch zueständig für telekommunikation in ihrem betrieb ?"
- " niemert ! widerlose".
:groel: :groel: ha ich au 2-3x im monet bi minere bude...schlimm ischs.
Ich sag denn immer...loset sii...mir bruche s Telefon nur um bstellige entgege znäh...hend e monetsrechnig vo knapp 30.- ...
denn kunnt grad..."aah?...demfall en schöne Tag" :kicher:
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

schriibed doch beidi en PM an agestuffer oder andynator, den isch gschnell uufgruumt im betrieb :idea:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

btw. ich han immer nur so dummi inder oder afrikaner wo mier wend irgendwelich aktie aadrülle oder irgendswo la investiere woni den grad söll multimillionär über d nacht werde.

ich säg den amigs eifach grad am aafang, dass ich im jahr ca. 10x weniger verdiene als ich ihne söll gäld zueschiebe, den hänkets amigs grad kommentarlos uuf.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

also fründe wieder? :happy:
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

siohbeast hat geschrieben:das isch mir hüt passiert und eifach kei verständniss für langjährige chunde oder irgedwie versueche mir z entgegecho, etzt chamr alcom au blöslä :2finger: schaad, ha viel geld amigs dette ligge lah, ischne anschiinend egal.
Nüt isch. Mir isch das absolut nid egal.. Han Dir 5 x ufs Natel aaaglüütä, dich bittet uf Chnü mir schnell aazlüütä und alle klar per E-mail erklärt
Ich chan leider ghotts kei Bestellig vom Friitig uf de Samschtig zustellä ohne EXPRESS! (okay, sitt es paar Tägs ghits samsigszustelleig, aber au die choschtet ca. 12 Stutz meh oder so wasi weiss)

Mir isch das absolut nid egal.. Und das nid jedä immänä Betriibä alles weiss ish leider au Fakt. Das üsi Gumslä us de Buchhaltig amigs Telefon abnimmt isch natürlich en Fähler, da schaffemer drah... Aber ich han mich also sehr um Dich bemüht!! Leider hesch am schluss denn ja nid wellä - aber ich sägs gärn nomal, ich chan dir am Friitig kei Bestellig uf de Samstig zustellä ohnie en uufpriis im Versand!!!

Ueses Pokemon Bundle (3DS XL mit Pokemon) isch schuscht scho gärnzwärtig im Priis!! Da chani nid eifach en Epxress no Gratis mithä!

Hoffe da uf Verständnis!!

PS: Wenn aalüütigisch, immer öber vo de Gameabteilig verlangä!!! = De Pitsch! Will ich bin Gameabteilig
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

mrboombastic hat geschrieben:leiders ja...ich hans dennzumal au so gseh, wobi ich scho nüm alcom fan bi gsi nachdem alcom sini treue import artikel kunde eifach vom eine tag ufen ander het im rege la stah....darum immer no no 1 isch für mich gameactivity bzw g-games bzw softridge
Meinsch Du denn wo ALCOM mit Import uufghört hed... Was würdsch Du machä wenn de Markt schrumpft, Kompetänz wäg isch (ich bin ja nümä bim ALCOM gsii) und sich das einfach nümä lohnt... Eifach wiitermachä bis zum Bitteren Ende... Irgendwenn isch alles mal verbii.. IMPORT isch sowas vo Tod.. Sorry, Frühern hani no 300-400 Stugg vo Top Titel verchauft, hüt machi scho fascht de Salto wenns mal 10 Stugg us Japan sind!!!

Special K vo Kellogs sind au nümä so wie frühner.. ich finds au scheisse, aber was wotsch. Entweder chaufsches nümä (so wie ich) oder stiigs uf öpis anders um (au so wie ich).... Klar, frühner isch alles besser gsii, aber das isch leider numä en Tummä spruch i minä Auge!

Gruss Pitsch

agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

mrboombastic hat geschrieben:nei im ernst, mir gahts vorallem drum das sich alcom denn zumal eifachso über nacht usem importgschäft het zruggzoge, mit der begründig s import buisness würd
zwenig vom umsatz usmache und denn stasch da mit dr importkonsole als lehrling ,wo nid d möglichkeit het bi play-asia usw izchaufe...aber ebe han dennzumal dur de ganz alcom hype uf startv, d jungs vo luzern vergesse
ddert hetmer import lüt und au alli andere kunde immer z schätze gwüsst und immer gueti deals abote
Das mitem Lohnä isch eifach so.... Mer muess hörä wenn sichs nümä lohnt. Nischäprodukt hin oder här!! Sorry - es tuet mir leid das es Dich jetzt so troffä het...
2012 hemmer ja bim ALCOM mit DVD/BLue Ray uufghört. Isch genau gliich, jedes Jahr 10-20% weniger Umsatz, Margä vo 5% und weniger, etc. etc... Au dademit hemmer sicher es parnä Chundä kei Freud gmacht, aber hey, wenn sälber es Gschäft fuesch muesch halt au mal unpopuläri Sachä mache damits am Gschäft hilft!!

agestuffer

agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

mrboombastic hat geschrieben:usserdem vo wege pm... dr agestuffer het mir sch wege andere sache nöd antwort gä(mal agfröget obs pier solar für md würded bi alcom ins sortiment nä) und isch leider ke antwort cho...
Hesch Du da es Mail gmacht oder en PM. Hach mit bim bestä Willä nid errinnerä das ich das gsee han... Ich bin eigentlich defür bekannt das ich alles relativ schnell tue beantwortä oder zumdest mal säg ich klärs ab!! Also au da, sorry!

Das mit em Pier Solar isch jetzt aber so.. Da mer das ja im Internet au sälber chan chaufä und ich als Händler absolut kei Händlerpriis han, bringt das a mier wenig und au a Dir..

Biispil. Game choschtet 150 USD oder so.. Denn no 10-20 USD Versand, MWST, Zoll und was weiss de Guggust no...
Wenn ich am Chund denn vorrächnä es choschtet
USD 170 x 0.95 = CHF 161.50 plus 8% MWST und ca. 20 Stutz zoll was denn 195.00 macht, plus no Versandchoschtä zum Chund (CHF 9.00) denn muessi für das Game irgendwo 220-230 Stutz hah das ich überhaupt no chli was dra verdienä:: Wägä 2-3 Frankä machmers also nid.. Und denn heisst no schnell mal Abzocker etc. etc...

Ich han z.b. jetzt letscht Wuchä 2-3 aafangä ga wägm Pier Solar für Dreamcast - das hani denn glischtet...

Tja, sägs nomal, das Maill hani wohl nie gsee - udn wenn vom agestuffer mal kei Antwort bechunsch denn machsch en Reminder oder es Telifon... So machis amigs au wenn mini Lieferantä nid zurggschribed..

Grad geschter hani i de Tümi inä wieder shift delete gamcht bimänä Mail, nid äxtra, aber so im Züügs inä.. Dett wird jetzt au einä wohl kei Antwort übercho.. Extra machis sicher nid

agestuffer

Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

agestuffer hat geschrieben: Das mitem Lohnä isch eifach so.... Mer muess hörä wenn sichs nümä lohnt. Nischäprodukt hin oder här!! Sorry - es tuet mir leid das es Dich jetzt so troffä het...
2012 hemmer ja bim ALCOM mit DVD/BLue Ray uufghört. Isch genau gliich, jedes Jahr 10-20% weniger Umsatz, Margä vo 5% und weniger, etc. etc... Au dademit hemmer sicher es parnä Chundä kei Freud gmacht, aber hey, wenn sälber es Gschäft fuesch muesch halt au mal unpopuläri Sachä mache damits am Gschäft hilft!!

agestuffer
Das isch scho so. Als Gschäft cha me nöd immer s glieche mache, sust gaht de Lade irgendwenn zue. S Gschäft muess sich im Verlauf vo de Zit immer wieder neu erfinde.
Alles...... alles tuehts mer weh.
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

ich glaubs du bisch no dä händler wo di chlinste marge druf schlaht. mit all däne hobbydealer wo ihri wiederverchaufsarbet gratis machet (e.g. gamecollector90) chammer natürli nöd vergliche, das vergesset viel immer wieder. arbeitszeit = geld. hobbyzeit!=geld.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: AW: chäufer/verchäufer wo di hässig machd?

Beitrag von Herr Rossi »

mrboombastic hat geschrieben:de toni vo softridge lobe
Er isch e super Typ, au privat e Bericherig
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

agestuffer hat geschrieben:ich chan dir am Friitig kei Bestellig uf de Samstig zustellä ohnie en uufpriis im Versand
Isch es um so öppis gange? Isch das ernst gmeint? Ohni Scheiss? Ehrlich jetz?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

ich han bim alcom immer nur gueti erfahrige gmacht.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Avenger hat geschrieben:Isch es um so öppis gange? Isch das ernst gmeint? Ohni Scheiss? Ehrlich jetz?
Nei, das isch sicher nids hauptproblem gsii! Das wie gseit üsi Fraueli i de Admin und Co nid immer alles gnau wüssed und eifach nur lueged LAGER JA/NEIN anstelle no de Wareiigang zFragä sind allenfalls wieder Pokemon Konsolä 3DS cho, das isch tumm..

Das mir immer mönd luegä das mir nid zviil Lager hend au... Just in Time und so isch hüt au bi Videogames es grosses Thema.

Ich han aber ächt denn alles no unternoh um am Sion de Fall persönlich (so Fähler Züügs machi nie per Mail, tueni amigs immer Persönlich per TElefon besprächä, das isch eifacher und es ghit kei Missverständnis) wellä besprächä... Leider wie gseit hani ihn nid chönä erreichä!!!

Es isch chli tumm gloffä... Ich das isch schad... De 3DS per Express uf de Samstig oder mit A-Post uf de Mäntig wär aber absolut keis Problem gsii!!

Und de Priis mit Nintendo 3DS Im Pokemon Design, Pokemon Game und Netzteil vo 298.90 isch glaubs au super... GLaub nid dasmer de aktuell vill günstiger überchund¨! (Falls de Priis no settis problem sii meini jetzt, was aber nid glaube)

agestuffer

PS: So Züügs erläb ich natürlich persönlich auch immer wieder. So zb. bi minerä Garage. Da verlang ich au nur no de Herr xy, will die anderä 2 eifach a) mich nid so guet känned, und b) mis Auto au nid... Darum verlangi amigs immer de Gliich aaspächsperson!!! Wott demit säged, verlangt bi Problem doch amigs de Chef vo de Gamesabteilig!!! Denn chunds garantiert guet und ihr bechömed die richtigä Antwortä

Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

agestuffer hat geschrieben:Das mir immer mönd luegä das mir nid zviil Lager hend au... Just in Time und so isch hüt au bi Videogames es grosses Thema.
Aber wärs nöd besser, vö gwüsse Produkt grad es ganzes Palett z kaufe?

a) git unter Umstände en besser Pries
b) chasches nach ere gwüsse Zit tür verkaufe.

Z.B. Skyward Sword Limited Edition chönntsch jetzt für 150 Fr. verkaufe.

Bild

Da chunnt mer grad in sinn, ich söt mal die Orcheschter CD lose. Isch sicher na guet
Alles...... alles tuehts mer weh.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Noldi_Palmer hat geschrieben:Aber wärs nöd besser, vö gwüsse Produkt grad es ganzes Palett z kaufe?

a) git unter Umstände en besser Pries
b) chasches nach ere gwüsse Zit tür verkaufe.

Z.B. Skyward Sword Limited Edition chönntsch jetzt für 150 Fr. verkaufe.

Bild

Da chunnt mer grad in sinn, ich söt mal die Orcheschter CD lose. Isch sicher na guet
Natürlich, wemmer das amigs wüsst denn hät ich vor Jahrä scho NEO GEO Metal Slug Palettäwiis kauft, Radiant Silvergun für Saturn, Rendering Ranger füs SFC, Stadium Events für NES/US und und und....

zProblem isch, das mier das ja nie wüssed!!! Mier chaufed normalerwiis immer gnueg ii, wenn aber dLieferanten es Ratio mached (chauf 10 normali das mer 1 Collectors überchömed) isches blöd, wenns im Letschä Momänt no Mänginä Chrüzed chasch nid vill machäed oder wenn Lieferantä eifaach zwenig war hend au.... Glaubmer ,es isch sauschwär das Planä!!!

agestuffer

agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

mrboombastic hat geschrieben:ich verstah dertdure ganz klar das alcom gwüssi grenze muess setze...ich würd selber au nid ware abiete wo nid rentiere...wär das 1 bis 1 1/2 jahr später cho bi de neue konsole generation, denn wär das weniger gravierend gsi aber ihr hend mitzdrinne vor 128 bit gen ufghört und das ohni grösserie ankündigung...zmindest als bstellig im voraus hets en möglichkeit müesse gä, denn hättet ihr das au irgendwie chönne handle. zmindest dr selbstkoste preis, deckig vo de gmeinchöste hetet ihr problemlos chönne erreiche, zmingst für stammkunde und käufer vo import konsole...da ja ds import gschäfft nur so wenig vom umsatz hät usgmacht war das sicher möglich gsi als treue service an d kundschaft..

eui mitbewerber uf jede fall hend das zum glück problemlos chönne...isch jetz chli agriffig gschribe also bitte nid persönlich nä...ich han mich denn als kund eifach im "rege sta gla" gfüehlt und da überlegsch dir als kunde den guet ob nomol bi sonere firma willsch ga poschte...aber ebe bitte luegs als konstruktivi kritik ah
Isch leider en Tüüfelschreis! Da Import eh scho schlächt gloffä isch und mir ja müh ghan hend es Paket us de USA oder Japan guets fzüllä = dases sich äbä für mit DB und Co au lohnt wärs mit spez bestelligä für Stammchundä no schwieriger wordä...
Kei schöni Sach gsii, gibi zue, aber wie gseit, isch wie bim Liebgwunnänä Dorfladä.. Nur wägä es paar Stammchundä chan de au nid offä bliibä wenn 90% vo de Lüüt alles im Migros/Coop chaufed und nur de Spezialwurscht im Fachgschäft. So isches üüs äbä au ghangä.. Play-Asia, DVDBoxoffice und Co hend üs de Import halt schwär zur Sau gmacht und denn hörsch halt!!
(und natürlich wärded au dIMport Fans immer weniger, isch au fakt)

Das mir nid informiert hend stimmt so nid ganz, denn ab aafang 2005 hemmer gseit Ende April isch denn Schluss, mer hed also ca. 4 Mönet Ziit gha zum alternativä suechä!

Gruss Pitsch

Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich bstell wieder bim Pitsch, er isch en guete.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

ich wür ebe au :)
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Ja isch e rechte Ufstand gsi do im Forum wo der Alcom si Import-Rückzug het bekannt geh.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Avenger hat geschrieben:Ja isch e rechte Ufstand gsi do im Forum wo der Alcom si Import-Rückzug het bekannt geh.
Special K (vo Kellogs) hend au eifach zRezäpt gwächslet.. Ich bin jetzt au seer truugig und Kellogs het mir das nid gseit!! Ich gue au en Ufstand machä jetzt! Haha¨!!

Nei, ich Haufs halt eifach nümä und chauf jetzt wieder die normalä Kellogs. Fertig und guet isches.... Ja was wotsch machä, wägä es paar Deppä wie mir wird Kellogs wohl kaum wieder ufs altä Rezäpt wächslä

agestuffer

TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

de agestuffer regt mi au uf, er will mir glaubs was schlechts mitteile, machts aber nid :kicher:
:lol:
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

alter stuffer das :kicher:
Antworten