Noldi_Palmer hat geschrieben:Andere d Saturns vor de Nase weg chaufe unds denn in Estrich stelle isch scho nöd grad so symphatisch
Ich ha niemertem was vor de nase weg kauft sondern ganz normal da im forum! Und wasi dermit mach isch doch wohl mini sach.. Hans zahlt und pasta
zeigt eifach nur din egoistische charakter gegenüber de anderne
easy. dis läbe, dis image!
Lol, stell mer grad vor wie du im softridge bisch eine 2x es game kauft und du zu ihm anne gahsch i dim prinzässine kostüm und seisch: du huerre mongo bisch voll de egoist chasch nöd teile? nei jetzt im ernst ich ha weder was hinde dure gmacht no hani öpper ungerecht behandlet will bi überzügt de georg wür niemert bevorzuge! Also chönder die ahschuldigunge gern underlah. Dis lebe dis image? Für das mischisch di aber zimli oft i
Ps: i bi kein händler daher gsehni au kein grund wieso ich was vo mine kaufte und ZAHLTE konsole sött wieter geh. Wasi mit dene mach isch mini sach.
Zuletzt geändert von Tatsujin am 06 Okt 2013 15:18, insgesamt 1-mal geändert.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Hekel hat geschrieben: Wasi mit dene mach isch mini sach.
ebe genau..du = egoischt
www.pcedaisakusen.net
Noldi_Palmer hat geschrieben:Andere d Saturns vor de Nase weg chaufe unds denn in Estrich stelle isch scho nöd grad so symphatisch
Ich ha niemertem was vor de nase weg kauft sondern ganz normal da im forum! Und wasi dermit mach isch doch wohl mini sach.. Hans zahlt und pasta
zeigt eifach nur din egoistische charakter gegenüber de anderne
easy. dis läbe, dis image!
Lol, stell mer grad vor wie du im softridge bisch eine 2x es game kauft und du zu ihm anne gahsch i dim prinzässine kostüm und seisch: du huerre mongo bisch voll de egoist chasch nöd teile? nei jetzt im ernst ich ha weder was hinde dure gmacht no hani öpper ungerecht behandlet will bi überzügt de georg wür niemert bevorzuge! Also chönder die ahschuldigunge gern underlah. Dis lebe dis image? Für das mischisch di aber zimli oft i
Ps: i bi kein händler daher gsehni au kein grund wieso ich was vo mine kaufte und ZAHLTE konsole sött wieter geh. Wasi mit dene mach isch mini sach.
isch aber scho chli was anders als imene lade, wenn eine da im forum wo sich di meischte au na im RL känned, was für d gmeinschaft abüütet und es het den lüüt wo au gern gha hetted aber leider leer uusgah müend, wiel so en mongohamschteri alles iisackt, und erscht na nur für uf sin estrich ue wo er scho ca. 15 stuck bunkered het
auweiaubacke :typej:
genau wäg so idiote schüüsed überall d priise so id höchi.
www.pcedaisakusen.net
Tatsujin hat geschrieben:isch aber scho chli was anders als imene lade, wenn eine da im forum wo sich di meischte au na im RL känned, was für d gmeinschaft abüütet und es het den lüüt wo au gern gha hetted aber leider leer uusgah müend, wiel so en mongohamschteri alles iisackt, und erscht na nur für uf sin estrich ue wo er scho ca. 15 stuck bunkered het
auweiaubacke :typej:
genau wäg so idiote schüüsed überall d priise so id höchi.
Lueg mal im forum ume es het na en 2. thread mit saturn Konsole, die wo ich kauft ha sind nüm im beste zuestand GSI. Und das thema wieviel ich vo was han hemmer doch schomal ka? Das weisch du ja gar nöd. Weiss vermuetli nur 1ne da inne. Will ich so viel isacke? Interessant.. Wer sich kennt und wer nöd interessiert mi eigentlich en füechte.. Das isch es agebot gsi und ich has wahr gnoh. Weisch was so en ovp saturn kostet det unne? Unheimlich tüer gell.. Da gahsch ja fast pleite.. LOL...Für das das du schienbar alles weisch chund zimli viel stuss usse... Und ich beton nomal ha alles korrekt übers FORUM gmacht nix hinde dure.
www.pcedaisakusen.net
1x guete Zuestand, funktioniert an sich, aber s laufwerk spinnt.
De isch na übrig wies usgseht so nebebi erwähnt wens guet gaht müsst mer nur slaufwerk justiere.... findet ihr sicher öpper. Aber prinzessin tatsujin vllt isch de ja nur imaginär.. Ich ha schliesslich alli kauft..
ah stimmt! du hesch nur alli räschtliche guet funktionierende kauft. wie edelmüetig vo dier. die andere freued sich sicher gwalltig über die edli geste.
www.pcedaisakusen.net
Tatsujin hat geschrieben:ah stimmt! du hesch nur alli räschtliche guet funktionierende kauft. wie edelmüetig vo dier. die andere freued sich sicher gwalltig über die edli geste.
Hesch mal glese was für zuestand de rest het? Oder hesch da verlernt und drumm chund nur dreck wend was seisch?
GameCollector90 hat geschrieben:closed de chindergarte.ihr sit doch männer oder?und kei heulsusene.tatsujin blieb mal easy..chader ja glich si was er macht lueg gschider in big japon sie bruche di dert meh.
Sisch ebe no en saturn offe daher chamers nani close
Ich vo minere site entschuldige mich no bim geosnow das es wiedermal usgartet isch zwüsche mir und em Tatsujin. Wür mi nerve wenn öpper min Thread voll postet.. Sorry!
seich, niemerd hät de welle und au niemerd hät de stinkig und de verfärbti welle. alli wänd idR en schöne nöd vergilbte. und 2. gits vo denne saturn in japan würklich millione. so wiä bi eus gamecubes.
geosnow hat geschrieben:seich, niemerd hät de welle und au niemerd hät de stinkig und de verfärbti welle. alli wänd idR en schöne nöd vergilbte. und 2. gits vo denne saturn in japan würklich millione. so wiä bi eus gamecubes.
Hehe alles klar. Ja easy wie gseid ich nimm en. Mir musches nöd sege..ha ab und zue eini importiert sind au spotgünstig det unne au mit ovp..