Autounfall wer zahlt?
Moderator: Avenger
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
@geo: gitt en geili Dashcam App fürs Phone... han en halterig fürs phone a de schiibe... istige, app ufmache und es filmet konstant.... 1080p 60fps mit kmh/wetter/ziit/gps agabe etc...
das ding heisst: iSymDVR!
Gold wert... au scho 3-4Mal brucht.
das ding heisst: iSymDVR!
Gold wert... au scho 3-4Mal brucht.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Re: Autounfall wer zahlt?
was scho 3-4 mau brucht? für was? 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
sehr guet, häsch no halterig?
bechunnsch i jedem mediamarkt zig variante... 
ha mir o eini postet wo z'nexus genau dripasst... perfekt also navi/dashcam isetzbar.

ha mir o eini postet wo z'nexus genau dripasst... perfekt also navi/dashcam isetzbar.

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Hätti d Navigon-App e Dashcam ibout, es würd keine meh gseh dass grad gefilmet wird.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
2x eine azeigt, so huere wixer... und 2x nix gmacht aber halt bewiissicherig.Jones hat geschrieben:was scho 3-4 mau brucht? für was?
Cheers, SHADOW

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
diä hani
http://www.ricardo.ch/kaufen/handy-fest ... 720702352/" onclick="window.open(this.href);return false;

chasch iphone au quer drehe zum filme... dä schwanehals chasch au zämefalte demits nöd grad i de fressi häsch.
http://www.ricardo.ch/kaufen/handy-fest ... 720702352/" onclick="window.open(this.href);return false;

chasch iphone au quer drehe zum filme... dä schwanehals chasch au zämefalte demits nöd grad i de fressi häsch.
Cheers, SHADOW

Azeigt? Verzell!Shadow hat geschrieben:2x eine azeigt, so huere wixer... und 2x nix gmacht aber halt bewiissicherig.Jones hat geschrieben:was scho 3-4 mau brucht? für was?

herr geosnow, häsch du dä foti uf dä autobahn mit dim händy gschosse? und bisch glichziitig gfahre?
wenn das eskaliert wäri, hettsch das foti ams pozilei zeigt?

wenn das eskaliert wäri, hettsch das foti ams pozilei zeigt?
Bereits das Hantieren mit einem ausgeschalteten Telefon kann ein Fahrverbot nach sich ziehen. Es handelt sich nach schweizer Strafrecht um einen mittelschweren Verstoß nach §16 Abs.1

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ja do wartet no einiges. Bi gspannt was passiert wenn Google Glass uftoucht. Do si Dashcams geradezu harmlos.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
De geo hed doch gschribe daser mit de Kamera es Foti gmacht het...
Ob handy oder cam isch ja o egal...
Jup... Glass wird einiges verändere / verkomliziere dänki...
Jup... Glass wird einiges verändere / verkomliziere dänki...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
klar, de ganz fall wär mir au völlig egal, wenn mich en andere "bürger" azeigt hätti und nöd d POLIZEI selber.
ich han hüt d buess zahlt, aber ich jetzt en anderi istellig zu eusem rechts-lose staat.
ich han hüt d buess zahlt, aber ich jetzt en anderi istellig zu eusem rechts-lose staat.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
beamtewillkür, leider alltäglich. au bi de polizei hets arschlöcher debi, nur darfsches ihne im verglich zu jedem andere nid diräkt säge. meinigsfreiheit ja, solangs die glich meinig isch.
us minere sicht bisch wennd hützutag polizischt bisch nüt anders als de handlanger vo dem kabutte syschtem.
us minere sicht bisch wennd hützutag polizischt bisch nüt anders als de handlanger vo dem kabutte syschtem.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
früehner isch aso schono besser gsi,
bini mal mit em töffli gfahre ohni helm, denn hett mi de polizischt verwütscht und aber es aug zuedruckt und ohni buess la gah.
hützutags chasch sowas glaubs vergässe dass mal en polizischt es aug zuedruckt wenn en seich machsch
bini mal mit em töffli gfahre ohni helm, denn hett mi de polizischt verwütscht und aber es aug zuedruckt und ohni buess la gah.
hützutags chasch sowas glaubs vergässe dass mal en polizischt es aug zuedruckt wenn en seich machsch

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
würsch du bi mir es aug zuedrucke wenn ich würd nöd agurtet umefahre ?Jones hat geschrieben:

i drücke bi ca. 95% vo allne chline sache wo ig gseh (nid blinke, nid agurtet etc) es oug zue. genau glich wie alli mini kollege...turntablism hat geschrieben:würsch du bi mir es aug zuedrucke wenn ich würd nöd agurtet umefahre ?Jones hat geschrieben:

passt aber äuä nid i eues bild und eui meinig übers kaputte system...

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
der gege installiert jetz sicher e dashcam i sim auto.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich glaub dir das nid mit dene 95%, mini erfahrig zeigt eher s gägeteil. wenn das würsch mache wärsch di schoggijob de öpe glii mol los.Jones hat geschrieben:passt aber äuä nid i eues bild und eui meinig übers kaputte system...

Was du gloubsch oder nid isch mir so läng wie breit!Herr Rossi hat geschrieben:ich glaub dir das nid mit dene 95%, mini erfahrig zeigt eher s gägeteil. wenn das würsch mache wärsch di schoggijob de öpe glii mol los.

fakt isches trotzdem...

- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Jones hat geschrieben:i drücke bi ca. 95% vo allne chline sache wo ig gseh (nid blinke, nid agurtet etc) es oug zue. genau glich wie alli mini kollege...turntablism hat geschrieben:würsch du bi mir es aug zuedrucke wenn ich würd nöd agurtet umefahre ?Jones hat geschrieben:
passt aber äuä nid i eues bild und eui meinig übers kaputte system...
ja klar, ...... :typej:
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Keis wunder wähled d lüt SVP. Dieä sind wenigstens für weniger staat.
Isch eigentlich en widerspruch.
Isch eigentlich en widerspruch.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
denn möcheder öie job wohl eifach nid guetJones hat geschrieben:Was du gloubsch oder nid isch mir so läng wie breit!Herr Rossi hat geschrieben:ich glaub dir das nid mit dene 95%, mini erfahrig zeigt eher s gägeteil. wenn das würsch mache wärsch di schoggijob de öpe glii mol los.
fakt isches trotzdem...

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Ich denk mal, dasses wiä überall 5% arschlöcher git. Dumm isch eifach, dass d Staatsanwältin das Bürgerverarschigsspiel mitmacht.