Coop oder Migros?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Coop oder Migros?

- Coop
10
48%
- Migros
11
52%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 21

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: Coop oder Migros?

Beitrag von Jones »

gsehni itz o so...
wenn einisch zuefallsprinzip-kontrolle isch und es stimmt nid, rasslisch i zuekunft regumässiger dri! das isch so im system programmiert! macht auso no sinn!
und i bi zu 99.5% sicher, dass mi ichouf korrekt gsi wär, wäri i d'kontrolle cho! 8-)

wobi für mi isches nid gaaaaanz so relevant wägem astah! i cha eh immer unger dr wuche tagsüber gah ichoufe, wenn aui andere am schaffe si! :mrgreen:
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Jones hat geschrieben:i cha eh immer unger dr wuche tagsüber gah ichoufe, wenn aui andere am schaffe si! :mrgreen:
jede wo cha wirds so mache
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

chasch du au?
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Isch je nach Läbesmittel underschiedlich. Nach mine Erfahrige hätt de Coop generell s'bessere Fleisch, mit Usnahm vom Pule, wo bi de Migros besser isch. Frücht und Gmües tendentiell au ehner Migros, vor allem bi de Öpfel, de Coop hätt defür de besseri Zopf, usw. Bim Aldi, Otto & Co. bin ich no nie gsi. Und bim Denner han ich mal die i mim ganze Läbe mit Abstand gruusigschte Bratwürscht gkauft und sithär gang ich det au nüme verbi :kotz:

Eigentlich wär's aber viel gschiider, bi Coop und Migros nume die Sache z'chaufe, wo me nöd bi eme "Spezialischt" überchunnt. Frücht & Gmües isch immer no mit Abstand am beschte vom Märt (chürzlich grad wieder bim ChÖrbis festgstellt: Vom Coop & Migros gliichermasse fad & langwiilig, vom Märt wunderbar aromatisch und halt eifach so, wie en ChÖrbis mues si - und dänn au no viel billger), Fleisch isch immer no am beschte vom Metzger, usw. Aber das setzt dänn für's Ichaufe zwingend au e besseri Planig und meh Ziit voruus, als eifach schnäll in Supermärt z'ränne.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Passabene...im neue Megastore in Oberwil hend sis au iihnegnoh. Soooo en kack!
Ahjo..Sie eröffne en neue Coop (ebbe de in oberwil) und tüend no DIE ALTE KASSENE mit em ALTE SYSTEM drii :typej: :typej:
Jetz hend sie jo (u.a im Gündeli) die neue kassene wo de am Monitor gsehsch was de alles gspart hesch bim Iichouf :typej:
Mol luege wie langs goht, bis sie die 18 (!!) Kassene in Oberwil mit dem System tüend ussrüschte. DIE KÖSHTE!!! :head2wall: :head2wall: Ahjo vo dene 18 (!!!!!!!!!!!) Kassene sinn unter dr Wuche nur 4 offe...und vo dene 4 sinn öppe 2 bsetzt. En coop wo eifach nid lauft :!: Und de Megastore isch dr ERSCHT in dr NWS!! Irgendwie schräg findi!
Drfür hetts dört TONNEWEISE aktione (bsp. 1kg. Schwiinsnierstk. Fr 21.- statt 42.-) und oft 2x Superpünggt und anderi aktioene.

Wie dr Migros Stücki. Laufts nid ---> tonnewiis aktione und vielfachs a Pünggt.
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0

Beitrag von blackraini »

mr.raw hat geschrieben:Wie dr Migros Stücki. Laufts nid ---> tonnewiis aktione und vielfachs a Pünggt.
Im Stücki lauft generell nüt.. :lol:

@derinderinderinderin: meinsch d' Migros oder dr Coop zahlt z.B. de Gmüesbuure dia bessere Priise wia dr Aldi? Khum... D' Migros zahlt z.B. amene Öpfelbuur in Maienfeld 0.50 für's Kilo und verkaufts nochher für über 3.- Dia glich Sorte und glichi Klass kriegsch z' Landquart im Aldi für unter 2.-
Produkt müend vo mir us au nid super präsentiert si - mir egal... d' Arbeitsbedingige okay - dr Aldi isch a moderne Sklavetriiber... aber da gits wiitus schlimmeri im Usland aber das interessiert ide CH khum öppert
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

mr.raw hat geschrieben:Passabene...im neue Megastore in Oberwil hend sis au iihnegnoh. Soooo en kack!

warum?
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
Antworten