Supersonic hat geschrieben:Btw.
Kei Battlearenas meh
das isch en witz, oder?... :typej:
sorry, aber für mich en riesige kaufgrund. Bi MK7 (3DS) spiel ich praktisch numme no de im Onlinemodus...
JETZ bini pisst!
Battlemode gits immer no eifach uuf Streckene aber minere Meinig nah isch de Battlemode sid em N64 eh tot, datum störts mi nöd so. Dumm findis trotzdem.
@Masta
Häsch du F-Zero GX gspielt? Nie meh wirds es Spiel wie F-Zero GX geh. Mario Kart müesst en 1500cc Mode drin ha für das
zwirrlibatz hat geschrieben:wrum muessme umbedingt genau zfüfte spiele chöne?
Mues mers nomal erchläre? Sonic All-Star Racing hett das unerstützt und Mario Kart tuets nöd. Local Multiplayer isch super z'vierte aber d'Möglichkeit ein 5te mitspiele zlah wär super und ä logischi Konsquenz gsi. Aber so wies uusgseht giengi d'Wii U scho im vierer Splitscreen langsam id Chnüü, dass wird denn wohl au de Grund gsi sii. Isch chli en Witz aber es gseht halt au fantastisch uus und für mich isches wichtig, dass de Online Mode dasmal richtig funktioniert uuf de Konsole.
was me will isch nöd zwingend e logischi konsequänz vo vorigem. und wenn füf spiele chönnte, würded ihr meckere, dass nöd sächs siebe oder acht chönnd.
Mues mers nomal erchläre? Sonic All-Star Racing hett das unerstützt und Mario Kart tuets nöd. Local Multiplayer isch super z'vierte aber d'Möglichkeit ein 5te mitspiele zlah wär super und ä logischi Konsquenz gsi. Aber so wies uusgseht giengi d'Wii U scho im vierer Splitscreen langsam id Chnüü, dass wird denn wohl au de Grund gsi sii. Isch chli en Witz aber es gseht halt au fantastisch uus und für mich isches wichtig, dass de Online Mode dasmal richtig funktioniert uuf de Konsole.
was me will isch nöd zwingend e logischi konsequänz vo vorigem. und wenn füf spiele chönnte, würded ihr meckere, dass nöd sächs siebe oder acht chönnd.
Master(G) hat geschrieben:...es sig F-Zero mit Items.... stimmt das?
Eher nid, es isch es typisch mario kart mit schöne (im positive sinn abdräite) streckenä, gueter und flüssiger optik, aber s flimmerä isch himmuleid
Und online loufts zu mire Überaschig huere suber!
Master(G) hat geschrieben:...es sig F-Zero mit Items.... stimmt das?
Eher nid, es isch es typisch mario kart mit schöne (im positive sinn abdräite) streckenä, gueter und flüssiger optik, aber s flimmerä isch himmuleid
Und online loufts zu mire Überaschig huere suber!
Ja, die Steuerung ist total anders als in F-Zero.
F-Zero = sehr empfindlich (vor allem GX)
Mario Kart 8 = sehr gutmütig und wenig empfindlich (auch an der Decke und unter Wasser)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Naja, 5 biätut schich scho ah willd halt 4er Splitscreen am grossu TV + chleinä Gamepadscreen hesch.
Herr Rossi hat geschrieben:demfall chamer ja grad ei schtufe höcher jammere.
warum chönd nid 4 tablet controller brucht wärde, de chönnt mer s achte schpile....
da gib ich em zwirrli rächt, es wird eifach immer chli gmötzlet
Falsch, vo dem redet kein Mensch und jede weiss das d'Wii-U nöd für viel Tablets konzipiert worde isch. Für eis aber scho. Logisch wird gmötzlet, d' Gamecommunity isch die mötzligsti Community überhaupt. Aber das isch eifach ä chrummi Nase im Gsicht und keis Muetermal oder ä Zahlugge womer gar nöd wükli gseht.
lol ja wahnsinnig vill tolli spieli. gschenkt nimmen. Mario isch was, chli donkey kong und was na und wie lang ischer jetz duss? vooll id schissi glangt nintendo.
sind aber au es bitzli spötr erschiine und büütet wenigstens technisch na was. sry aber i dere Generation isch nintendo de grossi verlüürer, wird schwierig da na was usezhole. mal en neue brand lanciere wär doch au mal was.
eifach so als gegepol zum goran wo eh alles guet find mitem nintendo logo. ich ja eigentlich au und es tuet mir au weh, aber me sött da au realistisch sii. Mario kart isch bestimmt toll, aber naja für mich au langsam chli usglutscht.
Zuletzt geändert von thaeye am 13 Mai 2014 14:37, insgesamt 1-mal geändert.
muess es denn immer e gwünner oder verlierer geh? i glaub das spielt immer weniger e rolle. verkaufszahle sin doch sowas vo nichtssagend. i kauf mir jez pro johr halt 1 nintendo spieli woni kuul find und de rescht kamer dr buckel aberutsche.
ja ufs kart bini jez au nit sooooo gspannt. aber wird wohl wider so useko dass mer im fründeskreis irgendwenn ust druf hän denn wirft halt jede e 20er nöti in pot und mer wärdes e wuche lang zockere. isch bim 3d wörld genau glich passiert und has no funny gfunde
Zuletzt geändert von evo am 13 Mai 2014 14:39, insgesamt 1-mal geändert.
ja imene umkämpfte märt gits immer gwünner und verlüürer. so isches im lebe. es isch nöd alles nett und bunt und sowieso. dich als Konsument wird's den scho au kümmere wenn sie sich nur nah uf Software konzentrieret. guet du chaufsch 1 spieli im jahr. ich glaub das gilt nöd als relevant.