Battlefield: Hardline
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich has jetzt über 30 stund gspielt im MP.
es wachst mer scho au bitz as härz.
nöd als battlefield game. aber als call of duty ersatz!
klar isch: BF4 isch bescht und hardline isch e witz degäge!
aber
klar isch au: Hardline isch millione mal besser als CoD AW!
sie hettets selle einfach nur Hardline taufe. wär besser gsi. au für de hate wo vieli händ!
es wachst mer scho au bitz as härz.
nöd als battlefield game. aber als call of duty ersatz!
klar isch: BF4 isch bescht und hardline isch e witz degäge!
aber
klar isch au: Hardline isch millione mal besser als CoD AW!
sie hettets selle einfach nur Hardline taufe. wär besser gsi. au für de hate wo vieli händ!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han dä Story Mode eigentlich no rächt guet gfunde.. MP han ich erscht eis Game gmacht und natürlich total abgloset
Re: Battlefield: Hardline
story mode hät mir au recht guet gfalle.
was mich umhaut isch dä multiplayer, es isch min erschti shooter wo ich online spiele und ich frage mich ernschthaft wiso ich das nöd scho früecher mal usprobiert ha... es macht also ziemlech spass aber sproblem isch natürlich das ich no unendlech schlecht bin^^ händ ihr mir chli tipps und spieled ihr das ufeme bestimmte server?
was mich umhaut isch dä multiplayer, es isch min erschti shooter wo ich online spiele und ich frage mich ernschthaft wiso ich das nöd scho früecher mal usprobiert ha... es macht also ziemlech spass aber sproblem isch natürlich das ich no unendlech schlecht bin^^ händ ihr mir chli tipps und spieled ihr das ufeme bestimmte server?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wichtig isch, dass bide serverwahl nur Europa-server nimmsch, chasch istelle noimets. mit amis spiele isch kacke, schlächte ping, da stirbsch nur...
de rescht isch learning by doing. wenn maps ned kännsch, isch es sowieso schwer... wo sind balligszentre, wo spawnpoints, das muesch alles lerne, de wirds eifacher...
als afänger en waffe wähle mit wenig rückstoss (z.b. ACWR oder P90), und die mal ufelevle, heisst viel kills mache und de mit eme front-grip und eme heavy-barrel usrüschte.
en gueti klass für afänger isch de mechaniker -> chaufsch en chugelsicheri weschte (=stirbsch weniger schnäll) und en mobile spawn-punkt.
im hardline spielsch am beschte defensiv, will maps relativ chli sind unds darum überall feinde chan ha. usserdem isches 90% hüserkampf, das isch sowieso die schwersti kriegs-disziplin...
also eifach immer losränne isch kei gueti idee. lieber au mal stationär was verteidige. es rännet dir duurend lüüt vor dflinte...
wenn allei spielsch luegsch am beschte, dass ide nöchi vo dinere squad bliibsch und bitz luegsch, was die so machet und denn hälfend zur hand gahsch (heile, wiederbeläbe, ufmunitioniere). gitt viel points au wenn ned viel kills machsch.
spiel conquest small zum dricho und spiel uf objectives. das isch für afänger am agnehmschte.
bloodmoney oder heist isch chaos, da muesch wüsse was machsch, suscht gsehsch kei land.
hotwire isch luschtig für zwüsche dure. bitz need-for-speed. isch aber nur guet zum vehikel ufelevle. bringt suscht ned viel.
PS: wenn hardline scho so geil findsch, de muesch unbedingt Battlefield 4 spiele. Das isch grad nomal es paar Klasse besser online!
de rescht isch learning by doing. wenn maps ned kännsch, isch es sowieso schwer... wo sind balligszentre, wo spawnpoints, das muesch alles lerne, de wirds eifacher...
als afänger en waffe wähle mit wenig rückstoss (z.b. ACWR oder P90), und die mal ufelevle, heisst viel kills mache und de mit eme front-grip und eme heavy-barrel usrüschte.
en gueti klass für afänger isch de mechaniker -> chaufsch en chugelsicheri weschte (=stirbsch weniger schnäll) und en mobile spawn-punkt.
im hardline spielsch am beschte defensiv, will maps relativ chli sind unds darum überall feinde chan ha. usserdem isches 90% hüserkampf, das isch sowieso die schwersti kriegs-disziplin...
also eifach immer losränne isch kei gueti idee. lieber au mal stationär was verteidige. es rännet dir duurend lüüt vor dflinte...
wenn allei spielsch luegsch am beschte, dass ide nöchi vo dinere squad bliibsch und bitz luegsch, was die so machet und denn hälfend zur hand gahsch (heile, wiederbeläbe, ufmunitioniere). gitt viel points au wenn ned viel kills machsch.
spiel conquest small zum dricho und spiel uf objectives. das isch für afänger am agnehmschte.
bloodmoney oder heist isch chaos, da muesch wüsse was machsch, suscht gsehsch kei land.
hotwire isch luschtig für zwüsche dure. bitz need-for-speed. isch aber nur guet zum vehikel ufelevle. bringt suscht ned viel.
PS: wenn hardline scho so geil findsch, de muesch unbedingt Battlefield 4 spiele. Das isch grad nomal es paar Klasse besser online!
i ha geschter ändlech mau chönne witer zocke am storymode...
macht ächt spass muessi säge.
für onlne hani eifach z'wenig zyt.
macht ächt spass muessi säge.

für onlne hani eifach z'wenig zyt.
merci für die würklich guete tipps; hilft mir sehr!Master(G) hat geschrieben:wichtig isch, dass bide serverwahl nur Europa-server nimmsch, chasch istelle noimets. mit amis spiele isch kacke, schlächte ping, da stirbsch nur...
spiele meischtens conquest small und deathmatch.
ha jetzt uf mechaniker mit p90 und k10 gwechslet und das zeigt würkig

wo chani en chugelsicheri weschte chaufe?
bf4 hani natürlech au probiert und ich finde das au chli besser und vorallem eifacher wie hardline. bliebe aber trotzdem bim hardline wills min erschte multiplayer shooter isch und ich setting inkl. maps sehr guet finde. trainiere eifach wiiters den bini den bim bf5 chli besser

was mir am meischte müeh macht isch sgnaue ziele; bin eifach no vill zlangsam...
immerhin erkenn ich jetzt mini gägner und schüsse nüme uf mini eigene lüüt^^
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
bodyarmor isch es gadget wo nur de mechaniker träge chan. du muesch halt es anders gadget opfere für das. lueg mal im gadet-slot 1 oder 2...
andersch als bim BF4, wo bodyarmor nur vor explosiv-schade schützt, schützt bodyarmor im hardline vor schüss uf de körper (50% weniger schade).
kopfschüss sind aber wiiterhin tödlich...
andersch als bim BF4, wo bodyarmor nur vor explosiv-schade schützt, schützt bodyarmor im hardline vor schüss uf de körper (50% weniger schade).
kopfschüss sind aber wiiterhin tödlich...
geil isch scho kauft 
weli einheite händ schilder? die nerved...

weli einheite händ schilder? die nerved...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das sind enforcer 
schild ufem rugge schützed äbe vor chugle vo hinde. de chasch sie nur no ade füess träffe vo hinde. isch ätzend, ich weiss.
ich han aber au viel eis ufem rugge

schild ufem rugge schützed äbe vor chugle vo hinde. de chasch sie nur no ade füess träffe vo hinde. isch ätzend, ich weiss.
ich han aber au viel eis ufem rugge

dä multplayer hät mich sowas vo inezoge es isch de hammer
bisherige rekord für es next-gen game sind 55h (gta IV)
bi hardline bini bis jetzt öpis über 30h und das wird sicher no 3stellig^^
lernkurve isch da und es macht extrem fun!

bisherige rekord für es next-gen game sind 55h (gta IV)
bi hardline bini bis jetzt öpis über 30h und das wird sicher no 3stellig^^
lernkurve isch da und es macht extrem fun!