S 3DS Topic
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: S 3DS Topic
muesch de slider au nid ganz voll ufe due. denn gsehni au zwei verschobeni bilder aber so i de mitti isch ideal. und mine auge machts gar nüt. 2h pilotwings gspilt konzentriert im dunkle vorem schlafe und mini auge sind überhaupt nid ermüedet.
I don't believe in orange
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
De Auge Problem macht nur dini Sig.Marco_in_motion hat geschrieben:ahja, häsch ja Rächt. Macht's dir au so Problem mit dä Auge? ich han noniä eine usprobiert
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mit halbem Slider ist aber auch der 3D-Effekt nur halb so tief (also quasi der sichtbare Raum hinter dem Bildschirm nur halb so lang).
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Ich weiss ja aunöd warum du sonen frustrierte typ bisch, ständig pissisch mer blöd as Bei, um was gahts?zwirrlibatz hat geschrieben:De Auge Problem macht nur dini Sig.Marco_in_motion hat geschrieben:ahja, häsch ja Rächt. Macht's dir au so Problem mit dä Auge? ich han noniä eine usprobiert
Nervsch ebe no rächt fescht.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
bim 3ds isch sehr viel vom spiel und au vode auge vom spieler abhängig, ich zB bin uf eim aug churz und ufem andere witsichtig und dur das han ich teils au müeh. han vo einige au glese, dass sie gar nüd gsehnd oder nur doppelbilder, die chönd de 3ds natürlich grad wieder verchaufe.
ich bin grad so uf de kippi, die meischte gsehnd sicher en bessere 3d effekt als ich, aber es isch bi mir no akzeptabel
ich bin grad so uf de kippi, die meischte gsehnd sicher en bessere 3d effekt als ich, aber es isch bi mir no akzeptabel
söll ich dir säge wär nervt?Marco_in_motion hat geschrieben:Nervsch ebe no rächt fescht.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Evtl. ligts dranne dass du en sälbschtverliebte Douchebag bisch.Marco_in_motion hat geschrieben:Ich weiss ja aunöd warum du sonen frustrierte typ bisch, ständig pissisch mer blöd as Bei, um was gahts?zwirrlibatz hat geschrieben:De Auge Problem macht nur dini Sig.Marco_in_motion hat geschrieben:ahja, häsch ja Rächt. Macht's dir au so Problem mit dä Auge? ich han noniä eine usprobiert
Nervsch ebe no rächt fescht.
S Gägeteil chasch übrigens nur bewiise wenn mi Post jetz ou i dini Signatur ufnimmsch!

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
um dini sig. han ich glaubs so gschriebe aber ich lueg susch nomal nah....Marco_in_motion hat geschrieben:um was gahts?
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
o_OMoff hat geschrieben:ich zB bin uf eim aug churz und ufem andere witsichtig
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
dä chan au nid spiele.....BrainBug hat geschrieben:Moff hat geschrieben:bin uf eim aug churz und ufem andere witsichtig

Motto: "fly plaything, fly....."
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich säge ned jede wo churz und witsichtig isch chan das 3d ned gseh, bi mir gahts eigentlich recht guet, ich wirden uf jede fall au bhalte.
ich denke es wird eifach bedenklicher je grösser de unterschied vp aug zu aug isch, isch ja au logisch, zyklope zB chönd mitem 3ds gar nüt afange.
jede zeigt anderi reaktione ufs 3d bild, ich chan zB au stundelang spiele ohni chopfweh oder schmerze zha, anderi hend nach paar minute tränendi auge etc.
mer muesses halt eifach probiere.
ich denke es wird eifach bedenklicher je grösser de unterschied vp aug zu aug isch, isch ja au logisch, zyklope zB chönd mitem 3ds gar nüt afange.
jede zeigt anderi reaktione ufs 3d bild, ich chan zB au stundelang spiele ohni chopfweh oder schmerze zha, anderi hend nach paar minute tränendi auge etc.
mer muesses halt eifach probiere.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja logisch, isch aber natürlich schad s'haupt gimmick vonere konsole abzschalte zmüesse
am beschte gfalltermer aber ohehin wenner am dezentischte isch, street fighter 4 gseht zB eifach nur hübsch us, so als ob chlini figürli imene chaschte sind womer chan usenäh.
ghost recon isch glaub ähnlich, das chauf ich aber ersch spöter male.
rayman hingege het mit abstand de krassischt 3d effekt wos züg zum teil so wit zum bildschirm useragt dassd meinsch es sticht dir es aug us. hani am anfang super gfunde inzwüsche empfind ichs eher als nervend.
am beschte gfalltermer aber ohehin wenner am dezentischte isch, street fighter 4 gseht zB eifach nur hübsch us, so als ob chlini figürli imene chaschte sind womer chan usenäh.
ghost recon isch glaub ähnlich, das chauf ich aber ersch spöter male.
rayman hingege het mit abstand de krassischt 3d effekt wos züg zum teil so wit zum bildschirm useragt dassd meinsch es sticht dir es aug us. hani am anfang super gfunde inzwüsche empfind ichs eher als nervend.
scho klar isches nid wünschenswärt. aber es wird gnueg sehr gueti software druff usecho womer sicher au ohni de 3D effekt guet cha spile.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
Ich chas nur spiele wenn de 3d regler i de helfti isch. Pilotwings isch uhuere super.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
3D isch s'Gimmick zum das Grät de tumme Lüüt wie dir und mir z'verchaufe. D'Spieli an sich wärded bestefalls am Rand devo profitiere und in ere Wuche spieled mir alli mit abgschaltetem 3D 
Wüssed er z.B. no, wie mer nach em Wii-Launch alli u huere Freud a de Miis gha händ und jeenschti baschtlet und uustuscht händ?

Wüssed er z.B. no, wie mer nach em Wii-Launch alli u huere Freud a de Miis gha händ und jeenschti baschtlet und uustuscht händ?

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Edith, falscher Fred!
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 27 Mär 2011 19:49, insgesamt 2-mal geändert.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
sägs nid ds früech, gargamel
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Gurgelhals hat geschrieben:3D isch s'Gimmick zum das Grät de tumme Lüüt wie dir und mir z'verchaufe. D'Spieli an sich wärded bestefalls am Rand devo profitiere und in ere Wuche spieled mir alli mit abgschaltetem 3D

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ims Chino findsch au guet? Oder nur ohni Brille?zwirrlibatz hat geschrieben:3D 4ever in mein herz ihr arschlöcher.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich 22zwirrlibatz hat geschrieben:scho 1133 schritt

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
logisch findi guet im chino und brülle han ich sowieso.Sephi hat geschrieben:Ims Chino findsch au guet? Oder nur ohni Brille?
I speeled my drink!