gasch besser italie. lüht, kafi, esse, wetter - eh alles besser.

Moderator: Avenger
Overdose hat geschrieben:Wenn ned recht französisch chasch de ab uf die billige plätz. d Krönig isch de no gsie das mi in Colmar usemene lade usegrüert hend (als einzig dunkli hut). Chum bini dinie gsie (keh Minute drinn verbracht) sinds um mi umeschwadroniert. "Please leave oure shop, we are closing".
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
bisch schomal in zermatt gxi?Herr Rossi hat geschrieben:![]()
krass, alles verbaut
es git no gnueg berge, wo nöd verbaut sind. so quasi 99% vo allne. oder no meh. mer gxeht halt eifach nur diä, wo super zuegänglich sind. drum verbaut mer diä au.Mastler(P) hat geschrieben:wieso muess mer eigentlich dwirtschaft immer ahkurble?
das system sött eus diene und nöd mir em system..
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Hehe gibs zue hesch hälfti verschlafeGameCollector90 hat geschrieben:zrügg vo saas fee.geile usgang aber nur bis 4 am morge leider.geili groue gha,guts esse,kei schlägereie alles friedlich;)
hüt bueched. 3 täg tromsö, 3 täg lofote.Herr Rossi hat geschrieben:Im Februar uf Tromsö, Polarliechter
ich ha no nie gsörft, reize würds mi scho. grad schnell go surfbilder google, mues no rächt super sii det.geosnow hat geschrieben:gang uf de lofote go surfe. isch geil.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 5 Gäste