Der Mischiefler dünkt mi zwar sehr innovativ und o schön gmacht. Aber irgendwo zmiz drin hets mi gnärvt u när hanis nieme gschpiut.
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Ferie nei, Zyt jaMastler(P) hat geschrieben:oof. häsch frey? susch wirds glaub knapp.
isch bi mir scho.. ca 18 jahr her oder so, aber ich has als sehr langs, einzigartigs und fantastischs spiel in erinnerig.
kei ahnig meh wie lang ich gha han, aber ich wür mal schätze öppe glich lang wie es final fatasy us dere ziit.
uf jedefall muess mers spille. ich sött mal s 3 ine haue.
Hed schomol öbber d Fan Translation usprobiert? Isch guet umgsetzt? Es uf japanisch z probiere wär für mich doch z kryptisch...Mastler(P) hat geschrieben: ich sött mal s 3 ine haue.
schad chame das ding nid ufemne Scaler wie z.B. OSSC spile. jedes mau wenn es menu chunnt oder Item Box isch out of sync da uflösig wächsletmr.raw hat geschrieben:Do no en guete Text zur N64 Version vo RE2
https://www.eurogamer.net/articles/digi ... f-all-time" onclick="window.open(this.href);return false;
so 25-30 stund gohts scho, muesch stellewis aber rächt bisse, hölleviel random encounter und kuum taktischi möglichkeite in de kämpf.Mastler(P) hat geschrieben:oof. häsch frey? susch wirds glaub knapp.
isch bi mir scho.. ca 18 jahr her oder so, aber ich has als sehr langs, einzigartigs und fantastischs spiel in erinnerig.
kei ahnig meh wie lang ich gha han, aber ich wür mal schätze öppe glich lang wie es final fatasy us dere ziit.
uf jedefall muess mers spille. ich sött mal s 3 ine haue.
Also 25 Stund hani scho gspielt und be gfühlt no nirgendsevo hat geschrieben:so 25-30 stund gohts scho, muesch stellewis aber rächt bisse, hölleviel random encounter und kuum taktischi möglichkeite in de kämpf.
aber i find es lohnt sich.
Mr. Heli hat geschrieben:Marvelous: Mōhitotsu no Takarajima ufem Super Famicom
Es optisch wunderschöns RPG wo sehr viel abwechslig büütet. Meh spielt 3 Schuelkinder wo gönd go campe. Denn passieret paar Sache und meh mues mit de Knirpse loszieh. Me chan jede einzeln spiele oder alli 3 als gruppe, was au notwendig isch. es isch überfüllt mit rätsel wo meh löse mues, mängisch allei oder als team. die sind teils au recht komplex und sehr abwechsligsriich. di verschiedene welte büütet immer was neus und au viel humor. leider bin ich jetzt denn scho dure demit. es isch relativ churz, im netz staht was vo 13h. chas jedem sehr empfehle.
es gäbt au en englische patch...
star ocean het mir sehr guet gfalle. han first departure und de zweit teil uf psp gspielt. de erst teil isch dütlich besser, bim zweite het mich de schluss (wo ich nöd gschafft han) gstresst. jez isch ja first departure R uf switch/ps4 duse. d reviews sind guet, chasch d charakter optik zwüschen psp und switch/ps4 wechsle und audio chasch au wähle vo weläre version oder englisch.evo hat geschrieben:Geilon. Es git eh no sooooo viel jap only (oder halt fan subs) jrpgs woni noni gamed ha. Erscht mussi starocen
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste