Es wird nie alles klar si... Nid unger wüsseschaftler u scho gar nid unger trüebe Tasse...thaeye hat geschrieben:so jetzt isch alles klar, offebar!

Moderator: Avenger
Es wird nie alles klar si... Nid unger wüsseschaftler u scho gar nid unger trüebe Tasse...thaeye hat geschrieben:so jetzt isch alles klar, offebar!
Dini Usfüerige sind schlicht unwahr was d Verbreitig vo Mutatione betrifft. Oder chasch das belege?Jones hat geschrieben:Siehe mein anderes Post und nomau drüber nahdänke! Danke...Herr Rossi hat geschrieben:Was meined d Impfexperte Siralos und Jones zu Israel und Island wo de Schwiiz mit mrna Impfige vorus sind?siralos hat geschrieben:Sind halt alli plötzlech wüsseschaftler gworde i dene 1 1/2 jahr.Jones hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 15:13seisch du! die, wo drus chöme, säge z'gägeteil...Mastler(P) hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 15:09
nur weg denä ville gimpfte hueresöhn, wo under keinere bedrohig gstande sind, gitz jetz delta.![]()
![]()
bin kein impf experte...ich liess mich ja nur wegen meiner mutter impfen.Herr Rossi hat geschrieben:Was meined d Impfexperte Siralos und Jones zu Israel und Island wo de Schwiiz mit mrna Impfige vorus sind?
Chli stimmig mache. Fair!thaeye hat geschrieben:ahhh geil jetzt chunt de kampf wer me "fake news" verbreitet. das gfalltmer.
scho? chasch das bewiese?
ja, ich lah mich abblase, damit eper ander cho chan. normal.
oh, ich ha scho vo ärzt sache ghört dazue, aber das isch ja denn aluhuet, will die ebe das als wichtiger gsehnd als eh impfig und maske.
habe ja auch gesagt, dass wenn ich infiziert bin und jemanden anderen anstecke, die andere person nen viel schwächeren verlauf kriegt...1 & 1 = mami schuetze.Mastler(P) hat geschrieben: du häsch selber gseid d'impfig würd nur dä chrankheitsverlauf mildere. was hät din chrankheitsverlauf mit dinere muetter ztue?
Was seli belegge? Bitte verwiis uf en Ussag.Jones hat geschrieben:Chasch du dis belege?
I ha das i zig vonenand unabhängige quelle glese...
Wer seit dini version isch wahr abgseh vo dim husarzt und dim meinigszirkel?
Aber ja... Schlüssändlech wirds immer e wüsseschaftler gäh, wo anderer meinig isch. Für üs laie wirds immer e frag vo vertroue si u bliebe...
Du hesch ir Vergangenheit scho so viu falsches züg postet, dass du evtl nid die richtig asprechsperson bisch zum das z'beurteile...
Wie alt isch dis Mami? Was erwartet si vom Läbe no?siralos hat geschrieben:habe ja auch gesagt, dass wenn ich infiziert bin und jemanden anderen anstecke, die andere person nen viel schwächeren verlauf kriegt...1 & 1 = mami schuetze.Mastler(P) hat geschrieben: du häsch selber gseid d'impfig würd nur dä chrankheitsverlauf mildere. was hät din chrankheitsverlauf mit dinere muetter ztue?![]()
mami isch asbach uralt und het villi schwäri krankheite und immer no. ig ha abgseh vom krüz und scheiche schmerze nid viel...1 mal im jahr gange i höchschtens zum arzt. has gloubs o so scho x tuusig mal kommuniziert....darfsch gärn ab u zu mini poscht richtig läse.
88 u het nie so lang welle läbe u a lascht si...ig denke o so aber du kensch es ja selber, die meisti alti knackers wenns sowit isch, wei sie no jenstes zueg mache.Herr Rossi hat geschrieben:Wie alt isch dis Mami? Was erwartet si vom Läbe no?
dasch supr, sich wiederhole nervt drum a chli...vor allem das wägem impfe u weniger starke verbreite bi de neu agsteckte.und dini gschicht merk ich mer jetz, isch guet?
döf ich mich aber nomal wiederhole? isch jetz dä verlauf doppelt so schwach wenn en gimpfte en andere gimpfte asteckt?
lolMastler(P) hat geschrieben: döf ich mich aber nomal wiederhole? isch jetz dä verlauf doppelt so schwach wenn en gimpfte en andere gimpfte asteckt?
du hesch gseit mini ussag sig falsch. also bisch du anderer meinig und das ohni beleg...
die ussag isch falsch!Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 17:36 Für öper miteme guet funktionierende Immunsystem isch das Virus, da simmer üs sicher au einig, Nasewasser.
und trotzdem hocksch siteme jahr i dire bubble wo seit: dä virus isch es nasewasser, impfe isch bös, etc... mit fakte konfrontiere bringt nüt wiu denn chunnt eigentlech pauschal dr vorwurf, dass es falschi fakte / zahle sige. das isch für mi so ziemlech d'definition vonere bubble...Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 17:36 Mini Meinig zum Thema stammt weder vomene Husarzt oder eme Meinigszirkel (was isch das eigentlich?) sondern vomene Informationsmix. Ich hasse Bubbles, die mached eim geistig starr.
isch no guet, wenn es post vo mir mit genau NULL smilies quotisch und seisch, mini smilies helfe mir nid...
gloub nid dass es daderzue verlässlechi studie git.Mastler(P) hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 18:12 döf ich mich aber nomal wiederhole? isch jetz dä verlauf doppelt so schwach wenn en gimpfte en andere gimpfte asteckt?
i ha zig mau quelle und fakte bracht aber denn hesch du eifach d'quelle als falsch dargstellt...Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 21:31 Jones, bring Fakte und Quelle, Studie etc. Wird glaubwürdig und verzell kei us de Luft griffni Gschichte. Mit dim 20minute-Fachwüsse chasch nid brilliere. Morn nomal probiere. Guet Nacht
Alles prallt ab a dir, du bisch wie e Wand us weichem Gummi.Jones hat geschrieben:i ha zig mau quelle und fakte bracht aber denn hesch du eifach d'quelle als falsch dargstellt...Herr Rossi hat geschrieben: ↑26 Aug 2021 21:31 Jones, bring Fakte und Quelle, Studie etc. Wird glaubwürdig und verzell kei us de Luft griffni Gschichte. Mit dim 20minute-Fachwüsse chasch nid brilliere. Morn nomal probiere. Guet Nacht
z.b. BAG site... für di isch die site per se e grossi lüg... drum bringts gar nüt!
guet n8...
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste