esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:so jetzt isch alles klar, offebar!
Es wird nie alles klar si... Nid unger wüsseschaftler u scho gar nid unger trüebe Tasse... Bild
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:
Jones hat geschrieben: 26 Aug 2021 15:13
Mastler(P) hat geschrieben: 26 Aug 2021 15:09
nur weg denä ville gimpfte hueresöhn, wo under keinere bedrohig gstande sind, gitz jetz delta. :idea:
seisch du! die, wo drus chöme, säge z'gägeteil... ;)
Sind halt alli plötzlech wüsseschaftler gworde i dene 1 1/2 jahr. :kicher:
Was meined d Impfexperte Siralos und Jones zu Israel und Island wo de Schwiiz mit mrna Impfige vorus sind?
Siehe mein anderes Post und nomau drüber nahdänke! Danke... Bild
Dini Usfüerige sind schlicht unwahr was d Verbreitig vo Mutatione betrifft. Oder chasch das belege?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Chasch du dis belege?
I ha das i zig vonenand unabhängige quelle glese...

Wer seit dini version isch wahr abgseh vo dim husarzt und dim meinigszirkel?

Aber ja... Schlüssändlech wirds immer e wüsseschaftler gäh, wo anderer meinig isch. Für üs laie wirds immer e frag vo vertroue si u bliebe...

Du hesch ir Vergangenheit scho so viu falsches züg postet, dass du evtl nid die richtig asprechsperson bisch zum das z'beurteile...
.
.
.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ahhh geil jetzt chunt de kampf wer me "fake news" verbreitet. das gfalltmer.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:Was meined d Impfexperte Siralos und Jones zu Israel und Island wo de Schwiiz mit mrna Impfige vorus sind?
bin kein impf experte...ich liess mich ja nur wegen meiner mutter impfen. :briegge:

isch scho so, dass es wegen der impfungen neue mutationen gibt. ist ja auch bei den "normalen" grippe viren so der fall.
wie erklärt man sich, das die polio seit jahrzente fast ausgerottet wurde und es erst seit einpaar jahren wieder aufwind bekam? viele meinen es sei wegen eltern die wehemment ihr kind nicht spritzen lassen wollen.(bi dafür und darnieder..)

neulich im radio gehört, natürlich alles ohne gewähr :kicher: :

im tessin gibts ne kleine labor firma(Humabs Biomed) die nen impfstoff entwickelte, die irgendwie 97 % wirksamkeit gegen corona aufweist, sogar gegen die delta variante sei sie gefeit. der impfstoff wurde schon in diversen länder ausgeliefert und wartet noch auf die zulassung....
die haben's irgendwie auf nen alten corona virus stamm, dass vor 4-5 jahren grassierte und nicht auf covid19 entwickelt.

https://www.nau.ch/news/forschung/coron ... e-65981212
Zuletzt geändert von siralos am 26 Aug 2021 17:12, insgesamt 2-mal geändert.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:ahhh geil jetzt chunt de kampf wer me "fake news" verbreitet. das gfalltmer.
Chli stimmig mache. Fair!
.
.
.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

sich mal fröge wieso die impfig so duregstieret wird und kei therapeutischi medis. da wird na fast nix gmacht.

aber ihr sind d experte i sache impfig (ich zieh mir die zahle und studie scho gar nöm ine). mir gats nur um de scheiss pass. das isch anere freie gsellschaft nöd würdig. gesund=geimpft :groel:
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Aug 2021 17:21, insgesamt 1-mal geändert.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:08 Du hesch ir Vergangenheit scho so viu falsches züg postet, dass du evtl nid die richtig asprechsperson bisch zum das z'beurteile...
scho? chasch das bewiese?
siralos hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:10 bin kein impf experte...ich liess mich ja nur wegen meiner mutter impfen. :briegge:
ja, ich lah mich abblase, damit eper ander cho chan. normal.

du häsch selber gseid d'impfig würd nur dä chrankheitsverlauf mildere. was hät din chrankheitsverlauf mit dinere muetter ztue?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:18 sich mal fröge wieso die impfig so duregstieret wird und kei therapeutischi medis. da wird na fast nix gmacht.
oh, ich ha scho vo ärzt sache ghört dazue, aber das isch ja denn aluhuet, will die ebe das als wichtiger gsehnd als eh impfig und maske.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: du häsch selber gseid d'impfig würd nur dä chrankheitsverlauf mildere. was hät din chrankheitsverlauf mit dinere muetter ztue?
habe ja auch gesagt, dass wenn ich infiziert bin und jemanden anderen anstecke, die andere person nen viel schwächeren verlauf kriegt...1 & 1 = mami schuetze. :oops:

mami isch asbach uralt und het villi schwäri krankheite und immer no. ig ha abgseh vom krüz und scheiche schmerze nid viel...1 mal im jahr gange i höchschtens zum arzt. has gloubs o so scho x tuusig mal kommuniziert....darfsch gärn ab u zu mini poscht richtig läse. :bussi:

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

ja wenn das stimmt, fair. aber wenn sie ja scho gimpft isch, sött sie ja sowieso en schwächere verlauf ha.
meinsch denn isch doppel schwach?

und dini gschicht merk ich mer jetz, isch guet?
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:Chasch du dis belege?
I ha das i zig vonenand unabhängige quelle glese...

Wer seit dini version isch wahr abgseh vo dim husarzt und dim meinigszirkel?

Aber ja... Schlüssändlech wirds immer e wüsseschaftler gäh, wo anderer meinig isch. Für üs laie wirds immer e frag vo vertroue si u bliebe...

Du hesch ir Vergangenheit scho so viu falsches züg postet, dass du evtl nid die richtig asprechsperson bisch zum das z'beurteile...
Was seli belegge? Bitte verwiis uf en Ussag.

Mir sind es sicher einig dass sich nid all Mönsche chönd impfe lah. Die Tatsach isch entscheidend im Hiblick uf Mutatione.

Logischerwiis gits under de Ärzt kei Einigkeit bim Thema Impfig hilft s Virus izdämme (verschwinde wirds nie, s isch sit Jahrzehnte da) und, wie de Aug spitz aber richtig bemerkt het, drum isch jedi Quelle ei Meinig und/oder ei Erkenntnis usere Studie.

Für öper miteme guet funktionierende Immunsystem isch das Virus, da simmer üs sicher au einig, Nasewasser. Für immunschwachi Mönsche füerts je nach Chrankeakte und Medikament (Wechselwirkig) zu liechte bis schwere Erchrankig. Das weiss mer und isch sich einig.

Itz weiss mer aber au dass usnahmslos jede wo gimpft isch oder nid s Virus cha witergäh. Wieder einig, oder?

Itz fragt sich doch, warum dass mer bi all dene Fakte möglichscht all wett impfe.

Mini Meinig zum Thema stammt weder vomene Husarzt oder eme Meinigszirkel (was isch das eigentlich?) sondern vomene Informationsmix. Ich hasse Bubbles, die mached eim geistig starr.

Dini Smilies helfed der übrigens nid, im Gägeteil.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben: du häsch selber gseid d'impfig würd nur dä chrankheitsverlauf mildere. was hät din chrankheitsverlauf mit dinere muetter ztue?
habe ja auch gesagt, dass wenn ich infiziert bin und jemanden anderen anstecke, die andere person nen viel schwächeren verlauf kriegt...1 & 1 = mami schuetze. :oops:

mami isch asbach uralt und het villi schwäri krankheite und immer no. ig ha abgseh vom krüz und scheiche schmerze nid viel...1 mal im jahr gange i höchschtens zum arzt. has gloubs o so scho x tuusig mal kommuniziert....darfsch gärn ab u zu mini poscht richtig läse. :bussi:
Wie alt isch dis Mami? Was erwartet si vom Läbe no?
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:Wie alt isch dis Mami? Was erwartet si vom Läbe no?
88 u het nie so lang welle läbe u a lascht si...ig denke o so aber du kensch es ja selber, die meisti alti knackers wenns sowit isch, wei sie no jenstes zueg mache.

btw. sie gärtelet jedes jahr ufem balkon so jenstes gmues zb. kürbis tomate bohne, blume etc. also no halbwegs fit, trotzt der medis.
wenn sie weg isch, dann am beschte ohni schmerze u wenn ig mi bitrag eventuel cha dazu bitrage, warum nid, bi ja gsund u STARK?! :kicher:

all < forum <<< mami.
und dini gschicht merk ich mer jetz, isch guet?
dasch supr, sich wiederhole nervt drum a chli...vor allem das wägem impfe u weniger starke verbreite bi de neu agsteckte.

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ja ich dänke mer chas Enid vorusplane öb mer wett alt wärde, Bedürfnis veränderet sich i jedere Läbensphase.
Mini Eltere hend en recht konträrig Ischtellig zu dem Thema
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:52 dasch supr, sich wiederhole nervt drum a chli...vor allem das wägem impfe u weniger starke verbreite bi de neu agsteckte.
döf ich mich aber nomal wiederhole? isch jetz dä verlauf doppelt so schwach wenn en gimpfte en andere gimpfte asteckt?

gseht mer das au in real in israel?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

zieh dir dä chindsgi ine: https://twitter.com/9NewsSyd/status/143 ... jbLf_YZMtg

sie nämmert der all rächt und wenn brav folge tuesch chriegsch es zückerli. :lol:
holy fark, und das wird vilicht no eusi realität.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben: döf ich mich aber nomal wiederhole? isch jetz dä verlauf doppelt so schwach wenn en gimpfte en andere gimpfte asteckt?
lol

das weiss ig nid, houptsach isch dass ig si weniger stark astecke tue. google sötts doch ufzeige oder irgend eine hier ussem forum, sie ja alli experte. :kicher:

ich gebe nur das weiter was ich aus dem radio vernehme oder sonstwo lese....in israel sind die grenzen ja nicht ganz zu wie bei world war z. die nicht geimpften laufen rein zu den geimpfen, die knattern etwas zusammen und dann gibts mutierte corona babys.(dasch mini version :kicher: )

in neu seeland ist fast alles wieder geschlossen wegen 2-300 infizierte. die 4-5 millionen einwohner jammern da weniger und stehen hinter den massnahmen. die regierung meinte, dass sie wussten dass man den virus nicht ausschliessen werden koennen, die frage war dann eher wann das virus rüber schwappt, da sie dort ja auch nicht alles rigoros gesperrt haben und die leute monatelang in die quarantäne sperren.

@rossi:

ja, da muss jeder für sich selbst entscheiden.....dasselbe mit dem impfen. bin da voellig auf eurer seite......also jones, du, aug, maschtler etc.

ps: bin ja gespannt wie lange die firmen zuwarten mit der zertifakt, irgendwie habe ich so das gefühl dass es da auch unterteilungen geben wird. die mirgos wollte schon vor einpaar mt. impfungen durchführen.

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Google sötts ufzeige? lol?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:36
Was seli belegge? Bitte verwiis uf en Ussag.
du hesch gseit mini ussag sig falsch. also bisch du anderer meinig und das ohni beleg...
nomau: entstehig vonere mutation </> tatsache, dass e mutation e gimpfte CHA befalle.
Herr Rossi hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:36 Für öper miteme guet funktionierende Immunsystem isch das Virus, da simmer üs sicher au einig, Nasewasser.
die ussag isch falsch!
es lande sehr wenig jungi gsundi ir IPS oder quasi gar keni im grab aber es erliide einige gsundi langzytschäde. als nasewasser chame das nid bezeichne. aber dafür muess meh chli witer luege als bis zum grabstei oder zum IPS bett.
Herr Rossi hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:36 Mini Meinig zum Thema stammt weder vomene Husarzt oder eme Meinigszirkel (was isch das eigentlich?) sondern vomene Informationsmix. Ich hasse Bubbles, die mached eim geistig starr.
und trotzdem hocksch siteme jahr i dire bubble wo seit: dä virus isch es nasewasser, impfe isch bös, etc... mit fakte konfrontiere bringt nüt wiu denn chunnt eigentlech pauschal dr vorwurf, dass es falschi fakte / zahle sige. das isch für mi so ziemlech d'definition vonere bubble...

Herr Rossi hat geschrieben: 26 Aug 2021 17:36 Dini Smilies helfed der übrigens nid, im Gägeteil.
isch no guet, wenn es post vo mir mit genau NULL smilies quotisch und seisch, mini smilies helfe mir nid...
.
.
.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 26 Aug 2021 18:12 döf ich mich aber nomal wiederhole? isch jetz dä verlauf doppelt so schwach wenn en gimpfte en andere gimpfte asteckt?
gloub nid dass es daderzue verlässlechi studie git.
dr logik nah müssts aber so si.

bekannt isch:
gimpfig chöi o asteckend si, heige aber idR e weniger höchi virelast und sige o weniger lang asteckend.
-> sie gäbe weniger vire witer

-> dr agsteckt, bechunnt weniger vire ab und isch zuesätzlech äbefalls gimpft...

spricht eigentlech scho derfür, dass es füre "empfänger" besser isch, wenn er UND dr "absänder" gimpft si.

aber das isch o nur mini theorie! viellech het eine e besseri... :mrgreen:
.
.
.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones, bring Fakte und Quelle, Studie etc. Wird glaubwürdig und verzell kei us de Luft griffni Gschichte. Mit dim 20minute-Fachwüsse chasch nid brilliere. Morn nomal probiere. Guet Nacht
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 26 Aug 2021 21:31 Jones, bring Fakte und Quelle, Studie etc. Wird glaubwürdig und verzell kei us de Luft griffni Gschichte. Mit dim 20minute-Fachwüsse chasch nid brilliere. Morn nomal probiere. Guet Nacht
i ha zig mau quelle und fakte bracht aber denn hesch du eifach d'quelle als falsch dargstellt...
z.b. BAG site... für di isch die site per se e grossi lüg... drum bringts gar nüt!

guet n8...
.
.
.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

Erklär mal mal eine was e impfig isch...
:vortex:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 26 Aug 2021 21:31 Jones, bring Fakte und Quelle, Studie etc. Wird glaubwürdig und verzell kei us de Luft griffni Gschichte. Mit dim 20minute-Fachwüsse chasch nid brilliere. Morn nomal probiere. Guet Nacht
i ha zig mau quelle und fakte bracht aber denn hesch du eifach d'quelle als falsch dargstellt...
z.b. BAG site... für di isch die site per se e grossi lüg... drum bringts gar nüt!

guet n8...
Alles prallt ab a dir, du bisch wie e Wand us weichem Gummi.
Antworten