Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Wii-U
Wii U isch fu jede Fall leistigstärchers als PS3 oder xBOX360.
also sicher nit zum releas. i lueg wie t spiel so sin und denn kaufi filich e jahr spöter eine wenn denn majo zelda metroid cho sin zum halbe priissidusson hat geschrieben::spit:evo hat geschrieben:also ich mal sicher nöd
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
O_O hat geschrieben:zeromeier hat geschrieben:1gb ram.

jetzt mal ernschthaft, die dinger choschted doch hüt wüki rein gar nüd meh. 1gb ram isch lächerlich, völlig egal dass das e konsole isch und andersch ufbaut etc. etc., 1gb ram isch lächerlich.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ja gäll hähä
du verglichsch da öpfel mit birre. die ram im wii hend ökonomisch/technisch rein gar nüt mit de ram i dim pc ztüe.zeromeier hat geschrieben:jetzt mal ernschthaft, die dinger choschted doch hüt wüki rein gar nüd meh.
1GB RAM isch überhaupt nid lächerlich, d PS3 het 256MB und d 360 512MB.
RAM isch mitunder s tüürste ire konsole.
I don't believe in orange
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Chunnt no dezue, dass s'Originalzitat so luutet:O_O hat geschrieben:du verglichsch da öpfel mit birre. die ram im wii hend ökonomisch/technisch rein gar nüt mit de ram i dim pc ztüe.zeromeier hat geschrieben:jetzt mal ernschthaft, die dinger choschted doch hüt wüki rein gar nüd meh.
RAM in the final retail unit: 1GB of RAM is available to games.

Dass Nintendo nöd meh macht als das, isch ja vo Afang a klar gsi. Me chan halt eifach scho jetzt säge, dass die weschtliche Spielentwickler spötischtens ab Ändi 2013 kei gschiidi Software für das Teil wärded bringe (es wird wie immer so ablaufe: Mümümüh, d'Hardware isch z'schwach für eusi neuschte Grafikbländer --> Sölled halt es paar vo eusne Abfall-Teams es paar Schrottspieli für das Teil mache --> Mümümüh, niemert chauft eusi Spieli --> Dänn mached mer halt nüt meh). Aber au das isch vo Afang a klar gsi.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

:prototyp:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ihr unterschätzt 1GiB RAM gewaltig; wir reden hier von dedicated embedded programming... Da sind 1GiB schon ein riesenhaufen Arbeitsspeicher. Ich hab auf der Arbeit z.B. ein Steuergerät mit 2K RAM und 64K Programmspeicher zum programmieren...
Schaut mal zu den hardcore ASM Demo Freaks, was die aufm PC in 64k bekommen... Bsp.: http://www.theproduct.de/" onclick="window.open(this.href);return false; oder http://www.maa.org/editorial/mathgames/ ... 16_04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Schaut mal zu den hardcore ASM Demo Freaks, was die aufm PC in 64k bekommen... Bsp.: http://www.theproduct.de/" onclick="window.open(this.href);return false; oder http://www.maa.org/editorial/mathgames/ ... 16_04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Der springende Punkt ist wohl eher, dass PS4 & Co. ein Vielfaches an RAM haben werden. Crytek und Epic haben ja schon öffentlich möglichst viel RAM für die nächste Generation gefordert und das hat schon bei dieser Generation gewirkt (MS wollte ursprünglich nur 256Mbyte in die X360 verbauen, auf Drängen von Epic wurden es dann 512Mbyte). Gut, die 8Gbyte, welche Crytek fordern, werden es wohl kaum, ich rechne mit mindestens 2Gbyte und allerhöchstens 4Gbyte (was aber bereits recht unwahrscheinlich ist). Damit wird der WiiU dann wieder der Wii der neuen Generation und der Software-Support von Third Parties im Westen entsprechend zum Davonlaufen sein. Aber eben: Damit war von Anfang an zu rechnen.LeviathanX hat geschrieben:Ihr unterschätzt 1GiB RAM gewaltig; wir reden hier von dedicated embedded programming... Da sind 1GiB schon ein riesenhaufen Arbeitsspeicher. Ich hab auf der Arbeit z.B. ein Steuergerät mit 2K RAM und 64K Programmspeicher zum programmieren...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
es ist wohl weniger der RAM bei der WIi-U, laut einigen Entwicklern ist die CPU unter aller Sau; GPU aber voll OK...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
isch ganz sicher nid s'türschteO_O hat geschrieben:du verglichsch da öpfel mit birre. die ram im wii hend ökonomisch/technisch rein gar nüt mit de ram i dim pc ztüe.zeromeier hat geschrieben:jetzt mal ernschthaft, die dinger choschted doch hüt wüki rein gar nüd meh.

was isches de für RAM? würdi mal gern vo dir ghöre

fakt isch das sicher a jedem egge au de allerletschti cent usequetscht wird! isch öppe z'vergliche mit de automobilindustrie! was i eis qualitätsfäll ufem tisch han nur will de entwickler namal en halbe rappe het müesse spare..tragisch :typej:

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
am beschte gömmer zrugg zu assembler, de gaht d'entwicklig vome spiel nume circa 63786437864 jahr und choscht 477864 milliarde euro, de für laufts au na ufeme 386er vo 1993LeviathanX hat geschrieben:Ihr unterschätzt 1GiB RAM gewaltig; wir reden hier von dedicated embedded programming... Da sind 1GiB schon ein riesenhaufen Arbeitsspeicher. Ich hab auf der Arbeit z.B. ein Steuergerät mit 2K RAM und 64K Programmspeicher zum programmieren...

en franke pro konsole spare mal 100millione konsole = 100 millione franke.TypeJ hat geschrieben:fakt isch das sicher a jedem egge au de allerletschti cent usequetscht wird! isch öppe z'vergliche mit de automobilindustrie!
meinsch si bruche ke assembler meh? :bitchpls:TypeJ hat geschrieben:am beschte gömmer zrugg zu assembler, de gaht d'entwicklig vome spiel nume circa 63786437864 jahr und choscht 477864 milliarde euro, de für laufts au na ufeme 386er vo 1993
I don't believe in orange
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich glaub d'Wii-U druckt wieder Geld. All die dumme hend doch jetzt s'Gfühl das sie Mario und CoD i einere Konsole ha chönnd was jetzt ja eigentlich au wahr wird. Und d'Seniore usw. chaufed sich das doch au wieder. Abwarte aber de 3DS hett nacheme langsame Start au wieder Gas geh. Und vom Wii und em DS wemer gar nöd erst rede. Mir isch de ganzi Touchscreen shit so egal, ich freu mich eifach uuf Nintendo in HD.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
O_O hat geschrieben:wörd und wenn de 250$ priis stimmt wärs sogar ziemlich fair.

Aber d'Schwiizer säged denn wieder: "Wie bitte, verchaufe für 400 Franke?"
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
schwiz 349.- bis max 399.- wär perfekt, klar e frächheit gäge 250$ aber me kennts ja nid angersSupersonic hat geschrieben:O_O hat geschrieben:wörd und wenn de 250$ priis stimmt wärs sogar ziemlich fair.![]()
Aber d'Schwiizer säged denn wieder: "Wie bitte, verchaufe für 400 Franke?"

shubidu