Seite 22 von 44
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 10:40
von Gurgelhals
S'Problem entstaht offebar, dass die Quests, wo me nach em Installiere vom neuschte Patch becho hätt, kei EXP meh gäbed (weiss nöd, öb da nume Hauptquests oder au Sidequests und Contracts betroffe sind; bi de Hauptquests han ich jedefalls de Bug). Mit ältere Quests, wo me no uf ere ältere Version akzeptiert hätt, funktioniert's mit de EXP-Vergab. Ich bin chli ratlos: Einersiits bin ich eh 4 Levels über de aktuelle Hauptquests und drum chönnt ich problemlos wiiterspiele und chli en Usgliich schaffe, anderersiits isch es doch en gravierende, inakzetable Bug und schiist mich rächt ah. Gemäss CDProjekt händs de Bug scho erchännt und schaffed a eme Fix, aber wer weiss, wie lang das no bis zum 1.05-Patch gaht.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 10:42
von PlanetHarrieR
exp adé

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 11:48
von Bejita
PlanetHarrieR hat geschrieben:exp adé

Villech hesch Glück im Unglück wie ig und es wird dir ufs mau eifach agrächnet
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 13:43
von Moff
also het jede de bug? will ich bin im moment mini 100 quets arbeite woni na vorem 1.04 agnah han, aber ich han mi iets gar ned gross gachtet öb ich xp bechume.
wenns azeigt wird bechunntmer sie au oder muemer im character sheet kontrolleriere? betriffts nur main quest oder alli?
das findi iets scho gamebreaking, au wenni immer na völlig überlevlet bin
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 14:35
von Gurgelhals
Also ich han de Bug. Geschter en alte Spielstand glade und s'Caleb Menge-Quest namal gmacht -> 0 EXP. Whoreson Jr. hätt dänn offebar au kei gäh. Es isch mir aber au nonig ganz klar, was effektiv devo betroffe isch (nume Mainquests, alli Quests oder Main- bzw. alli Quests wo me ab Version 1.04 agnoh hätt). Wird däre Sach mal nahgah.
Anders isch es mit Quests, wo me schon en viel z'höche Level hätt. Gemäss Entwickler gitt's soviel ich weiss für die kei EXP, wänn me 6 oder meh Level drüber isch. Die sind im Questlog dänn grau markiert (statt grüen oder rot). Aber das isch bi de gnännte Quests ja nöd de Fall: Menge und Whoreson sind ja Lvl. 11/12 und ich bin Lvl. 14/15.
Ich weiss jetzt echt nöd, öb ich trotzdem söll witerspiele und de Bug söll nutze, zum min Level-Vorsprung chli abbaue (gross druf gachtet han ich nöd, aber ich meinti, dass d'Hauptquests susch eigentlich ehner übermässig viel EXP gäbed), oder öb ich de Patch abwarte söll.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 15:20
von Moff
also ich han für graui quets scho xp becho, da bini relativ sicher, will ich han au denkt dass die kei xp gebed, isch ja so standard i MMOs
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 15:34
von zwirrlibatz
http://www.gamestar.de/spiele/the-witch ... 86355.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ich han offebar nume Questchettene wiiter und kei ganz nöii Quests gmacht sitem 1.04, mir isch nämli nüt ufgfalle.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 16:12
von Gurgelhals
De Patch chunnt am Mäntig (PC), CDProjekt hätt grad es Statement usegäh. Und de Bug söll d'Balance nöd durenand bringe. Ich dänke, me chan also witerspiele.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 16:26
von Moff
heisst das es git die xp denn na rückwirkend? susch würdi aso ned witerspiele
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 16:29
von Gurgelhals
Das nöd, aber ich nime a, dass die gnaui Mängi a EXP pro Quest eh zu eme gwüsse Grad abhängig vom Level isch. D.h. die verlorene EXP wärded uf Duur dänn wieder kompensiert, will's halt eifach meh EXP für spöteri Quests nach em Patch gitt.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 17:16
von BrainBug
wo ich das hier so les: bloß gut dass ich noch kei graka gekauft hab

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 29 Mai 2015 22:54
von Moff
glaube ha mal wieder glück gha und han de xp bug ned, han amel paar main und sidequets gmacht und het immer brav xp geh, hoffe mal es blibt so bis am mäntig
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 30 Mai 2015 09:01
von Gurgelhals
Ich warte jezt mal ap bis am Mäntig und spiele zur Abwechslig übers Wuchenend das:
Fantastisch. Es neus Cyberpönk-Adventure im Old-School Look. Super Atmosphäre. Und sowieso ZOMG Cyberpönk!

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 30 Mai 2015 09:55
von Moff
gfalltmer

spieli irgendwenn au na
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 07:49
von Master(G)
Hi everyone,
As you know we don't stop working to keep bringing you new updates - I just wanted to give you a heads-up of what to expect in the upcoming patch. The list below is a part of the change log for the 1.04/1.05. There will be a lot more fixes on the way - here's the breakdown of the most requested changes:
Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
General stability and performance improvements
Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
Improved camera smoothness
Performance improvements during some cutscenes.
Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.
Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest
Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.
Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.
Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest
The Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch.

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 07:51
von zeromeier
Gurgelhals hat geschrieben:
Fantastisch. Es neus Cyberpönk-Adventure im Old-School Look. Super Atmosphäre. Und sowieso ZOMG Cyberpönk!

gsed no geil us

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 09:32
von Moff
iets chunnt d'980ti use, en monet z'spat

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 09:34
von zwirrlibatz
dä technobabylon isch rächt guet. und luschtig.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 13:56
von zwirrlibatz
d'Jenny macht mi ferti und ich bin 3 level über em Empfohlene
öpper hett doch nach game+ gfrööget, ich bin froh wenn ich s'erschtmal unter 200h durechume.

bevor ich das nomal duremache gitts sicher eis Jahr Pause.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 14:42
von zwirrlibatz
Geschter bin ich e Stund nur dur d'Stadt Novigrad spaziert. GOTY nur wäg dere. Die chlii Sopranos Episode wo me det driigratet isch ganz gross. Und de Viertimuurbrächer vom Geralt i de einte Dialogcutscene i dere grad au no. Das Spiel bringt mich no drzue uf Pole z'fahre und dene Lüüt persönlich z'danke.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 15:14
von Gurgelhals
zwirrlibatz hat geschrieben:d'Jenny macht mi ferti und ich bin 3 level über em Empfohlene

Hm, komisch. De Konsens bi däre schiint z'si, dass sie de Capra Demon, de Ornstein und de Smough i eim isch, aber ich han überhaupt kei Problem gha. Specter Oil + Yrden spamme und guet isch.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 15:29
von onion
erstes fazit vo mir:
-Teil 2 isch besser, wels für mich z'perfekte rpg gsi isch. glitches störed mich extrem bi somene game au wenns ned vell sind.
lieber chliner defür perfekt. unfassbar schön isches trotzdem.
-welt erforsche und charakter stärker mache mit exp und waffe isch wie im 2 en traum (vor allem uf hard, wel sust ke chance hesch)
-wirdsch mit quests überhüüft, aber bi dere qualität null problem
-ha chli bedänke wägem lvl cap, ich mach jede chabis, wär schad weni uf max bin es grosses stück vorem finale, gseht bis jetzt deno us.
-dragon age 3 isch im vergliich müll (au sust isches nid grad guet gsi)
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 15:42
von Gurgelhals
De Level Cap chasch afaik gar nöd uf normalem Weg erreiche. Er isch bi öppe Lvl 70, aber s'Hauptquest schlüssisch angeblich ungefähr bi Lvl 35 ab, oberhalb vo Lvl 40 gitt's dänn au nüme würklich Näbedquests (und Quests gäbed kei EXP meh, wänn du 6 oder meh Level drüber bisch) und Mobs gäbed ja kei EXP bzw. nume pro forma EXP im Einstellige Bereich. De Spielrum nach obe isch wahrschinlich vorsorglich für d'Erwiiterige vorgseh.
Findi eigentlich ok so, das System. Han nöd gärn härti Level Caps, aber en massiv überlevleti Charakter isch au nöd geil.
De Patch chunnt nüme hüt. Will doch wiiterspiele gopf

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 15:43
von zwirrlibatz
Gurgelhals hat geschrieben:Specter Oil + Yrden spamme und guet isch.
Mach ich. Aber sie hett ein Move womir ufsmal grad halbi Xundheit nimmt. Muess wohl besser dodge.
Ah s'Internet seit, sälber söll me usserhalb vom Yrden stah. Ich blieb amigs drin zum se driilocke. En Fähler wahrschiinli.
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Verfasst: 01 Jun 2015 15:45
von zwirrlibatz
onion hat geschrieben:-Teil 2 isch besser,
de einzig glitch bis jetz: für ca 2 minute isch am Geralt sini Frisur en meter wiiter hine nahgwagglet.
XP brchum ich nach wie vor. au ohni 1.05. de chunnt schiins di oder mi.