Echt jetzt? Ich dachte, das wär so ne Art Tokio Hotel in Filmform. Wie Twilight oder so.
isch so en möchtegern mystery krimi, gmischt mit sozialem drama. finds es bitz zu bemüeht. het mi jedefalls nid motiviert die andere beide "the girl who... " film auno azluege.
Echt jetzt? Ich dachte, das wär so ne Art Tokio Hotel in Filmform. Wie Twilight oder so.
isch so en möchtegern mystery krimi, gmischt mit sozialem drama. finds es bitz zu bemüeht. het mi jedefalls nid motiviert die andere beide "the girl who... " film auno azluege.
au ferkling weia. wartisch am beschte ufs Ami Remake isch denn meh für dich.
Devil 5/10
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r hat geschrieben:möchtegern ROFL. de bescht mystery thriller sitt sehr langer ziit. wenn die andere beide nöd luegsch macht d'helfti vom erschte film kei sinn
I dänk I wirds überläbe. Und nei, es Ami Remake interessiert mi nid wirklich.
Wenn mol en wirklich guete Film us Schwede willsch gseh, lueg Fucking Åmål (isch allerdings kei Mystery)
thx, dann brauch ichs auch nicht schaun.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
h4xX0r hat geschrieben:möchtegern ROFL. de bescht mystery thriller sitt sehr langer ziit. wenn die andere beide nöd luegsch macht d'helfti vom erschte film kei sinn
Mystery Thriller mag ich eigentlich recht gern. Akte X (Kinofilm), Illuminati (Buch) und so. Aber das sieht auf den ersten Blick so nach modisch-schwermütig emotionalem Grufti-Drama aus.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Mystery Thriller mag ich eigentlich recht gern. Akte X (Kinofilm), Illuminati (Buch) und so. Aber das sieht auf den ersten Blick so nach modisch-schwermütig emotionalem Grufti-Drama aus.
lueg en er isch mega
Monsters isch 7/10
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Vielleicht hat er schon den neuen gesehen und gemeint.
Nei, de alt natürlich.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
fuer eh fuscht und es paar dollar meh 8.5 und 9.5/10
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
www.pcedaisakusen.net
Tatsujin hat geschrieben:isch das en tütsche film?
wo du mal 10ni gsi bisch, bisch denn mit dine eltere bereits d'film englisch bzw. im originalton im chino go luege?
wenn ja: tatsujin 10/10
wenn nei: tatsujin 1/10
ah shit, ich han vergesse, wo du 10ni gsi bisch, hets na gar kei chino geh, geschweige denn filme mit ton..
tatsujin: 0/10
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Tatsujin hat geschrieben:isch das en tütsche film?
wo du mal 10ni gsi bisch, bisch denn mit dine eltere bereits d'film englisch bzw. im originalton im chino go luege?
wenn ja: tatsujin 10/10
wenn nei: tatsujin 1/10
ah shit, ich han vergesse, wo du 10ni gsi bisch, hets na gar kei chino geh, geschweige denn filme mit ton..
tatsujin: 0/10
lol..muesch nöd grad e so tumm tue, han halt nit grad sofort realisiert, dass es sich dadebi nöd um en noie film handle tuet
www.pcedaisakusen.net
Resi Apokalypse 3/10 wieso luegise jedesmau.. läck.. dr afang no guet, när numeno
Despicable Me 9/10 super humor, tolli story, u härzigi charas + steve carell
Legend of the Guardians 7/10 nätte cgi trickfium, nüt spezieus aber guet gmacht.